Opis kierunku

Studia odbywają się w salach dydaktycznych.

 

W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami osobiście. W przypadku decyzji Ministerstwa Edukacji i Nauki o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych, zajęcia dydaktyczne będą prowadzone zdalnie. 

tradycyjny

Znajomość narzędzi i procesów e-commerce zyskała szczególną wagę w czasie pandemii. Większość firm zaktywizowała swoją aktywność sprzedażową w przestrzeni wirtualnej. Specjaliści ds. e-commerce zaczęli intensywnie pogłębiać swoją wiedzę, a specjaliści ds. sprzedaży stacjonarnej – stali się (przynajmniej w części) specjalistami ds. e-commerce. 

Osoby zajmujące się e-sprzedażą dostarczają organizacjom nowych możliwości rozwoju, zapewniają nowe przestrzenie zbytu dla towarów i usług, kreatywnie wykorzystują najnowocześniejsze narzędzia wsparcia procesów sprzedażowych. Specjalista ds. e-commerce wspiera project managerów, współpracuje z działami marketingu i logistyki. „The Wall Street Journal” określił eksperta od e-commerce zawodem teraźniejszości i jedną z najbardziej znaczących perspektyw zawodowych na przyszłość. 

Studia na kierunku „e-commerce academy” przygotowują uczestników do pracy na stanowisku specjalisty/kierownika ds. e-commerce. Systematyzują i pogłębiają wiedzę oraz pozwalają na zdobycie praktycznych kompetencji w obszarze e-commerce. Absolwenci kierunku w praktyce zawodowej znakomicie radzą sobie z płatnym i organicznym promowaniem treści, tworzeniem kontentu, dywersyfikacją portfela klientów, automatyzacją obsługi klientów, doborem i wdrażaniem odpowiedniego modelu logistycznego. Słowem – są gotowi do profesjonalnego wykonywania zawodu specjalisty ds. e-commerce. 

kierunek www sp1

Możliwość uzyskania bezpłatnych certyfikatów   

  • Google Ads (podczas studiów uczestnik bierze udział w workshop przygotowującym do certyfikacji, każdy uczestnik będzie mógł przystąpić do zaliczenia w dowolnym dla siebie czasie) 

  • SalesManago (test po zajęciach, po zaliczeniu testu uczestnik otrzymuje certyfikat) 

  • Landingi.com (po zajęciach uczestnik może zapisać się na kurs na odpowiedniej stronie, zaliczyć ten kurs, po zaliczeniu otrzymuje certyfikat) 

 

kierunek www sp1

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

 

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Skontaktuj się z nami

Korzyści?

  • Wszechstronna, nowoczesna i wdrażana wiedza, dzięki której poznasz i zrozumiesz proces sprzedaży w e-commerce 

  • Umiejętność tworzenia i implementacji strategii e-commerce – od określenia strategii sprzedażowej, po uzyskanie lojalnego klienta 

  • Umiejętność doboru metod i narzędzi do przeprowadzenia procesów e-commerce 

  • Zajęcia prowadzone w zdecydowanej większości przez wybitnych praktyków i ekspertów zawodowo działających w obszarze e-commerce 

  • Networking – możliwość poznania wielu osób z branży 

  • Udostępnienie słuchaczom konkretnych narzędzi wspomagających sprzedaż 

  • Praca dyplomowa w formie projektu rozwiązującego konkretny problem sprzedażowy 

Co zyskujesz?

  • • Nauczysz się korzystać z narzędzi i sprawdzonych rozwiązań praktycznych wspierających sprzedaż

    • Specjalistyczne warsztaty sprzedażowe oparte na konkretnych narzędziach
    • Naukę w nowoczesnych formach nauczania zorientowanego projektowo
    • Realizację zadań w zespołach problemowych z wykorzystaniem najnowszych narzędzi do komunikacji i współpracy grupowej (stacjonarnej i online)
    • Poznasz najaktualniejszą teorię procesów e-commerce, którą przełożysz na pragmatykę sprzedażową i biznesową
    • Możliwość uzyskania bezpłatnych certyfikatów

  • Możliwość uzyskania certyfikatów:

  • Google Ads (podczas studiów uczestnik bierze udział w workshop przygotowującym do certyfikacji, każdy uczestnik będzie mógł przystąpić do zaliczenia w dowolnym dla siebie czasie) 

  • SalesManago (test po zajęciach, po zaliczeniu testu uczestnik otrzymuje certyfikat) 

  • Landingi.com (po zajęciach uczestnik może zapisać się na kurs na odpowiedniej stronie, zaliczyć ten kurs, po zaliczeniu otrzymuje certyfikat) 

Dla kogo?

​​​​​Program studiów jest adresowany do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą, które chcą profesjonalizować swoją wiedzę i wzmocnić umiejętności w obszarze nowoczesnego e-commerce. 

Program studiów kierowany jest w szczególności do: 

  • pracowników, menedżerów i dyrektorów działów e-commerce i sprzedaży tradycyjnej, 

  • pracowników, menedżerów i dyrektorów działów marketingu, komunikacji, logistyki, 

  • osób prowadzących sprzedaż (biznes) w internecie, 

  • trenerów wewnątrz organizacji zajmujących się sprzedażą, 

  • konsultantów,  

  • wszystkich osób proaktywnie zarządzających swoją karierą zawodową, pragnących rozpoznać  i wzmocnić obszary własnej efektywności sprzedażowej. 

Co będzie efektem kształcenia?

Wiedza 

  • Holistyczna wiedza z zakresu e-commerce i marketingu internetowego 

  • Prawidłowe posługiwanie się siatką pojęć z zakresu e-commerce 

  • Znajomość najnowszych trendów i barier rozwojowych w sprzedaży 

  • Rozpoznawanie narzędzi wspierających e-sprzedaż 

  • Definiowanie najważniejszych dylematów związanych z rozwojem e-commerce 

Umiejętności  

  • Tworzenie strategii biznesowej i marketingowej 

  • Budowa sklepu internetowego i zarządzanie jego treścią 

  • Stosowanie w praktyce narzędzi analitycznych związanych ze sprzedażą 

  • Aktywne korzystanie z największych marketplace 

Bezpłatne szkolenia

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
230 zł
185 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 230 zł/mies.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku e-commerce academy

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 188
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Edyta Winkel
Damian Wiszowaty
Krzysztof Stola
Paweł Szczyrek
Grzegorz Skorupski
Justyna Skorupska
Robert Skowron
Aleksandra Sydor
Hanna Bielerzewska
Tomasz Kwiatkowski
Dagmara Pakulska
Michał Kaczmarski
Hubert Paczkowski
Aleksandra Szol
Jakub Gierszyński
Joanna Kwiatkowska
Jacek Dziura
foto_m_nikiel
Piotr Susz
Robert Drożyński
Edyta Winkel

Specjalistka w obszarze e-commerce, marketplace oraz marketingu internetowego. Laureatka najważniejszych nagród i wyróżnień branżowych. W samym tylko 2022 r. zdobyła następujące nagrody: „E-commerce Polska Awards”, „Dyrektor Roku e-commerce 2022 w kategorii dom i ogród”,...

Damian Wiszowaty

Ekspert Amazon, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i ekspert od nowych technologii. Jeden z najbardziej doświadczonych europejskich konsultantów w zakresie odblokowywania kont sprzedażowych. Ma w swoim portfolio ponad 600 skutecznych przypadków przywracania sprzedaży...

Krzysztof Stola

Przedsiębiorca, CEO Blue Owl | Shopify Headless Commerce Agency, trener biznesu, wykładowca akademicki. Na co dzień zajmuje się skalowaniem sklepów internetowych poprzez projektowanie i wdrażanie skutecznych strategii oraz narzędzi poprawiających konwersję użytkowników i...

Paweł Szczyrek

Kierownik projektów marketingowych oraz Creative and Content Manager w agencji Ideo Force. 

W swojej pracy stawia na interdyscyplinarność, łączy wiedzę i umiejętności z zakresu narratologii, językoznawstwa oraz marketingu internetowego. Zawodowo i badawczo zajmuje się m.in....

Grzegorz Skorupski

Digital Strategy Specialist i Project Manager, z doświadczeniem w zarządzaniu projektami marketingowymi. Specjalizuje się w tworzeniu lejków sprzedaży i strategii sprzedażowo-marketingowych w e-commerce. Pasjonuje go w szczególności marketing automation i wykorzystywanie narzędzi...

Justyna Skorupska

Ekspert rynku e-commerce. Już od ponad 20 lat działa na rynku IT oraz e-commerce jako doradca, mentor oraz menedżer. Zaangażowana w realizację projektów transformacji cyfrowej w firmach takich jak: Amica SA, FORTE SA, Iglotex SA, TIM SA. Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej,...

Robert Skowron

Chief Business Development Officer w firmie Landingi – platformie do tworzenia landing page’y.  

W branży e-commerce jest już od ponad 7 lat, a doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. jako kierownik, a następnie dyrektor marketingu i sprzedaży. W firmie Landingi odpowiada za...

Aleksandra Sydor

W branży marketingowej pracuje ponad 13 lat i pasjonuje się tym, jak rozwija się rynek reklamy. Jako specjalista PPC odpowiada za kampanie sprzedażowe w Polsce i na świecie. Pomaga swoim klientom w podnoszeniu wyników sprzedażowych. Kocha Adsy i wielkie ROAS-y! Każda kampania to dla niej...

Hanna Bielerzewska

UX Writerka, strateżka treści i projektantka usług z wieloletnim doświadczeniem w działach public relations i marketingu dla branży e-commerce, IT, technologicznej i motoryzacyjnej. Słowa są dla niej narzędziami, które pozwalają rozbudzać wyobraźnię, podgrzewać emocje i...

Tomasz Kwiatkowski

Z branżą e-commerce jest związany zawodowo od 2014 roku. W tym czasie miał do czynienia z wieloma projektami e-commerce, zwiększając współczynnik konwersji, niezależnie od branży, kanałów sprzedażowych, ilości użytkowników oraz ich doświadczeń zakupowych. Na co dzień zajmuje...

Dagmara Pakulska

Wybitna specjalistka od LinkedIna, przez wielu nazywana też królową polskiego Twittera. „Tak naprawdę kocham wszystkie platformy społecznościowe – choć mam swoich ulubieńców. Na co dzień zajmuję się budowaniem strategii dla lokalnych i globalnych marek, komunikacją w świecie...

Michał Kaczmarski

Dyrektor Strategii Subskrypcji i E-commerce w Gremi Media (Rzeczpospolita) oraz Członek Zarządu E-Kiosk SA. Trener biznesu, wykładowca na studiach podyplomowych. 
W latach 2014–2021 związany z Wydawnictwem Agora S.A., gdzie zajmował się rozwojem biznesu subskrypcyjnego „Gazety...

Hubert Paczkowski

Indirect Sales Director w Symfonia. Trener biznesu, wykładowca na studiach podyplomowych. 

Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w sprzedaży. Obecnie w branży IT – jest odpowiedzialny za tworzenie i zarządzanie siecią sprzedaży B2B. Specjalizuje się w dialogu biznesowym, tworzeniu...

Aleksandra Szol

Dyrektor marketingu i e-commerce multibrandu Modivo. Odpowiedzialna za rozwój i ekspansję Modivo na 13 rynkach europejskich, a także za stworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, programu lojalnościowego oraz aplikacji na wszystkich rynkach. Laureatka głównej nagrody...

Jakub Gierszyński

Doświadczony manager koncentrujący się na współpracy biznesu, technologii i ludzi dla efektywnej zmiany środowiska biznesowego. Członek zarządu Grupy Zdrowit, Prezes Zarządu Melissa sp. z o.o. W poprzednich latach tworzył i rozwijał kanały cyfrowe dla takich marek jak: Sephora,...

Joanna Kwiatkowska

Od 2018 r. Co-founder, Head of E-commerce & CTO w Kubota S.A. Odpowiada za kompleksowe zarządzanie kanałami sprzedaży online marki Kubota. Stoi na czele zespołu e-commerce. Odpowiedzialna za administrację IT, budżetowanie, planowanie i wdrażanie strategicznych planów rozwojowych. 

Jacek Dziura

Head of Marketing w Future Mind (wśród którego klientów znajdują się m.in. Żappka, Super-Pharm, Hebe, Virgin Mobile, GetHome oraz SkyCash). W Future Mind zajmuje się strategią komunikacji marketingowej oraz współpracą z partnerami firmy. 

Ekspert zawodowo związany z e-commerce i...

Maciej Nikiel

Chief Operating Officer w Strix Poland, konsultant, od 15 lat związany z branżą IT i Ecommerce. Obecnie odpowiedzialny za budowanie strategii wdrożeń systemów Ecommerce, consulting i planowanie projektów, optymalizację procesów wewnętrznych.

Wcześniej odpowiedzialny za, planowanie...

Piotr Susz

Mgr inż. logistyki, absolwent studiów Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej. Właściciel firmy konsultingowej LOCURA. Aktualnie koncertuje swoją aktywność zawodową na wspieraniu Zarządów oraz Rad Nadzorczych w budowaniu strategii łańcuchów dostaw oraz projektowaniu nowych...

Robert Drożyński

Lider projektów e-commerce (lider zespołu) odpowiedzialny za doradztwo i tworzenie strategii cyfrowych dla różnych grup klientów (B2B/B2C) oraz opracowanie narzędzi i procesów służących wsparciu e-commerce dla marek sektora dóbr trwałych (np. Agata Meble, Manta, Mediashop itp.)....

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

E-mail: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl
Tel.: 61 655 33 00 532 795 478

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF