Edyta Winkel
Edyta Winkel

Specjalistka w obszarze e-commerce, marketplace oraz marketingu internetowego. Laureatka najważniejszych nagród i wyróżnień branżowych. W samym tylko 2022 r. zdobyła następujące nagrody: „E-commerce Polska Awards”, „Dyrektor Roku e-commerce 2022 w kategorii dom i ogród”, „Nagroda II stopnia Cyfrowych Rewolucji mBanku”. Autorka artykułów opublikowanych w czasopismach branżowych „Nowy Marketing”, „Marketing przy kawie” oraz „E-commerce w praktyce”. 

Damian Wiszowaty
Damian Wiszowaty

Ekspert Amazon, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i ekspert od nowych technologii. Jeden z najbardziej doświadczonych europejskich konsultantów w zakresie odblokowywania kont sprzedażowych. Ma w swoim portfolio ponad 600 skutecznych przypadków przywracania sprzedaży i uwalniania środków. Specjalizuje się w rewitalizacji i optymalizacji sprzedaży na Amazon. 

Założyciel Gonito – lidera rynku w zakresie kompleksowej obsługi sprzedaży na Amazon. Gonito to zespół doświadczonych ekspertów z dziedzin e-commerce’u, prawa, ekonomii oraz IT. W ramach działalności implementuje, integruje, automatyzuje oraz wspiera transakcje partnerów na 12 rynkach sprzedażowych o wartości ponad 600 mln zł rocznie, a także obsługuje sprzedaż i działania marketingowe w 8 językach przez 365 dni w roku. 

Krzysztof Stola
Krzysztof Stola

Przedsiębiorca, CEO Blue Owl | Shopify Headless Commerce Agency, trener biznesu, wykładowca akademicki. Na co dzień zajmuje się skalowaniem sklepów internetowych poprzez projektowanie i wdrażanie skutecznych strategii oraz narzędzi poprawiających konwersję użytkowników i zwiększających zyski przedsiębiorstw eCommerce. Jako pasjonat dydaktyki dzieli się swoją wiedzą, wykładając na studiach podyplomowych oraz MBA w obszarach #eCommerce, #DesignThinking i #StrategicManagement. 

Paweł Szczyrek
Paweł Szczyrek

Kierownik projektów marketingowych oraz Creative and Content Manager w agencji Ideo Force. 

W swojej pracy stawia na interdyscyplinarność, łączy wiedzę i umiejętności z zakresu narratologii, językoznawstwa oraz marketingu internetowego. Zawodowo i badawczo zajmuje się m.in. dezautomatyzacją percepcji użytkownika sieci, storytellingiem, wykorzystaniem interfejsów konwersacyjnych w działaniach promocyjnych, marketingiem automation, reklamą PPC oraz analityką internetową. 

Projektant chatbotów oraz strategii marketingowych. Autor publikacji i szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci, a także narracji i literaturoznawstwa. 

Jako dydaktyk prowadził zajęcia z przedmiotów takich jak: Content marketing i copywriting, Social media, Reklama i wideo, Marketing automation, Technologie internetowe, Analityka i narzędzia w digital marketingu, Google Ads i Google Analytics oraz E-marketing. 

Prowadził projekty m.in. dla takich marek, jak: DHL, CEVA Logistics, Uczelnia Techniczno-Handlowa. 

Grzegorz Skorupski
Grzegorz Skorupski

Digital Strategy Specialist i Project Manager, z doświadczeniem w zarządzaniu projektami marketingowymi. Specjalizuje się w tworzeniu lejków sprzedaży i strategii sprzedażowo-marketingowych w e-commerce. Pasjonuje go w szczególności marketing automation i wykorzystywanie narzędzi no-code. Z sukcesem tworzy strategie z zakresu B2B, B2C oraz SaaS.

Justyna Skorupska
Justyna Skorupska

Ekspert rynku e-commerce. Już od ponad 20 lat działa na rynku IT oraz e-commerce jako doradca, mentor oraz menedżer. Zaangażowana w realizację projektów transformacji cyfrowej w firmach takich jak: Amica SA, FORTE SA, Iglotex SA, TIM SA. Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, którą współtworzyła. Wyróżniona jako #StrongWomeninIT Global Edition 2021, autor popularnej książki „E-commerce. Strategia, Zarządzanie, Finanse”. Zaangażowana w edukację w obszarze handlu elektronicznego zarówno B2B jak i B2C. Popularyzuje model B2, B2C oraz komunikację D2C. 

Robert Skowron
Robert Skowron

Chief Business Development Officer w firmie Landingi – platformie do tworzenia landing page’y.  

W branży e-commerce jest już od ponad 7 lat, a doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. jako kierownik, a następnie dyrektor marketingu i sprzedaży. W firmie Landingi odpowiada za proaktywną sprzedaż w segmencie mid-market, a także pełni funkcję lidera zespołu usługowego, który realizuje m.in. usługi graficzne. Odpowiada za obsługę kluczowych klientów, dzięki swojej wiedzy technicznej i branżowej odgrywa dla nich rolę opiekuna. 

Ukończył informatykę na Politechnice Śląskiej. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w kontakcie z nowoczesnymi technologiami, analizie procesów oraz rozmowach z klientami biznesowymi. 

Aleksandra Sydor
Aleksandra Sydor

W branży marketingowej pracuje ponad 13 lat i pasjonuje się tym, jak rozwija się rynek reklamy. Jako specjalista PPC odpowiada za kampanie sprzedażowe w Polsce i na świecie. Pomaga swoim klientom w podnoszeniu wyników sprzedażowych. Kocha Adsy i wielkie ROAS-y! Każda kampania to dla niej nowe wyzwanie, więc nigdy się nie nudzi. Lubi kreatywne działanie, nie tylko w sferze zawodowej. 

Hanna Bielerzewska
Hanna Bielerzewska

UX Writerka, strateżka treści i projektantka usług z wieloletnim doświadczeniem w działach public relations i marketingu dla branży e-commerce, IT, technologicznej i motoryzacyjnej. Słowa są dla niej narzędziami, które pozwalają rozbudzać wyobraźnię, podgrzewać emocje i wywoływać nieuświadomione potrzeby. Na co dzień wzmacnia od strony projektowania doświadczeń językowych serwis Allegro, a w swojej karierze pracowała m.in. z markami takimi jak: ING Bank Śląski, Visa, Santander, Phillips, Euro RTV AGD, PMI Poland czy BMW. 

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski

Z branżą e-commerce jest związany zawodowo od 2014 roku. W tym czasie miał do czynienia z wieloma projektami e-commerce, zwiększając współczynnik konwersji, niezależnie od branży, kanałów sprzedażowych, ilości użytkowników oraz ich doświadczeń zakupowych. Na co dzień zajmuje się m.in. planowaniem i wdrażaniem kompleksowych strategii e-marketingowych. 

Prowadzi rozbudowę baz newsletterowych oraz realizuje działania mające na celu nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami za pośrednictwem kanału e-mail. 

Nadzoruje działania we współpracy ze znanymi influencerami oraz jest odpowiedzialny za przygotowanie cyklów dedykowanych filmów instruktażowo-promocyjnych dla dużych klientów w branży automotive. 

Specjalizuje się w rozwoju sklepów internetowych oraz ich optymalizacji pod kątem UX, na podstawie testów A/B oraz analizy doświadczeń zakupowych klientów. Planuje działania dla modeli CPS i CPL, tworzy i egzekwuje kampanie promocyjne, rabatowe i voucherowe na bazie analizy danych. 

Prowadzi wykłady na uczelniach wyższych z obszaru e-marketingu oraz e-commerce. 

Dagmara Pakulska

Wybitna specjalistka od LinkedIna, przez wielu nazywana też królową polskiego Twittera. „Tak naprawdę kocham wszystkie platformy społecznościowe – choć mam swoich ulubieńców. Na co dzień zajmuję się budowaniem strategii dla lokalnych i globalnych marek, komunikacją w świecie online, jak również prowadzeniem szkoleń. Możesz znać mnie również jako autorkę Niby-Prasówki na Facebooku i wykładowczynię studiów podyplomowych na AGH, UMK czy Uniwersytecie WSB Merito, gdzie stworzyłam własny kierunek Marketing B2B & B2C. Kto wie, może trafiłeś też na jeden z moich artykułów w takich tytułach, jak: „Magazyn Sprawny Marketing”, „Nowa Sprzedaż”, „Social Media Manager” czy „Magazyn Online Marketing”. 

Michał Kaczmarski

Dyrektor Strategii Subskrypcji i E-commerce w Gremi Media (Rzeczpospolita) oraz Członek Zarządu E-Kiosk SA. Trener biznesu, wykładowca na studiach podyplomowych. 
W latach 2014–2021 związany z Wydawnictwem Agora S.A., gdzie zajmował się rozwojem biznesu subskrypcyjnego „Gazety Wyborczej” na stanowisku zastępcy Dyrektora Strategii Online (2016-2021) i koordynatora e-commerce (2014-2016). Do września 2022 r. pełnił funkcję Dyrektora E-commerce w INFOR PL S.A., gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale digital m.in. subskrypcji cyfrowych „Dziennika Gazety Prawnej”. 

Absolwent Executive MBA (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie). Uczestnik dwóch edycji programu „Subscriptions Academy for Europe” realizowanego przez Google News Initiative wraz z International News Media Association (INMA) i Financial Times Strategies.  

Hubert Paczkowski

Indirect Sales Director w Symfonia. Trener biznesu, wykładowca na studiach podyplomowych. 

Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w sprzedaży. Obecnie w branży IT – jest odpowiedzialny za tworzenie i zarządzanie siecią sprzedaży B2B. Specjalizuje się w dialogu biznesowym, tworzeniu strategii oraz budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych. 

Konsultant wielu start-upów w obszarze strategii sprzedaży oraz budowania taktyki pozyskiwania nowych klientów.  

Przed dołączeniem w 2014 r. do Symfonii, pracował w branży IT, odpowiadając za sprzedaż zarówno w sektorze komercyjnym, jak i publicznym. Brał udział w budowaniu sieci partnerskiej w niemieckiej firmie G Data Software. 

Absolwent Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. 

Aleksandra Szol
Aleksandra Szol

Dyrektor marketingu i e-commerce multibrandu Modivo. Odpowiedzialna za rozwój i ekspansję Modivo na 13 rynkach europejskich, a także za stworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, programu lojalnościowego oraz aplikacji na wszystkich rynkach. Laureatka głównej nagrody w kategorii e-commerce w 10 edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. 

Jakub Gierszyński
Jakub Gierszyński

Doświadczony manager koncentrujący się na współpracy biznesu, technologii i ludzi dla efektywnej zmiany środowiska biznesowego. Członek zarządu Grupy Zdrowit, Prezes Zarządu Melissa sp. z o.o. W poprzednich latach tworzył i rozwijał kanały cyfrowe dla takich marek jak: Sephora, Decathlon i Inter Cars S.A. Członek Rady GS1 Polska, ekspert i były Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej. Wykładowca, pasjonat nowych technologii, aktywny sportowiec. W konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej w 2020 r. otrzymał nagrodę Dyrektora E-commerce Roku i w 2022 r. Dyrektora Omnichannel. 

Joanna Kwiatkowska
Joanna Kwiatkowska

Od 2018 r. Co-founder, Head of E-commerce & CTO w Kubota S.A. Odpowiada za kompleksowe zarządzanie kanałami sprzedaży online marki Kubota. Stoi na czele zespołu e-commerce. Odpowiedzialna za administrację IT, budżetowanie, planowanie i wdrażanie strategicznych planów rozwojowych. 
Współautorka kilkunastu projektów R&D o wartości prawie 50 mln zł.

Jacek Dziura
Jacek Dziura

Head of Marketing w Future Mind (wśród którego klientów znajdują się m.in. Żappka, Super-Pharm, Hebe, Virgin Mobile, GetHome oraz SkyCash). W Future Mind zajmuje się strategią komunikacji marketingowej oraz współpracą z partnerami firmy. 

Ekspert zawodowo związany z e-commerce i marketingiem od 15 lat. Doświadczenie zdobywał w. in. w Booking.com, Sare oraz Tpay. Dwukrotnie zdobył tytuł Dyrektora Marketingu Roku w kategorii Content. 

foto_m_nikiel
Maciej Nikiel

Chief Operating Officer w Strix Poland, konsultant, od 15 lat związany z branżą IT i Ecommerce. Obecnie odpowiedzialny za budowanie strategii wdrożeń systemów Ecommerce, consulting i planowanie projektów, optymalizację procesów wewnętrznych.

Wcześniej odpowiedzialny za, planowanie i zarządzanie projektami i programami, doradztwo i modelowanie architektur e-commerce w integracji z systemami ERP, PIM, ESB, CRM itp., projektowanie i optymalizacja procesów; uczestniczył w kilkudziesięciu projektach Ecommerce realizowanych na rynki europejskie i USA.

Piotr Susz

Mgr inż. logistyki, absolwent studiów Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej. Właściciel firmy konsultingowej LOCURA. Aktualnie koncertuje swoją aktywność zawodową na wspieraniu Zarządów oraz Rad Nadzorczych w budowaniu strategii łańcuchów dostaw oraz projektowaniu nowych obiektów logistycznych.

Robert Drożyński

Lider projektów e-commerce (lider zespołu) odpowiedzialny za doradztwo i tworzenie strategii cyfrowych dla różnych grup klientów (B2B/B2C) oraz opracowanie narzędzi i procesów służących wsparciu e-commerce dla marek sektora dóbr trwałych (np. Agata Meble, Manta, Mediashop itp.). Zarządza projektem z wykorzystaniem metodyki E&Y (waterfall/agile) 

 

Doświadczenie w obszarze e-commerce 

  • Doradztwo i tworzenie strategii, planów oraz narzędzi e-commerce. 

  • Gromadzenie wiedzy oraz testowanie narzędzi AI z obszaru handlu i marketingu internetowego. 

  • Kreowanie i wdrażanie strategii cyfrowej w obszarze marketingu i sprzedaży w  zakresie modelu D2C i wdrażania cyfrowych narzędzi (m.in. PIM, CMS, CRM, Marketing Automation itp.). 

  • Przygotowanie i wdrożenie strategii e-commerce dla marek/rynków Amica Group. 

Budowanie Strategii Marki Amica („Inteligentny Styl” będący wizją marki w latach 

2011-2018) oraz kompleksowa obsługa wszystkich procesów marketingowych Amica 

S.A. na rynku polskim. 

  • Opracowywanie i realizacja strategii komunikacji marketingowej marki Amica w ramach Strategii Biznesowej 2010-2015 na rynku polskim, czeskim i słowackim.