Co zyskujesz, studiując marketing i sprzedaż na Uniwersytecie WSB Merito?

marketing i sprzedaż

Rekrutacja zakończona!

Jeśli interesuje Cię ten kierunek wpisz się na listę rezerwową.

 

Kompleksowa wiedza

 

Wybierając studia na kierunku marketing i sprzedaż zdobędziesz umiejętności w zakresie copywritingu reklamowego i perswazyjnego, zarządzania projektami content marketingowymi, tworzenia i zarządzania treściami. Możesz rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania poza zajęciami, możesz zaangażować się w działalność m.in. samorządu studenckiego lub Marketingowego Koła Naukowego KIWI, dzięki temu nie tylko zdobędziesz cenne doświadczenia, ale także masz szansę otworzyć sobie drzwi do dalszej kariery zawodowej.

Specjalistyczne laboratoria

 

W trakcie studiów będziesz mieć możliwość uczestnictwa w szkoleniach i warsztatach rozwijających umiejętności. Nauczysz się korzystać z nowoczesnych narzędzi SaaS oraz programów komputerowych w profesjonalnych laboratoriach.

 

 

POZNAJ NASZE LABORATORIA

Nowoczesne techniki badawcze


Jak skutecznie przyciągnąć uwagę konsumenta? Jakie elementy reklamy naprawdę angażują odbiorców? Na te pytania znajdziesz odpowiedzi biorąc udział w badaniach eye tracking.

  • Poznasz tajniki neuromarketingu i dowiedzieć się, jak śledzenie ruchu gałek ocznych pomaga w optymalizacji kampanii reklamowych i UX.
  • Przetestujesz profesjonalny sprzęt do eyetrackingu, sprawdzając, które elementy przekazu reklamowego przyciągają uwagę odbiorców.
  • Przeanalizujesz rzeczywiste dane i mapy cieplne, ucząc się, jak skutecznie dopasowywać treści marketingowe do percepcji klientów.

 

Takie badania pokazują, jak nowoczesne technologie mogą wspierać strategie marketingowe i jak ważna jest analiza zachowań konsumentów. Bądź gotowy wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce i wdrażać jeszcze skuteczniejsze rozwiązania!

lic_prawo_w_biznesie_05.jpg

Blog "Okiem praktyków"
 

Masz dostęp do merytorycznych treści blogowych tworzonych przez menedżera i wykładowców z obszaru marketingu i sprzedaży. Zajrzyj na naszego bloga "Okiem praktyków", na którym znajdziesz m.in. wpisy Magdaleny Murzyn tj.:

  • Jak marki mogą łączyć ekologię z biznesem?
  • Strategia – nadużywane słowo w marketingu
  • Jak zmienia się marketing wraz z pokoleniami klientów?
  • i wiele więcej
     

ARTYKUŁY - MARKETING

Mężczyzna komputer słuchawki

Bezpłatny pakiet Microsoft 365 

Będąc naszym studentem dostaniesz nieograniczony dostęp do pakietu Microsoft 365 i będziesz mógł korzystać z niego przez całe studia. W ramach pakietu zyskasz:

  • Najnowsze wersje aplikacji: Word, Excel, PowerPoint, Teams (wykorzystywany m.in. na zajęciach online i hybrydowych), OneNote, Outlook, Skype dla firm, Publisher oraz Access.
  • Możliwość instalacji pakietu Office na aż 5 urządzeniach.
  • 1 TB osobistego miejsca na wirtualnym dysku OneDrive.
Grupa zdjęcie tył tyłem hala stulecia dwór na ławce spotkanie szczęście

Studiuj za darmo!
 

Na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu każdy student jest ważny, dlatego uruchomiliśmy Program VIS – Very Important Student. Został on przygotowany z myślą o kandydatach na studia I stopnia, którzy mogą pochwalić się świadectwem dojrzałości z wysokimi wynikami i dzięki temu będą mieli możliwość bezpłatnego studiowania w naszej uczelni już od pierwszego semestru.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

organizacje studenckie

Organizacje studenckie

 

Jako uczelnia staramy się wspierać pasje studentów i pomagać się realizować. Z tego powodu na uczelni prężnie działa Samorząd Studencki, Koła Naukowe oraz organizacje studenckie. Każdy znajdzie coś dla siebie. Może dołączyć min. do koła naukowo-biznesowego KIWI (Key Visual Business and Research Group).

 

ZOBACZ TUTAJ!

Dziewczyna pomieszczenie kanapa książka czytanie czasopismo

Stypendia

 

Studia to inwestycja, która przynosi korzyści, ale początkowo może wymagać znacznych nakładów finansowych. Sprawdź, jakie stypendia i zniżki dostępne dla studentów Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu mogą pomóc Ci w zarządzaniu budżetem.

 

SZCZEGÓŁY

Enter25

Realne doświadczenie, praktyczne umiejętności

Studenci kierunku marketing i sprzedaż mają możliwość aktywnego uczestnictwa w ciekawych inicjatywach i projektach, które pozwalają im wykorzystywać w praktyce zdobytą wiedzę oraz rozwijać umiejętności zawodowe. W ostatnich latach współorganizowali m.in.:


Udział w tego typu wydarzeniach to nie tylko szansa na zdobycie cennego doświadczenia, ale też okazja do nawiązywania kontaktów branżowych i rozwijania własnych pasji.

Ludzie spotkanie biznes

Perspektywy zawodowe

 

  • Pracuj jako specjalista ds. marketingu cyfrowego, rozwijając kampanie reklamowe w internecie. 
  • Zostań menedżerem ds. sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój strategii sprzedażowych firmy. 
  • Pracuj w branży e-commerce, zarządzając sklepem internetowym i jego promocją. 
  • Rozwijaj się jako specjalista ds. content marketingu, tworząc atrakcyjne treści reklamowe i promocyjne. 
  • Zostań konsultantem marketingowym, doradzając firmom w zakresie promocji i sprzedaży. 
  • Prowadź własną agencję marketingową, oferując kompleksowe usługi marketingowe. 
NOWY forma studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w jednej z dwóch form: niestacjonarnej lub stacjonarnej.

  • Jeśli wybierzesz studia niestacjonarne, Twój plan zajęć będzie zorganizowany w weekendowe zjazdy (i niektóre poniedziałki lub piątki po 17:30 – zajęcia online) zgodnie z harmonogramem zjazdów na dany rok akademicki (dostępny w Extranecie), średnio raz na dwa tygodnie.
  • Na studiach stacjonarnych będziesz miał zajęcia w murach uczelni w wybrane dni od poniedziałku do piątku. Staramy się tak ułożyć plany, aby obowiązkowe zajęcia były tylko 3-4 dni w tygodniu. Część zajęć wykładowych oraz lektoratów może być realizowana z wykorzystaniem MS Teams.
     

Zajęcia planowane są w taki sposób, aby nie tworzyć długich okienek. 

NOWY sposób realizacji studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:

  • tradycyjny - zajęcia na studiach tradycyjnych zrealizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami z grupy w salach wykładowych.
  • hybrydowy - studia realizowane w formie niestacjonarnej. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz zarówno na zajęciach odbywających się online, jak i tych w murach uczelni. Jak wygląda taki hybrydowy układ zajęć? Przykładowo, w sobotę uczysz się online z domu, a na uczelnię przyjeżdżasz w niedzielę.

Kluczowe cechy kierunku:

Laptop
specjalistyczne oprogramowanie
Mózg
rozwój umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży
Krawat
wykłady oraz szkolenia przeprowadzane przez firmy partnerskie
prężnie działające koło marketingowe KIWI
M. Murzyn

Na kierunku marketing i sprzedaż nie uczysz się, jak działa marketing w teorii. Tu tworzysz strategie, które działają naprawdę – na realnych case’ach dla prawdziwych marek, w symulacjach, projektach zespołowych i kontaktach z ekspertami z rynku. Uczysz się od praktyków, którzy nie tylko wykładają – ale i wdrażają strategie marketingowe, negocjują budżety, planują kampanie, zarządzają markami, prowadzą start-upy. Studia II stopnia to nie obowiązek. To świadoma decyzja o rozwoju. A marketing? To dziś język, który muszą znać wszyscy – niezależnie od branży. Wybierz kierunek, który daje kompetencje przyszłości.

 

Magdalena Murzyn

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

stolik laptop grupa ludzie
Opanujesz techniki Social Media Marketingu i Social Sellingu, wspierając promocję produktów i usług w mediach społecznościowych.
sygnet kobieta kubek
Zdobędziesz wiedzę na temat audytu marketingowego i technik OSINT, co pomoże Ci skutecznie gromadzić informacje na temat rynku, klientów i konkurencji.
Nauczysz się zarządzania reputacją marki, korzystając z narzędzi takich jak Brand24 i technik zarządzania kryzysowego.
Troje studentów rozmawia o nauce
Poznasz strategie marketingu B2B i B2C, co pozwoli Ci skutecznie działać w różnych modelach biznesowych.
grupa ludzie budynek
Sygnet szare tło
Zdobędziesz umiejętności w tworzeniu treści marketingowych i zarządzaniu kampaniami, które przyciągną uwagę klientów.
dziewczyna chłopak rozmowa
Zdobędziesz wiedze na temat tworzenia zespołów projektowych i zarządzania projektami marketingowymi.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Content Marketing i Copywriting
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 566 zł
E-commerce
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 566 zł
E-marketing z elementami AI
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 566 zł
Marketing i social media
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 566 zł
Menedżer sprzedaży
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 566 zł

Program studiów

Program studiów na tym kierunku obejmuje m.in.:

  • Marketing B2B i B2C 
  • Marketing cyfrowy 
  • Marketing międzynarodowy 
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Magdalena Murzyn
Wykładowca Mateusz Rak
Agnieszka Gasiulewicz
Łukasz Gontarski
Kasia Kulig-Moskwa
dr Joanna Wieprow
Magdalena Murzyn

Doradca i konsultant z zakresu marketingu, specjalizuje się w marketingu strategicznym, zarządzaniu marketingowym i badaniach marketingowych. Od ponad 25 lat zawodowo związana z marketingiem. Od 10 lat wykładowca akademicki. Autorka publikacji naukowych oraz blogowych. Absolwentka studiów...

dr Mateusz Rak

Doktor nauk ekonomicznych, manager kierunku zarządzanie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Od 15 lat wykłada na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Trener biznesu z zakresu marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (ang. corporate social...

dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. UWSB Merito

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu...

dr Agnieszka Gasiulewicz

Adiunkt na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, obecnie pełni funkcję Kierownika Zespołu Dydaktycznego Marketingu. Trener biznesu. Ekspertka ds. badań marketingowych z ponad 10-letnim stażem. Kierownik projektów badawczych z zakresu badań społecznych i marketingowych,  w tym...

Łukasz Gontarski

Menedżer kierunku mikrobiznes na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, wykładowca akademicki, mikroprzedsiębiorca. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej, specjalizując się w strategiach rozwoju dla małych przedsiębiorstw. Jako ekspert w dziedzinie marketingu...

dr Katarzyna Kulig-Moskwa

Doktor nauk ekonomicznych o specjalizacji zarządzanie. Kierownik zespołu dydaktycznego zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Pełnomocniczka rektora ds. zrównoważonego rozwoju. Praktyk i teoretyk w obszarze zagadnień z zakresu zarządzania zasobami...

dr Joanna Myślińska-Wieprow

Doktor nauk ekonomicznych, pracownik badawczo-dydaktyczny na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Menedżer kierunku ekonomia na studiach magisterskich, trener biznesu, specjalista z zakresu zarządzania finansami, inwestycji alternatywnych oraz analizy finansowej. Wykładowca akademicki z...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF