Customer experience management

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od października
Polski
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Zarządzanie
To kierunek dla osób, które:
  • chcą zdobyć nowe kompetencje w obszarze doświadczeń klienta,
  • chcą zbudować przewagę przez relacje z klientami,
  • chcą działać lepiej w działach sprzedaży, marketingu i obsługi klienta,
  • koordynują jakość i procesy w swoich firmach,
  • cenią empatię, relacje i dobre doświadczenia klienta.
Psychologia reklamy i komunikacji | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Główna grafika: Poznań- studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas sesji zdjęciowej
Wyniki wyszukiwania | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Główna grafika: Poznań - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas sesji
Akademia zarządzania zmianą i strategią | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Główna grafika: Poznań - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Psychologia reklamy i komunikacji | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Główna grafika: Poznań- studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas sesji zdjęciowej
Wyniki wyszukiwania | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Główna grafika: Poznań - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas sesji
Akademia zarządzania zmianą i strategią | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Główna grafika: Poznań - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć

Czego się nauczysz?

Customer experience management | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Główna grafika: Poznań - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas sesji zdjęciowej w tle logo Merito
  • Wdrażać strategie i narzędzia Customer Experience Management (CEM) w codziennym funkcjonowaniu firmy.
  • Budować kulturę organizacyjną opartą na empatii, szacunku i słuchaniu głosu klienta i pracownika.
  • Analizować czynniki wpływające na doświadczenia klientów i wykorzystywać je w optymalizacji działań.
  • Projektować skuteczną, relacyjną komunikację z klientami opartą na zrozumieniu i dialogu.
  • Zwiększać zaangażowanie zespołu i efektywność organizacji poprzez zarządzanie doświadczeniem klienta.
  • Korzystać z praktycznych narzędzi CEM i zdobyć kompetencje do pracy jako Customer Experience Manager.
5

bezpłatnych szkoleń

w formie online

Praktyczny charakter studiów:

 

  • Zajęcia są interaktywne, co pozwala na wymianę doświadczeń i zdobycie praktycznych umiejętności.
92%

uczestników poleca studia podyplomowe

 

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Microsoft 365

 

Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze 
współpracę z naszymi uniwersytetami

 

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Wykładowcy praktycy

 

  • Kadra dydaktyczna to eksperci z wieloletnim doświadczeniem, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami i wnoszą do zajęć ogrom wiedzy.

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

162

Liczba godzin zajęć

10

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • Persona - zbuduj prawdziwy obraz swojego Klienta (6 godz.)
  • Voice of Customer i customer data (6 godz.)
  • Budowanie relacji i skuteczna komunikacja z klientem (10 godz.)
  • Istota CX i CEM (6 godz.)
  • Audyt CX - co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM (6 godz.)
  • Budowa i wdrażanie strategii CEM (12 godz.)
  • Employee experience czyli jak doświadczenia pracowników wpływają na doświadczenia Klientów (12 godz.)
  • Zarządzanie procesami nakierowanymi na klienta (8 godz.)
  • Product and service experience - Jak projektować produkty i usługi dla klientów (8 godz.)
  • Metody badań opinii i satysfakcji klientów (10 godz.)
  • Zarządzanie call center w służbie CX (4 godz.)
  • Jak mówić i pisać, by klient zauważył, zrozumiał i kupił nasz przekaz (6 godz.)
  • Nowe technologie i digital CX (4 godz.)
  • Omnichannel customer experience management (4 godz.)
  • Aspekty prawne w zarządzaniu relacjami z Klientami (4 godz.)
  • Mapowanie podróży Klienta (8 godz.)
  • CRM - programy do zarządzania Klientami (6 godz.)
  • Lider w procesie zarządzania zmianą (6 godz.)
  • Zarządzanie zmianą we wdrażaniu CX (6 godz.)
  • Wskaźniki biznesowe realizacji CX i EX (8 godz.)
  • CEM w branży bankowo-finansowej (8 godz.)
  • CEM w branży turystyczno-hotelarskiej (8 godz.)
  • CEM w średniej wielkości firmie usługowej (8 godz.)
  • Seminarium dyplomowe (8 godz.)
  • Forma zaliczenia: testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu

Wykładowcy

    Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Małgorzata Knut
    Małgorzata Knut
    • Wspiera liderów w rozwijaniu kompetencji przywódczych, które wprowadzają pozytywne zmiany w zespołach i organizacjach.
    • Trener biznesu i wykładowca; towarzyszy zespołom w odkrywaniu potencjału i świadomym wchodzeniu na wyższy poziom współpracy oraz komunikacji.
    • Przez 15 lat pełniła funkcje zarządcze w międzynarodowych instytucjach finansowych, m.in. jako członek zarządu i prezes spółki.
    • Od 2015 realizuje projekty rozwojowe dla kadry, łącząc mentoring, trening i shadow management. Ukończyła Akademię Norman Benett i SET; stosuje narzędzie FRIS® Style Myślenia.
    Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: r.pr. Tomasz Palak
    r.pr. Tomasz Palak
    • Radca prawny, prelegent i autor artykułów publikowanych na stronie tomaszpalak.pl oraz w prasie branżowej. Dzieli się wiedzą prawniczą, praktycznymi wskazówkami i własnym doświadczeniem.
    • Występował na TEDx, Infoshare, I Love Marketing oraz wielu innych wydarzeniach, gdzie dzielił się wiedzą i doświadczeniem, łącząc prawo z praktycznym spojrzeniem na biznes i nowe technologie.
    • Publikował artykuły m.in. we Wprost, Forbes, na portalu prawo.pl oraz w Rzeczpospolitej, dzieląc się ekspercką wiedzą prawniczą i praktycznym spojrzeniem na zagadnienia współczesnego prawa.
    • Współpracował z różnorodnymi klientami, wśród których znaleźli się m.in. L.U.C., Roca oraz Janina Daily, oferując im profesjonalne wsparcie prawne i doradcze w realizowanych projektach.

    Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

    Customer experience management | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Skorzystaj z dofinansowania

    Wymiana know-how

    Customer experience management | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Uniwersytet dolnośląski DSW Wrocław
    • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.
    • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.
    • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.
    • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

    Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

    • Proces rekrutacji przejdziesz online.

    • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.

    • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.

    • W dowolnym momencie możesz dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.

    Warunki przyjęcia

    Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

    • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
    • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
    • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

    Czas do końca promocji

    28 dni 14 h 58 min

    Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

    Możliwości dofinansowania

    • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
    • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
    • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
    • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
    • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
    • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 
    Podobne kierunki i szkolenia

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Automatyzacja procesów biznesowych

    765zł
    681zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 765zł
    Więcej o tym kierunku
    Polecane kierunki i szkolenia
    Inni oglądali również

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Inżynieria oprogramowania dla SAP S4HANA i programowanie w języku ABAP

    675zł
    591zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 675zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Growth Performance Marketing

    645zł
    561zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Kompetencje przyszłości i zarządzanie zasobami ludzkimi

    Więcej o tym kierunku
    Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

    Masz wątpliwości?

    Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

    Już wiesz, co chcesz studiować?

    Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji