Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ta specjalność, zapisz się na listę rezerwową.
- budowania swojej marki osobistej,
- networkingu, czyli budowania sieci kontaktów biznesowych,
- zasad autoprezentacji i wystąpień publicznych,
- aktualnych i przyszłych trendów w social mediach,
- copywritingu, czyli tworzenia profesjonalnych treści na potrzeby Internetu,
- przygotowania atrakcyjnych zdjęć m.in. portretowych, produktowych, modowych,
- pracy z profesjonalnym oprogramowaniem Adobe do obróbki grafiki komputerowej,
- kreatywnego myślenia, szukania nieszablonowych rozwiązań,
- aspektów prawnych dotyczących funkcjonowania w Internecie ze szczególnym uwzględnieniem praw autorskich,
- wykorzystywania narzędzi do analityki i monitoringu Internetu,
- tworzenia i zarządzania stronami internetowymi i blogami w oparciu o CMS WordPress.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. budowania marki osobistej,
- specjalista ds. social media,
- influencer marketing specialist,
- influencer,
- twórca internetowy, bloger, youtuber.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej hybrydowej.
Twój plan zajęć będzie zorganizowany w weekendowe zjazdy, połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in. takie przedmioty jak:
- Influencer marketing
- Budowanie i zarządzenie marką osobistą
- Networking
- Monitoring i analityka internetowa
- Fotografia
- Aspekty prawne działalności w Internecie
- Projektowanie stron internetowych
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- Warsztaty dziennikarstwa internetowego
- Pracownia video i vlogi
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00