Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż na Uniwersytecie WSB Merito?

forma studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w jednej z dwóch form: niestacjonarnej lub stacjonarnej. 
 

W formie niestacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy oraz wybrane piątki w godzinach popołudniowych.

W formie stacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w ciągu tygodnia - zwyczajowo są to 3 lub 4 dni w tygodniu.

 

realizacja

Studia hybrydowe
Program realizujesz uczestnicząc w wykładach online na platformie MS Teams, przyswajając wiedzę samodzielnie przy pomocy materiałów zamieszczonych na platformie Moodle oraz uczestnicząc w ćwiczeniach i laboratoriach w salach wykładowych na uczelni. Plan zajęć przewiduje dni wyłącznie z zajęciami zdalnymi jak i takie, które w całości spędzisz na uczelni. 

 

Studia hybrydowe popołudniowo-weekendowe to połączenie zajęć zdalnych prowadzonych we wtorkowe i czwartkowe popołudnia ze zjazdami w niektóre weekendy. Edukację wspierają internetowe platformy edukacyjne oraz spotkania z wykładowcami i innymi studentami w budynku uniwersytetu. To studia, które umożliwiają jednocześnie naukę, pracę zawodową oraz korzystanie z wolnych weekendów. Ograniczona liczba dojazdów na uczelnię to oszczędność czasu i pieniędzy. Zajęcia w salach wykładowych oraz zajęcia online prowadzone w czasie rzeczywistym pozwalają zachować kontakt z innymi studentami i wykładowcami. 

 

Studia online.

Studia online wykorzystują metody i techniki kształcenia na odległość. Oznacza to, że w ciągu semestru obowiązkowe są tylko dwa zjazdy, a większość zajęć realizowana jest w formie online. Materiały zamieszczone na platformie Moodle umożliwiają samodzielną naukę w dowolnym czasie. Zajęcia stacjonarne zwykle odbywają się na początku i na końcu każdego semestru, a terminy zjazdów ustalane są z odpowiednim wyprzedzeniem, aby studenci mieli czas na organizację swojego przyjazdu na uniwersytet. Studia online to elastyczne i wygodne rozwiązanie, które pozwoli Ci się rozwinąć i zachować work-life balance. W zależności od semestru odbędą się dwa lub trzy zjazdy w semestrze.

Poznasz tajniki nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.

Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.

Podczas studiów weźmiesz udział w licznych grach strategicznych oraz symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach różnych warsztatów organizowanych dla studentów będziesz planował wprowadzanie innowacji produktowych na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.

Spotkasz wielu ekspertów z branży marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

Krawat
spotkania branżowe z pracownikami
Uścisk dłoni
zajęcia prowadzone przez praktyków
przygotowanie do pracy zawodowej
Medal
zawód pożądany na rynku pracy

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

Do 31 lipca
czesne już od
425 zł
358 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 lipca, zyskujesz:

 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 358 zł/mies.

Maria

Pierwszy raz zetknęłam się z Uniwersytetem WSB Merito jeszcze w gimnazjum, na targach edukacyjnych. Wybrałam tę uczelnię, ponieważ zainteresował mnie kierunek marketing i sprzedaż, którego nie widziałam nigdzie indziej. Po semestrze nauki 
z pewnością mogę powiedzieć, że większość wykładowców to świetni ludzie. Zajęcia są ciekawe i z przyjemnością biorę w nich udział. W wolnym czasie zajmuję się rękodziełem, dlatego w przyszłości chciałabym otworzyć własną firmę i sprzedawać produkty wykonane własnoręcznie.

Maria Połczyńska

studentka Uniwersytetu WSB Merito

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

marketing
Poznasz specyfikę pracy w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży.
Zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu planowania i analiz marketingowych
Nauczysz się technik pozyskiwania klienta indywidualnego i biznesowego.
Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords oraz poznasz techniki budowania wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych.
Poznasz najlepsze narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z agencji marketingowych i PR.
Dowiesz się, jak planować efektywne strategie komunikacji dla różnych grup docelowych, a także jak tworzyć strategie CSR.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Customer Care – zarządzanie relacjami z klientem
Niestacjonarne Hybrydowe Hybryda popołudniowo-weekendowa
od 498 zł 565 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 498 zł
E - marketing
Niestacjonarne Stacjonarne Online Hybrydowe Hybryda popołudniowo-weekendowa
od 498 zł 565 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 498 zł
Innowacje w biznesie
Niestacjonarne Hybrydowe Hybryda popołudniowo-weekendowa
od 498 zł 565 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 498 zł
Komunikacja marketingowa i nowe media
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Hybryda popołudniowo-weekendowa
od 498 zł 565 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 498 zł
Strategie i techniki w sprzedaży
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Hybryda popołudniowo-weekendowa
od 498 zł 565 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 498 zł
Zarządzanie sprzedażą
Niestacjonarne Online
od 498 zł 565 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 498 zł

Program studiów

Harmonogram Roku Akademickiego 2023/2024

 

  • BHP
  • Podstawy socjologii
  • Rozwój umiejętności interpersonalnych
  • Podstawy zarządzania
  • Zarządzanie zespołem
  • Podstawy marketingu
  • Prawo handlowe
  • Technologia informacyjna
  • Mikroekonomia
  • Psychologia w marketingu
  • Techniki sprzedaży
  • Zarządzanie produktem
  • Negocjacje w biznesie
  • Badania marketingowe
  • Statystyka opisowa
  • Logistyka marketingowa
  • Marketing B2B
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Strategie sprzedaży
  • Zachowania konsumentów
  • Przedsiębiorczość
  • Komunikacja marketingowa
  • Efektywność w marketingu
  • Wyzwania rynku pracy
  • Global marketing
  • Język obcy

 

Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (niestacjonarne).

Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (stacjonarne).

Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (hybrydowe).

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Magdalena Olejniczak
Jacek Kall
dr hab. Maciej Błaszak
Michał Pajdak
wykładowca
Maja Błaszak
Agnieszka Markiewicz
dr inż. Magdalena Olejniczak

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż 

Absolwentka kierunku Towaroznawstwo na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Marketingu Usług w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu).  Pracę naukowo – dydaktyczną...

dr hab. Jacek Kall, profesor UWSB Merito

Profesor nadzwyczajny UWSB Merito, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej...

Marcin Fijoł

Doradca Wsparcia Sprzedaży i Trener Biznesu wywodzący się z branży marketingowej, w której swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w kraju oraz za granicą pracując zarówno po stronie agencji reklamowych oraz klienta. Pracował dla takich marek jak The Mirror, 20th Century Fox, Philips,...

Bartłomiej Majchrzak

Prawnik, konsultant, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu, związany z Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu od blisko 5 lat jako członek zespołów projektowych, wykładowca oraz p.o. menedżera kierunku Prawo w Biznesie (2013 - 2014). Od 2013 r. związany z Naveo Sowiński i...

dr hab. Maciej Błaszak

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany filozofii, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy) i Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja). Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu i Akademii im. Leona...

Michał Pajdak

Absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie i doktoranckie), certyfikowanym trenerem (certyfikat House of Skills) i coachem biznesowym, mentorem.  Jest laureatem rządowego programu - TOP 500 Innovators.  Od 13 lat zajmuje się...

Anna Szajerska

Zawodowo związana z branżą marketingową od 12 lat. Jej praca koncentruje się wokół całościowej realizacji zadań związanych z kompleksowym zarządzaniem wizerunkiem marki. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, jest konsultantką ds. strategii i wizerunku marki. W jej portfolio...

dr Maja Błaszak

Jeśli lubisz to, co robisz, to nigdy w życiu nie będziesz musiał przepracować ani jednego dnia.
Każdego dnia w pracy szukam wyzwań, każdy nowy dzień stawia przede mną nowe zadania i zaskakuje mnie. To pozwala mi czuć się świetnie, każdego dnia, gdy idę do pracy. To tak jakbym...

dr inż. Piotr Szafer

Prowadzi zajęcia z technologia informacyjnej, narzędzi informatyki, arkusz kalkulacyjnego w finansach oraz towaroznawstwa. Prowadził własną działalność w zakresie usług informatycznych. Kierunkami zainteresowań są praktyczne aplikacje w zakresie budowy podstaw społeczeństwa...

Agnieszka Markiewicz

Lubię ludzi. Dlatego wybrałam taki zawód. Od początku mojej ścieżki zawodowej zajmuję się słowem. Pisanym, mówionym, dobrym i głównie polskim. Ukończyłam studia filologiczne na uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mam za sobą studia podyplomowe z komunikacji biznesowej,...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Dla kogo?

To kierunek dla osób, które:

  • interesują się skuteczną sprzedażą i zarządzaniem projektami
  • z łatwością poruszają się w social mediach 
  • chcą budować swoją sieć kontaktów branżowych
  • lubią pracę z ludźmi i mają wysokie zdolności interpersonalne
  • są kreatywne i myślą nieszablonowo 
  • nie boją się wyzwań i pracy pod presją czasu
  • mają zdolności sprzedażowe i negocjacyjne.

 

 

Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia I stopnia

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF