Zasady rekrutacji

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
  • Proces rekrutacji przejdziesz online: dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz płatności rekrutacyjnych.
  • Sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów.
  • W każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.

Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginały wymaganych dokumentów.

Zasady rekrutacji | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Wrocław - zasady rekrutacji - student korzystający z laptopa

Zapisy online krok po kroku

Krok 1

Poznaj naszą ofertę i wybierz studia dla siebie

Przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu.

Krok 2

Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów

Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać uczestnikiem studiów podyplomowych Uniwersytetu WSB Merito.

Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.

Krok 3

Skompletuj dokumenty

Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie! 

Pamiętaj, aby dostarczyć nam oryginał dyplomu. Możesz zrobić to osobiście, przesłać listem, kurierem lub do paczkomatu WRO109M (nr tel. do nadania paczki: 532 541 134).

Krok 4

Dokończ proces – jesteśmy w kontakcie

W razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

Krok 5

Witaj na Uniwersytecie WSB Merito

Informacje dotyczące pierwszego zjazdu (termin, godziny oraz plan zajęć) otrzymasz z Działu Studiów Podyplomowych, na wskazany w formularzu adres e-mail, na około 2 tygodnie przed planowanym rozpoczęciem zajęć.

Krok 1

Poznaj naszą ofertę i wybierz studia dla siebie

Przejdź do zapisów online i wypełnij formularz rekrutacyjny.

Krok 2

Wyślemy Ci dokumenty do podpisu

Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.

Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.

Krok 3

Skompletuj dokumenty

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na trzy sposoby:

  • przychodząc osobiście,
  • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną,
  • do Paczkomatu WRO109M (nr tel. do nadania paczki: 532 541 134).
Krok 4

Dokończ proces – jesteśmy w kontakcie

W razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

Krok 5

Witaj na Uniwersytecie WSB Merito

Informacje dotyczące pierwszego zjazdu (termin, godziny oraz plan zajęć) otrzymasz z Działu Studiów Podyplomowych na wskazany w formularzu adres e-mail na około 2 tygodnie przed planowanym rozpoczęciem zajęć.

Promocja dla absolwentów

Najlepszy moment jest teraz. Zacznij studia w marcu

Studia podyplomowe tradycyjne, hybrydowe i online
Do 2 stycznia
246 zł/mies.
402 zł/mies.
Strona główna | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Aktualność SP
Promocja dla kandydatów

Najlepszy moment jest teraz. Zacznij studia w marcu

Studia podyplomowe tradycyjne, hybrydowe i online
Do 2 stycznia
290 zł/mies.
402 zł/mies.
Strona główna | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Aktualność SP

Dodatkowe kryteria rekrutacyjne

Jeśli posiadasz dyplom studiów wyższych wydany przez zagraniczną uczelnię, dodatkowo skompletuj:

  • dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych oraz dodatku/suplementu - zalegalizowanym lub zaopatrzonym w klauzulę apostille (oryginał do wglądu),
  • tłumaczenia powyższych dokumentów na język polski, sporządzonych lub poświadczonych przez tłumacza przysięgłego.
  • apostille lub legalizację należy dostarczyć maksymalnie do końca rekrutacji. Po dostarczeniu kompletu wymaganych dokumentów kandyat/ka zostaje przyjety/a na studia podyplomowe.

 

Cudzoziemcy dodatkowo zobowiązani są przedstawić:

  • do wglądu paszport/dowód osobisty, strona ze zdjęciem; w przypadku podwójnego obywatelstwa i dwóch paszportów prosimy o wybranie i posługiwanie się jednym.
  • oświadczenie o znajomości języka polskiego na poziomie pozwalającym na podjęcie studiów podyplomowych w j. polskim na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.

W przypadku kierunku Cloud DevOps Engineer Expert należy przedstawić oświadczenie o zatrudnieniu jako programista lub administrator systemów/sieci lub tester lub posiadanie podstawowej wiedzy z sieci i systemów komputerowych pozwalającej na zdobywanie wiedzy specjalistycznej. Przeznaczone dla osób, które posiadają znajomość podstaw sieci komputerowych i systemów operacyjnych lub posiadają profil zawodowy: programisty, administratora systemów i sieci, testera.

W przypadku kierunku Psychodietetyka pediatryczna należy przedstawić oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego na poziomie minimum licencjata (udokumentowane dyplomem), w jednym z kierunków: psychologia, dietetyka, pedagogika, nauki o zdrowiu, medycyna, terapia zajęciowa lub fizjoterapia lub zatrudnieniu jako specjalista: dietetyk, psycholog, psychoterapeuta i psychiatra dziecięcy, logopeda, neurologopeda i terapeuta karmienia lub terapeuta integracji sensorycznej, fizjoterapeuta dziecięcy, osteopata dziecięcy, pediatra, gastroenterolog lub inny lekarz chcących rozwijać się w diagnozowaniu i leczeniu problemów związanych z odżywianiem u dzieci oraz współpracować w interdyscyplinarnym zespole terapeutycznym.

Kierunek SAP S/4HANA – nowoczesny system ERP są przeznaczone na osób, które ukończyły studia podyplomowe na kierunku „Zintegrowane systemy informatyczne SAP ERP” lub posiadają podstawową znajomość systemu SAP ERP lub S/4HANA.

W przypadku Kolegium doktorskiego wymagana jest deklaracja planów naukowych uczestnika studiów podyplomowych stanowiąca załącznik nr 3 do zasad rekrutacji. Studia przeznaczone są dla osób, które posiadają wykształcenie wyższe magisterskie z dziedziny nauk społecznych zbieżnych z dyscyplinami, w ramach których posiadamy uprawnienia do doktoryzowania. W dziedzinie nauk społecznych to: pedagogika, nauki o komunikacji społecznej i mediach, psychologia, ekonomia, zarządzanie, nauki o bezpieczeństwie.

Faktura

Zamówienie na fakturę można przesłać:

  • emailem: [email protected]
  • pisemne na adres:
    Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu
    ul. Fabryczna 29-31
    53-609 Wrocław
    z dopiskiem: kwestura

Pytania dotyczące faktur należy kierować:

Skontaktuj się z nami

Zasady rekrutacji | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Kampus WSB Merito budynek G
bud. A, pok. 100
Fabryczna 29-31, 53-609, Wrocław
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek: 8:00-16:00
środa: 8:00-16:00
czwartek: 8:00-16:00
piątek: 8:00-16:00
sobota: Zamknięte

Formularz kontaktowy

Podaj numer albumu jeśli jesteś naszym studentem lub absolwentem. Przyśpieszy to realizację Twojego zgłoszenia

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 29-31.
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: [email protected].

W JAKICH CELACH, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Cele marketingowe
W celach marketingowych Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przesyłać Ci informacje na temat naszej oferty, wydarzeń przez nas organizowanych i promocji, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Realizacja usług edukacyjnych i archiwizacja danych po zrealizowaniu usługi
W celach realizacji usług edukacyjnych oraz archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie zawartej umowy oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Twoje dane będą przechowywane przez:
- 50 lat zgodnie z par. 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 roku w sprawie studiów,
- 25 lat, jeśli dokumentacja dotyczy studiów podyplomowych oraz MBA,
- okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w przypadku innych usług edukacyjnych (np. szkoleń),
- 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, jeśli nie podejmiesz u nas studiów.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Jako uczelnia na co dzień korzystamy z usług firm, dzięki którym zapewniamy Ci najwyższy standard obsługi. Twoje dane osobowe mogą zostać im przekazane do przetwarzania na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych) lub podwykonawcą (np. agencją marketingową). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie przez nas wskazanych. W żadnym przypadku przekazanie danych nie zwalnia nas jako Administratora Danych Osobowych z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane organom publicznym, ale tylko gdy upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Masz prawo:
• dostępu do treści Twoich danych,
• do sprostowania Twoich danych,
• do usunięcia Twoich danych, jeżeli:
- wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu dostosowania naszych usług do Twoich preferencji,
- Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• do ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
• do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych,
• do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych i w celu badania losów absolwentów jest dobrowolne.
Podanie danych w celach realizacji usług edukacyjnych i archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi jest wymagane ustawowo lub jest niezbędne do zawarcia umowy. Jeżeli odmówisz podania swoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować dla Ciebie usługi.

W JAKI SPOSÓB DOPASOWUJEMY USŁUGI DO TWOICH ZAINTERESOWAŃ I PREFERENCJI?
Dane osobowe zebrane w celach marketingowych będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania. Oznacza to, że dzięki analizie podanych przez Ciebie danych przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uniwersytet w celu przetwarzania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i wydarzeń związanych z uniwersytetem. Zgoda obejmuje przesłanie informacji za pośrednictwem:

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji