Co zyskujesz, studiując mikrobiznes na Uniwersytecie WSB Merito?

NOWY forma studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej. 

Twój plan zajęć będzie zorganizowany w weekendowe zjazdy (i niektóre poniedziałki lub piątki po 17:30 – zajęcia online) zgodnie z harmonogramem zjazdów na dany rok akademicki (dostępny w Extranecie), średnio raz na dwa tygodnie.

sposób realizacji hybrydowy hybryda nowy

Studia na tym kierunku zrealizujesz w sposób hybrydowy - studia realizowane w formie niestacjonarnej. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz zarówno na zajęciach odbywających się online, jak i tych w murach uczelni. Jak wygląda taki hybrydowy układ zajęć? Przykładowo, w sobotę uczysz się online z domu, a na uczelnię przyjeżdżasz w niedzielę. Dopuszczalne są zdalne zajęcia synchroniczne w piątki lub poniedziałki po południu (wybrane zajęcia i seminaria).

Zyskujesz poczucie pełnej niezależności. Prowadząc własną firmę możesz samodzielnie podejmować wszystkie decyzje bez konieczności pytania przełożonego o zgodę. Jeśli chcesz skorzystać z usług zewnętrznych np. konsultacji, doradztwa czy outsourcingu będzie to w pełni Twoja decyzja. Zdobywasz kompleksową wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci zaplanować, uruchomić i skutecznie zarządzać własnym biznesem. Jeśli pierwsze kroki masz już za sobą, to kompleksowo pomożemy Ci w dalszym rozwoju biznesu.

W roli wykładowców spotykasz wielu praktyków biznesowych, którzy poza treściami merytorycznymi podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem praktycznym. Wśród nich spotkasz właścicieli mikro i małych firm, założycieli start-upów, trenerów biznesu i specjalistów ds. marketingu.

Bierzesz aktywny udział w grach biznesowych, które pozwolą sprawdzić zdobytą wiedzę w praktyce. Jako właściciel firmy będziesz podejmował wszystkie strategiczne decyzje dotyczące funkcjonowania swojego biznesu m.in. planowania oferty, zarządzania personelem, pozyskiwania niezbędnych zasobów od dostawców oraz planowania działań marketingowych. W trakcie kolejnych rund przeanalizujesz uzyskane wyniki oraz zoptymalizujesz strategię funkcjonowania swojej firmy. 

Jesteśmy gotowi na nowy rok akademicki

Zdobywasz szeroką wiedzę z zakresu nowoczesnych form marketingu. Poznajesz skuteczne sposoby prowadzenia działań w Internecie, dzięki czemu Twoja firma będzie mogła działać globalnie. Identyfikujesz aktualne trendy. Zapoznajesz się z praktyczną obsługą profesjonalnych narzędzi online. 

Kluczowe cechy kierunku:

Laptop
specjalistyczne oprogramowanie Adobe, Google oraz pakiet Microsoft 365
udział w grach biznesowych
Uścisk dłoni
wsparcie w zakresie tworzenia i zarządzania firmą
opinia absolwentki

Studia łączę z pracą.  Dzięki nauce w WSB mogę łączyć zainteresowania, pracę i studia jednocześnie. Uczelnia zapewnia dużo możliwości do rozwoju poprzez szkolenia czy warsztaty organizowane w jej murach. Mimo, że jest to uczelnia niepubliczna, można starać się o wiele stypendiów. 

Klaudia Dardas

Absolwentka WSB (obecnie Uniwersytetu WSB Merito)

opinia studenta mikro

W moich studiach lubię przede wszystkim to, że studiuję to czym się interesuję. Studia dostarczają mi zarówno wiedzę, jak i praktykę, umiejętności, które będę mogła wykorzystać w pracy. Często projekty wykonujemy w grupach, wiążą się one również z wystąpieniami publicznymi, co bardzo mnie cieszy - lubię przemawiać na forum, a ta umiejętność przyda mi się, niezależnie od tego, gdzie będę pracować. Wykładowcy przekazują nam praktyczną wiedzę z własnych doświadczeń, z własnej pracy. Są bardzo pomocni, można nich liczyć oraz kontaktować się zarówno “na żywo” jak i online.  

Kornelia Wilk

Studentka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Grupa bar sok komputer
Będziesz wiedział, jak obsługiwać profesjonalne oprogramowanie graficzne marki Adobe oraz skuteczne i szybkie narzędzia działające w środowisku online.
Poznasz narzędzia statystyczne, które pozwolą Ci skutecznie podejmować decyzje biznesowe.
Studenci komputer
Nauczysz się podstawowych zasad rachunkowości i prowadzenia dokumentacji finansowej przedsiębiorstwa.
Mężczyzna facet garnitur biznes
Poznasz techniki negocjacyjne, które wykorzystasz w kontaktach ze swoimi kontrahentami.
Poznasz zróżnicowane metody zarządzania, w tym zarządzanie projektami.
Zdobędziesz umiejętność efektywnej pracy zdalnej z wykorzystaniem dedykowanych aplikacji.
Rozwiniesz znajomość języka obcego będąc gotowym do prowadzenia działalności na rynku międzynarodowym.
W trakcie gier biznesowych nauczysz się praktycznie wykorzystywać zdobytą wiedzę i umiejętności prowadząc wirtualne przedsiębiorstwo.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Budowanie marki osobistej w Internecie
Niestacjonarne Hybrydowe
od 463 zł 530 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 463 zł
Freelancer w e-commerce
Niestacjonarne Hybrydowe
od 463 zł 530 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 463 zł

Program studiów

Program studiów obejmuje m.in.:

  • narzędzia marketingu i promocji w małej firmie,
  • warsztaty kwalifikacji menedżerskich,

  • wykorzystanie narzędzi statystycznych w prowadzeniu biznesu.

     

 

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Łukasz Gontarski
Renata Dasek
Dawid Tymiński
Arkadiusz Morawski
Dorota Jeżewska
Jędrzej Czajka
Piotr Pokrzywa
Aleksander Zuchowski
dr Joanna Wieprow
dr Rafał Tyszkiewicz
Łukasz Gontarski

Menedżer kierunku mikrobiznes na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, wykładowca akademicki, mikroprzedsiębiorca. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej, specjalizując się w strategiach rozwoju dla małych przedsiębiorstw. Jako ekspert w dziedzinie marketingu...

Renata Dasek

Właścicielka firmy Akademia Biznesu VORMA Renata Dasek specjalizującej się we wspieraniu przedsiębiorstw w działaniach e-commerce (usługa zewnętrznego e-commerce menadżera, SEO, SEM, działania social media, opracowanie modelu biznesowego i biznes planu, wdrożenia sklepów...

Dawid Tymiński

CEO & founder działającego od 2012 roku projektu influencerskiego z zakresu męskiej mody i stylu życia Dandycore. W ramach dekady działań zrealizował kilkadziesiąt współprac komercyjnych z największymi markami polskimi i zagranicznymi, wydał dwie książki: „Męska szafa –...

Arkadiusz Morawski

Posiada ponad 11 lat doświadczenia w różnych projektach marketingowych, zarówno po stronie klienta jak i po stronie różnych agencji marketingowych. Działał m.in. w obszarach public relations, social media, performance marketing, growth marketing. Przez kilka lat prowadził również...

Dorota Jeżewska

Marketerka z zamiłowania. Zwolenniczka full-stuck marketingu. Od 2008 roku opracowuje i z powodzeniem wdraża strategie marketingowe. Pracowała w agencjach interaktywnych obsługując Niveę, Grupę Energa czy Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Przez ponad 6 lat związana była z branżą...

Jędrzej Czajka

Od ponad 15 lat związany ze sprzedażą i marketingiem B2B. Pracował w agencji brandingowej, w dziale marketingu firmy produkcyjnej oraz z branży zaopatrzenia przemysłu.  Wydawca anglojęzycznej gazety Waiting Room.  Nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym i Uniwersytecie...

mgr inż. Piotr Pokrzywa

Ekspert w dziedzinie analityki internetowej oraz SEO. Na co dzień pracuje w agencji marketingowej we Wrocławiu, prowadząc projekty z zakresu pozycjonowania oraz optymalizacji konwersji. Absolwent Politechniki Wrocławskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studiów podyplomowych z...

Aleksander Zuchowski

Właściciel agencji content marketingowej TIME4PROGRESS świadczącej usługi dla różnych branż, w tym Pharma, Medical i Lab. Wydawca i redaktor naczelny czasopism branżowych Czas na Farmację i LIFE SCIENCE, media partner wydarzeń branżowych w Polsce. Profesjonalnie tworzy content i...

dr Joanna Wieprow

Doktor nauk ekonomicznych, pracownik badawczo-dydaktyczny na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Trener biznesu, specjalista z zakresu zarządzania finansami, inwestycji alternatywnych oraz analizy finansowej. Wykładowca akademicki z wieloletnim doświadczeniem. Autorka licznych publikacji...

dr Rafał Tyszkiewicz

Autor wielu publikacji naukowych z zakresu zarządzania, koncentruje się na nowoczesnych metodach i technikach zarządzania, z uwzględnieniem zarządzania relacjami z dostawcami oraz klientami. Promotor ponad 130 prac magisterskich i licencjackich. Członek kolegium redakcyjnego magazynu Audyt...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
  • so: 09:00 - 13:00
Pobierz stronę do PDF