A. Zaborowska 1
Anna Zaborowska

Specjalistka SEO content marketingu. Z tworzeniem treści związana od ponad 10 lat: od korekty tekstu poprzez pisanie aż po prowadzenie projektów contentowych dla klientów korporacyjnych. Absolwentka filologii polskiej KUL ze specjalizacjami: tekstologiczno-redakcyjną oraz glottodydaktyczną. Trenerka webwritingu. Od 4 lat związana zawodowo z agencją Performance Media, gdzie odpowiada za koordynację procesów tworzenia tekstów pisanych zarówno przez człowieka, jak i AI.

Leszek Nowak
Leszek Nowak

Leszek A. Nowak. Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze marketingu cyfrowego (digital). Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Pracował jako doradca zarządu ds. E-Commerce w Danhoss. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young (obecnie EY). Doświadczony szkoleniowiec w obszarze marketingu internetowego. Zaczynał w latach 1996-1997, prowadząc cykl szkoleniowy o roli i możliwościach wykorzystania internetu w biznesie dla oddziałów terenowych Polskiej Agencji Rozwoju Regionalnego na terenie całej Polski. Od marca 2019 roku jest certyfikowanym trenerem w standardzie DIMAQ - międzynarodowym, prestiżowym programie certyfikacji kwalifikacji digital marketingowych, stworzonym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

k kowalik
Konrad Kowalik

Początek przygody w marketingu w G-partner (kampanie Google Ads), następnie 4 lata w PKO BP - jeden z członków in-housowego zespołu performancowego, aktualnie od 2 lat w Orange Polska na stanowisku Experta od Performance Marketingu. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie , Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz warszawskiego SWPS. Członek SEMowej grupy roboczej IAB Polska. Prywatnie fan marketingu, skuteczności kampanii performancowych a także rozwoju osobistego.

Magdalena Mulenga
Magdalena Mulenga

Z branżą marketingową związana od 19 lat. Od 10 lat w grupie dentsu gdzie aktualnie odpowiada za zarządzanie kampaniami klientów w obszarze digital marketing. Wcześniej pracowała w domu mediowym, agencji performance marketing oraz agencji e-commerce. Posiada bogate multidyscyplinarne doświadczenie w pracy na styku mediów, performance oraz e-commerce zbudowane dzięki prowadzeniu wielu projektów realizowanych we współpracy z szerokim portfolio klientów.

Niezależnie od pracy w branży marketingowej Magdalena prowadzi również autorskie projekty w zakresie edukacji dzieci i młodzieży.

Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Michał Krzewicki wykładowca
r. pr. dr Michał Krzewicki

Radca prawny, absolwent prawa i ekonomii, doktor nauk prawnych – specjalność: prawo cywilne. Autor publikacji z zakresu prawa cywilnego, ubezpieczeniowego i ochrony danych osobowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców z branży finansowej, IT, e-commerce i e-marketingu. W ramach swojej kancelarii prawnej kompleksowo wspiera przedsiębiorców działających w Internecie m.in. w zakresie wdrożenia przepisów RODO. Od 2018 r. pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych.

k kepska
Karolina Kępska

Marketing Managerka w National Geographic Learning Polska, wydawnictwie Nowa Era, należącej do grupy Sanoma Learning, jest specjalistką w dziedzinie marketingu cyfrowego. Jej posiadanie akredytacji DIMAQ Professional nadanej przez IAB potwierdza zaawansowaną wiedzę i kompetencje w obszarze DIGITAL MARKETINGU. Jako entuzjastka Customer Experience, Design Thinking i Futures Thinking, Karolina nieustannie poszukuje sposobów na ulepszanie strategii interakcji z klientami, korzystając z innowacyjnych metod projektowania usług (Service Design). Z zaangażowaniem śledzi najnowsze trendy w marketingu cyfrowym i wykorzystuje je w planowanych strategiach, które dzięki temu odpowiadają na potrzeby rynku oraz antycypują kierunki rozwoju branży. Analiza danych jest fundamentem rozwijanego przez nią podejścia opartego na danych (data driven mindset). Karolina jest również dumna ze swojego wystąpienia na konferencji TEDx Katowice, podczas której miała okazję inspirować audytorium do refleksji nad relacjami międzyludzkimi. Zaangażowana w ciągły rozwój umiejętności zarządzania projektami i strategicznego myślenia, Karolina konsekwentnie podnosi poprzeczkę w dziedzinie marketingu edukacyjnego.

Osoby poszukujące dalszych informacji o jej doświadczeniu zawodowym i projektach mogą nawiązać kontakt poprzez jej profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/karolinakepska/ lub odwiedzenia jej strony internetowej www.karolinakepska.com.

k kuziemka
Karolina Kuziemka

Z branżą marketingową związana od 2011 roku. Posiada 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w jednej z czołowych agencji mediowych na stanowiskach związanych z planowaniem komunikacji reklamowej. Pracowała dla największych marek z różnych kategorii branżowych, planując i realizując wielokanałowe kampanie reklamowe w obszarze online'u. Absolwentka psychologii na UJ ze specjalnością dot. reklamy i zachowań konsumenckich, socjologii oraz studiów podyplomowych z marketingu internetowego na AGH. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional, potwierdzającego specjalistyczne kwalifikacje w zakresie marketingu cyfrowego. 

a.matysiak
Aleksandra Matysiak

Z wykształcenia jestem ekonomistką oraz marketerką, studia magisterskie na tych kierunkach ukończyłam w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Mam ponad 8-letnie doświadczenie pracy w marketingu. Karierę zawodową rozpoczęłam w branży FMCG – realizowałam projekty dla marki Gerber, a następnie zarządzałam markami Lion oraz KitKat. Aktualnie, już od ponad 5 lat pracuję w sektorze telekomunikacyjnym w firmie Orange Polska. Jako Digital Manager zajmuję się aplikacją mobilną Orange Flex, odpowiadając całościowo za strategię jej komunikacji w kanałach online. Swoją wiedzą oraz doświadczeniem dzieliłam się podczas wielu konferencji, m.in. Mobile Trends Conference, Kampania 17 Celów, TikTok Discover.

justyna baka
Justyna Bakalarska-Stankiewicz

konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji inkluzywnej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka. Dziennikarka i autorka bestsellerowych książek Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu, Marketing wartości, Content marketing. Od strategii do efektów oraz Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.