zdjęcie wykładowcy
Michał Zalewski

Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją, właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Obecnie zajmuje stanowisko rzecznika oraz członka dyrekcji KBF. Z KBF i Centrum Kongresowym ICE Kraków, którego operatorem jest KBF, jest związany od 2013 r. Początkowo odpowiadał za działania związane z kreacją i brandingiem. Dziś jest odpowiedzialny za działania z zakresu public relations, komunikacji kryzysowej oraz zarządzania ryzykiem. Opiekuje się ponad 70-cioma markami z obszarów: przemysł spotkań, literatura, film, muzyka oraz turystyka. Pełnił obowiązki Kierownika Działu Nowych Mediów i PR. Jako członek zespołu Departamentu Marketingu KBF został nagrodzony Grand Prix V edycji konkursu Marketing Roku. Był laureatem 2. miejsca konkursie PRotony w kat. Debiut w PR oraz Złote Spinacze w kat. PR miejsca, miasta, regionu. Otrzymał także nominację do tytułu Młody Wilk - Odkrycie roku w konkursie Dyrektor Marketingu. Jest promotorem cyklicznych spotkań ze studentami krakowskich uczelni, podczas których przekazuje wiedzę o przemyśle spotkań oraz jego znaczeniu dla marketingu miejsc i promocji marek miejskich. Prowadzi wydarzenia: konferencje, kongresy, sympozja, fora, gale firmowe, wydarzenia marketingowe, jubileusze, konferencje prasowe, koncerty, premiery filmowe, pikniki rodzinne, wydarzenia dla dzieci. Współpracował z takimi markami jak PEKAO S.A., TAURON Polska Energia, Pracuj.pl, Open Eyes Econnomy Summit, Uniwersytet Jagielloński, Croda Polska, Miasto Kraków, KBF, Bukovina Resort i Grupa Autoremo.

zdjęcie wykładowcy
dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

zdjęcie wykładowcy
dr Beata Rajba

Psycholog, filolog, terapeuta EMDR, od lat czynnie związana z wiodącymi agencjami reklamowymi, zajmowała się kolejno copywritingiem, grafiką i webdesignem, badaniami marketingowymi, wreszcie projektowaniem kampanii reklamowych. Brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu kampanii reklamowych i społecznych. Prowadziła kursy psychologii reklamy m.in. na Akademii Sztuk Pięknych i w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.