Growth Performance Marketing

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • chcą prowadzić nowoczesny marketing oparty na danych i automatyzacji,
  • szukają praktycznych umiejętności projektowania działań wzrostowych,
  • chcą nauczyć się obsługi narzędzi takich jak GA4, Tag Manager, Looker Studio, BigQuery, Meta Ads, TikTok Ads czy Zapier,
  • pragną wykorzystać sztuczną inteligencję do optymalizacji kampanii,
  • cenią naukę od praktyków branży digital i współpracę z czołowymi markami, jak jak Altkom Akademia oraz Socjomania by Altkom Akademia.
Cena
od 645zł / mies.
561zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
Nowoczesne przywództwo, zarządzanie oparte na danych i skuteczne projekty – liderzy Publicznych Służb Zatrudniania w działaniu | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: oferta
Growth Performance Marketing | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: studenci
Growth Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: studenci
Nowoczesne przywództwo, zarządzanie oparte na danych i skuteczne projekty – liderzy Publicznych Służb Zatrudniania w działaniu | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: oferta
Growth Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: studenci
Growth Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: studenci

Czego się nauczysz?

Growth Performance Marketing | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Mężczyzna pijący z kubka Merito w zrelaksowanej pozie
  • Nauczysz się projektować i skalować działania marketingowe oparte na danych i automatyzacji.
  • Poznasz strategie wzrostu, reklamy płatne, analitykę oraz nowoczesne narzędzia AI.
  • Opanujesz metody pracy oparte na eksperymentach i analizie danych.
  • Zdobędziesz umiejętności automatyzacji procesów marketingowych, od pozyskania klienta do budowania lojalności.
  • Nauczysz się podejmować decyzje marketingowe na podstawie rzetelnych danych i efektywnych narzędzi.
5

bezpłatnych szkoleń

realizowanych online

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

92%

uczestników poleca studia podyplomowe.

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Kadra złożona z praktyków 

 

Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Praktyczny charakter studiów:

  • Ponad 70% zajęć to warsztaty na realnych danych i kampaniach.
  • Dostęp do praktyków z topowych marek i agencji marketingowych.
  • Nauka obsługi kluczowych narzędzi marketingowych
2

partnerów kierunku:

  • Altkom Akademia S.A.
  • Socjomania by Altkom Akademia

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

182

Liczba godzin zajęć

12

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów

• Filozofia i różnice między Growth a Performance Marketingiem

• Projektowanie skutecznej strategii wzrostu (Growth Strategy)

• Dogłębne mapowanie ścieżki klienta (Customer Journey) i identyfikacja "momentów Aha!"

• Praktyczne wdrażanie eksperymentów, testowania hipotez oraz iteracyjnego skalowania działań (cykl Build-Measure-Learn)

• Analiza i dobór kluczowych wskaźników efektywności (KPIs) i metryk (np. AARRR)

• Tworzenie zaawansowanych lejków marketingowych (Funnels)

• Segmentacja odbiorców i skuteczna personalizacja komunikacji

• Modele i strategie retencji klienta

• Tworzenie i optymalizacja kampanii: Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads

• Planowanie mediów i budżetowanie kampanii

• Atrybucja i mierzenie konwersji

• Strategie kampanii sprzedażowych i lead generation

• Tworzenie i optymalizacja kampanii: Google Ads i YouTube Ads

• Planowanie mediów i budżetowanie kampanii

• Atrybucja i mierzenie konwersji

• Lead Generation i Marketing Automation

• Projektowanie lejków lead generation

• Tworzenie landing page i formularzy konwersji

• Narzędzia: SalesManago i przegląd innych narzędzi

• Scoring i nurturing leadów

• Analityka i architektura danych marketera

• Analiza jakościowa i analiza ilościowa w marketingu

• Budowa modeli atrybucji i analiza ścieżek użytkownika

• GA4, Google Tag Manager, Looker Studio

• Integracja danych z różnych źródeł (API, CRM, platformy reklamowe)

• Wprowadzenie do baz danych w kontekście marketingu

• Struktura danych i logika zapytań SQL

• Tworzenie zapytań analitycznych w BigQuery

• Łączenie danych z wielu źródeł (np. GA4, CRM, platformy reklamowe)

• Filtrowanie, grupowanie, funkcje agregujące

• Tworzenie raportów i dashboardów opartych o dane z BigQuery

• Automatyzacja eksportu danych i integracja z Looker Studio

• UX i optymalizacja konwersji

• Audyt ścieżki użytkownika i analiza heatmap

• Testy A/B

• Wprowadzenie do UX copywritingu

• Projektowanie doświadczenia klienta (CX/UX)

• Zastosowanie narzędzi AI w optymalizacji kampanii

• Generatywne AI: copy, kreacje, predykcje wyników

• Automatyzacja pracy z treścią reklamową

• Tworzenie prostych automatyzacji z wykorzystaniem narzędzie genAI i Zapier

• AI jako wsparcie w tworzeniu automatycznych rekomendacji optymalizacyjnych na podstawie danych wejściowych

• Zasady uczciwej komunikacji marketingowej (UOKiK, Kodeks Etyki Reklamy)

• Oznaczanie treści sponsorowanych i współprac influencerskich

• Jak legalnie przetwarzać dane użytkowników w działaniach marketingowych

• Zgody marketingowe – jak zrobić to prawidłowo w świetle RODO i prawa komunikacji elektronicznej

• Przechowywanie i przetwarzanie danych w CRM-ach, platformach reklamowych i analitycznych

• AI i dane – wymiar prawny i etyczny

  • Test semestralny i test końcowy

Partnerzy kierunku

Wymiana know-how

Growth Performance Marketing | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Uniwersytet dolnośląski DSW Wrocław
  • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.
  • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.
  • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.
  • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.

  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.

  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.

  • W dowolnym momencie możesz dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

Growth Performance Marketing | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Skorzystaj z dofinansowania

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

28 dni 11 h 37 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

Ceny

1 rok
1 rata
6150 zł 7150 zł (1 x 6150 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7150zł
2 raty
3075 zł 3575 zł (2 x 3075 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3575zł
10 rat
615 zł 715 zł (10 x 615 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 715zł
12 rat
561 zł 645 zł (12 x 561 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
1 rok
1 rata
5750 zł 7150 zł (1 x 5750 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7150zł
2 raty
2875 zł 3575 zł (2 x 2875 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3575zł
10 rat
575 zł 715 zł (10 x 575 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 715zł
12 rat
528 zł 645 zł (12 x 528 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Social media i influencer marketing

645zł
561zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Digital Marketing Masterclass

630zł
546zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 630zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Psychologia reklamy i komunikacji

485zł
401zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 485zł
Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Projektowanie interfejsów graficznych

640zł
556zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 640zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Kadry i płace

475zł
391zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 475zł
Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji