Praktyczny marketing internetowy

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • prowadzą własną firmę i chcą lepiej promować ją w internecie,
  • pracują w marketingu w różnych firmach i chcą poszerzyć kompetencje o działania digital,
  • chcą zdobyć praktyczne umiejętności do pracy w e-commerce lub agencji,
  • planują przebranżowienie i interesują się komunikacją online,
  • działają jako freelancerzy i chcą zwiększyć skuteczność swoich działań.
Cena
od 580zł / mies.
496zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 580zł
Kompetencje przyszłości i zarządzanie zasobami ludzkimi | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
Zarządzanie zespołami rozproszonymi | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
Kompetencje przyszłości i zarządzanie zasobami ludzkimi | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
Zarządzanie zespołami rozproszonymi | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
Praktyczny marketing internetowy | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp

Czego się nauczysz?

Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
  • Poznasz wszystkie narzędzia marketingu online – social media, Google Ads, SEO, content marketing, e-mailing, wideo i więcej.
  • Nauczysz się planować i realizować kampanie – od ustalenia celów, przez przygotowanie strategii, po analizę wyników i optymalizację.
  • Zdobędziesz umiejętności analityczne – poznasz Google Analytics, techniki monitoringowe i mierzenie efektywności działań.
  • Opanujesz marketing w e-commerce – stworzysz skuteczny sklep online i nauczysz się działań m-commerce oraz na platformach typu Amazon czy Allegro.
  • Rozwiniesz kompetencje w automatyzacji – CRM, generowanie leadów, segmentacja i prowadzenie kampanii omnichannel.
  • Poznasz zasady UX i psychologii konsumenta – dowiesz się, co przyciąga uwagę i jak zwiększać zaangażowanie użytkowników.

Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
  • Nauczysz się narzędzi praktycznych – obsługi WordPressa, tworzenia landing page’y, podcastów, grafiki w marketingu czy działań na TikToku i LinkedIn. 
     
  • Zrealizujesz konkretne projekty – zdobędziesz doświadczenie przez warsztaty i przygotujesz własną mini-kampanię online.

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Skorzystaj z dofinansowania
5

bezpłatnych szkoleń realizowanych online

 

Praktyczny charakter studiów:

 

  • na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies,
  • prace projektowe przygotowywane są zespołowo.
91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze

współpracę z naszymi uniwersytetami.

 

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024".

Microsoft 365

 

Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

1

partner kierunku:


 

Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Logo - Analityczna.org

Kadra złożona z praktyków 

 

Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

194

Liczba godzin zajęć

14

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • definicja pojęć i wskaźników,
  • trendy,
  • kanały komunikacji,
  • zasady zakupu i dystrybucji mediów,
  • systemy i nośniki aukcyjne,
  • internet polski i światowy,
  • rodzaje agencji marketingowych i współpraca z nimi,
  • kursy, certyfikaty.
  • koncepcje i modele strategii,
  • strategia vs. taktyka,
  • budżetowanie kampanii,
  • definicja celów, planów działania,
  • określanie grup docelowych,
  • raportowanie i pomiar skuteczności.
  • SEM / SEO / SEA,
  • modele związane z SEO i PPC,
  • SEO – zasada działania,
  • mechanika wyszukiwarki,
  • profil użytkownika w wyszukiwarce,
  • kampanie ADS w wyszukiwarce,
  • optymalizacja i analityka,
  • planer słów kluczowych,
  • warsztaty.
  • monitoring social mediów,
  • rodzaje contentu,
  • modele reklamowe,
  • analityka social mediów,
  • warsztaty.
  • rola content marketingu,
  • formaty i narzędzia,
  • redagowanie i dobre praktyki,
  • efektywność i pomiar skuteczności,
  • reklama natywna.
  • wprowadzenie pojęć,
  • planowanie i testowanie kampanii,
  • narzędzia do e-mail marketingu,
  • segmentacja,
  • dobre praktyki anty-SPAM,
  • projektowanie e-mail marketingu.
  • rynek e-commerce,
  • trendy, pojęcia,
  • integracje, migracje danych,
  • mCommerce,
  • marketplace (Allegro, Amazon, eBay),
  • metody płatności,
  • logistyka.
  • struktura Google Analytics,
  • wskaźniki, interpretacja danych,
  • atrybucja,
  • definiowanie celów,
  • mierzenie konwersji,
  • warsztaty.
  • istota systemu,
  • CRM,
  • lead generation,
  • lead nurturing,
  • lead scoring,
  • omnichannel,
  • narzędzia i integracje.
  • pojęcia podstawowe,
  • heurystyki Nielsena,
  • narzędzia UX,
  • metody analizy UX.
  • statystyki konsumenckie,
  • decyzje konsumenckie i marketing,
  • prawo Webera-Fechnera,
  • informacje podprogowe,
  • pamięć konsumencka,
  • motywacje zakupowe.
  • rola influencerów,
  • dobór: influencer – content – target,
  • rodzaje kampanii,
  • narzędzia,
  • zagrożenia.
  • tworzenie aplikacji,
  • aplikacje natywne i hybrydowe,
  • optymalizacja www,
  • SMS marketing,
  • proximity marketing,
  • internet rzeczy,
  • analityka.
  • display i programmatic
  • instalacja,
  • wtyczki,
  • landing page,
  • integracje,
  • WooCommerce.
  • Analiza słów i fraz,
  • Budowa clustrów tematycznych,
  • Analiza konkurencji,
  • Analiza techniczna SEO,
  • LinkBuilding,
  • Budowa strategii SEO.
  • Zasady dźwięku i obrazu,
  • Typy contentu,
  • Marka osobista.
  • Analiza narzędzi wspierająca sprzedaż,
  • Analiza skutecznych kampanii digital,
  • Zasady synergii marketingu i sprzedaży w firmie.
  • Budowa profilu,
  • Zasady publikacji treści,
  • Algorytm LinkedIn,
  • Fundamenty marki osobistej.
  • Sprzęt,
  • Scenariusz podcastu,
  • Zasady nagrywania.
  • Zasady algorytmu,
  • Trendy,
  • Typy treści.
  • Trendy,
  • Treści,
  • Kampanie.
  • Komunikacja statyczna,
  • Komunikacja video,
  • Marka osobista,
  • Kreacje i content,
  • Zasady budowy profil
  • Zasady kreacji social media,
  • Zasady kreacji display,
  • Komunikacja wizualna w digital marketingu.
  • narzędzia AI w SEO,
  • narzędzia AI w content marketingu.
  • test sprawdzający wiedzę po I i II semestrze.

 


 

Partnerzy kierunku

Wymiana know-how

Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Uniwersytet dolnośląski DSW Wrocław
  • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.
  • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.
  • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.
  • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.

  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.

  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.

  • W dowolnym momencie możesz dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

28 dni 13 h 27 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

Ceny

1 rok
1 rata
5450 zł 6450 zł (1 x 5450 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6450zł
2 raty
2725 zł 3225 zł (2 x 2725 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3225zł
10 rat
545 zł 645 zł (10 x 545 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
12 rat
496 zł 580 zł (12 x 496 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 580zł
1 rok
1 rata
5050 zł 6450 zł (1 x 5050 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6450zł
2 raty
2525 zł 3225 zł (2 x 2525 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3225zł
10 rat
505 zł 645 zł (10 x 505 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
12 rat
463 zł 580 zł (12 x 463 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 580zł
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Marketing kultury

475zł
391zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 475zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Psychologia reklamy i komunikacji

485zł
401zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 485zł
Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Psychologia transportu

470zł
386zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 470zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Event Manager

545zł
461zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 545zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Nowoczesne przywództwo, zarządzanie oparte na danych i skuteczne projekty – liderzy Publicznych Służb Zatrudniania w działaniu

Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji