Niestacjonarne - Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się głównie w weekendy, średnio co dwa tygodnie. Na niektórych kierunkach zajęcia zaczynają się już w piątek po południu, jeśli wymaga tego program nauczania.
Stacjonarne - Zajęcia na studiach stacjonarnych prowadzimy w dni robocze, najczęściej 3–4 dni w tygodniu, więc weekendy masz wolne od spotkań na uczelni. Plan układamy tak, aby zminimalizować liczbę okienek.
Tradycyjne - Zajęcia na studiach tradycyjnych realizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami grupy w salach wykładowych oraz sporadycznie online.
Czego się nauczysz?
Praca dla Ciebie
Program
Praktyczne studia
Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.
- Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
- Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
- Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
- Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
- Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
- Case studies – analiza realnych przypadków.
Wybrane zajęcia ogólne i kierunkowe
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- Koncepcje zarządzania
- Prawo handlowe
- Elementy statystyki matematycznej
- Psychologia w zarządzaniu
- Komunikacja i delegowanie zadań w przedsiębiorstwie
- Metodologia badań naukowych
- Zarządzanie strategiczne
- Prognozowanie ekonomiczne
- Zarządzanie procesami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie operacyjne
- Analiza finansowa przedsiębiorstwa
- Zarządzanie przedsiębiorstwem na rynku międzynarodowym
Wybrane zajęcia specjalnościowe
- Social Media Marketing
- Content Marketing
- E-mail Marketing
- SEO and SEM
- Global Dimensions of Business
- Mergers & Acquisitions
- Business and Financial Strategy
Rozwijaj kompetencje językowe na studiach II stopnia
Język obcy branżowy w wymiarze 48h w ciągu jednego semestru.
Praktyki i staże
Praktyki zawodowe to ważny element studiów. Studenci studiów magisterskich realizują 480 godzin praktyk w całym toku studiów, zdobywając doświadczenie zawodowe. Jeśli pracujesz w zawodzie zgodnym z kierunkiem studiów, możesz zaliczyć praktyki na podstawie zatrudnienia. W trakcie studiów masz też szansę na płatny staż. Programy stażowe przygotowują pracodawcy, z którymi współpracujemy, dostosowując wymagania do stanowisk, co ułatwia pierwsze kroki zawodowe.
To kierunek dla osób, które:
- chcą rozwijać umiejętności przywódcze i zarządzać projektami w nowoczesnych firmach,
- interesują się planowaniem, koordynacją i optymalizacją procesów biznesowych,
- chcą tworzyć i realizować skuteczne kampanie marketingowe,
- pragną zarządzać personelem i dbać o efektywność zespołów,
- chcą zdobyć praktyczne kompetencje w marketingu cyfrowym i obsłudze narzędzi biznesowych.
Zasady rekrutacji
Aby zostać studentem studiów II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito, należy:
- ukończyć studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie,
- złożyć komplet wymaganych dokumentów,
- spełnić warunki określone w zasadach rekrutacji
- o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń oraz kompletność dokumentów.
Stypendia i zniżki
- Możesz otrzymać te same stypendia, co studenci uczelni publicznych, w tym naukowe, sportowe, socjalne i zapomogi.
- Elastyczny system opłat pozwala Ci wybrać, w ilu ratach chcesz opłacać czesne.
Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
- Proces rekrutacji przejdziesz online.
- Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
- W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
- Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.
Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości (studia I st. lub jednolite magisterskie), dyplomu ukończenia studiów (studia II stopnia lub podyplomowe) lub inne wymagane dokumenty.
Ceny
Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz
W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.