Co zyskujesz, studiując media i komunikację w biznesie na Uniwersytecie WSB Merito Opole?

Na zajęciach będziesz korzystać z nowoczesnych narzędzi, np.
Eyetracker to urządzenie śledzące ruchy gałek ocznych, umożliwiające analizę punktów fiksacji wzroku oraz ścieżek jego przemieszczania. Wykorzystywany jest m.in. w badaniach nad percepcją, UX/UI, neuromarketingu oraz w analizie zachowań użytkowników i procesów decyzyjnych.
Dostęp do Brand24 umożliwia studentom praktyczne poznanie narzędzia do monitoringu Internetu i mediów społecznościowych. W ramach zajęć uczą się analizować wzmanki o markach, śledzić trendy oraz mierzyć skuteczność działań komunikacyjnych. To realne wsparcie w rozwijaniu kompetencji z zakresu PR, e-marketingu oraz zarządzania wizerunkiem marki w środowisku cyfrowym.

Nauczysz się, jak wykorzystywać chatboty i tworzyć różne warianty GPTs-ów dostosowanych do konkretnych dziedzin i specjalizacji. Opanujesz sztukę niezwykłego przekazu medialnego. Poznasz stylistykę dziennikarską, kreatywny copywriting oraz sekrety neurokomunikacji. Odkryjesz wszystkie aspekty komunikacji wizerunkowej, zintegrowanej z AI.
Będziesz mieć możliwość tworzenia biuletynu MediaLab. Tworzony jest przez studentów pod redakcją menedżerki kierunku, poświęcony tematom z zakresu mediów, komunikacji oraz marketingu. Publikacja stanowi przestrzeń do rozwijania umiejętności kreatywnego pisania i copywritingu, ucząc, jak tworzyć angażujące teksty skutecznie komunikujące wartości marki.

Masz możliwość dołączyć do koła naukowego SKN OnPoint Merito Opole, którego celem jest rozwijanie różnych form aktywności naukowej w obszarze szeroko pojętego marketingu i komunikacji. Dzięki pracy w kole zdobędziesz doświadczenie w organizowaniu wydarzeń tematycznych, warsztatów, konferencji czy webinariów.

W tej podróży po cyfrowym świecie poznasz zaawansowane narzędzia i aplikacje zintegrowane z AI, które staną się Twoim orężem sukcesu. Przy użyciu wizjonerskich narzędzi opanujesz sztukę zarządzania treściami i planowania postów w mediach społecznościowych, zapewniając regularny i spójny przekaz dla Twoich obserwatorów.

Studia na tym kierunku możesz realizować w jednej z dwóch form: niestacjonarnej lub stacjonarnej.
- Jeśli wybierzesz studia niestacjonarne, Twój plan zajęć będzie zorganizowany w weekendowe zjazdy, średnio raz na dwa tygodnie.
- Na studiach stacjonarnych będziesz miał zajęcia w dni powszednie. Staramy się tak ułożyć plany zajęć, abyś mógł wszystkie obowiązkowe zajęcia odbyć w 3 dni w tygodniu.

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:
- tradycyjny - zajęcia na studiach tradycyjnych zrealizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami z grupy w salach wykładowych,
- hybrydowy - studia realizowane w formie niestacjonarnej. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz zarówno na zajęciach odbywających się online, jak i tych w murach uczelni. Jak wygląda taki hybrydowy układ zajęć? Przykładowo, w sobotę uczysz się online z domu, a na uczelnię przyjeżdżasz w niedzielę.
Nie czekaj, zapisz się już teraz!
Zapisując się do 17 lipca, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo też jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 295 zł/mies.
Opinia wykładowcy

Media i Komunikacja w Biznesie to niezrównany kierunek przyszłości, precyzyjnie dostosowany do wymagań dynamicznie rozwijającego się rynku. Program studiów obejmuje atrakcyjne treści ze świata zarządzania mediami, marketingu cyfrowego, przełomowych strategii komunikacyjnych oraz rewolucyjnej analizy danych i sztucznej inteligencji.
Zajęcia są prowadzone przez wybitnych praktyków - ekspertów analizy mediów, wizjonerów planowania kampanii reklamowych i niezrównanych mistrzów projektowania strategii komunikacyjnych. To nie tylko zasila studentów w cenne teoretyczne fundamenty, ale przede wszystkim wyposaża ich w niezbędne praktyczne umiejętności, które są nieocenione w dzisiejszym rynku pracy.
Czego nauczysz się w trakcie studiów?






Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Mediach
Aktualizacja: Z przyjemnością informujemy, że zakończył się I etap Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Mediach. Spośród wszystkich nadesłanych prac w ramach I etapu Olimpiady, opolski Komitet Okręgowy zakwalifikował do II etapu 12 uczestników. Aby poznać wyniki, kliknij w baner poniżej.
Współczesne media intrygują, dziwią, oburzają, często jednak powodem takiego stanu rzeczy jest brak rzetelnej wiedzy o ich funkcjonowaniu, historii i ewolucji, strukturze i mechanizmach działania. Uniwersytet Warszawski pragnie wyjść naprzeciw temu zjawisku i zachęcić społeczeństwo, a zwłaszcza ludzi młodych do zainteresowania się tym jednym z elementów otaczającej nas rzeczywistości.
Efektem tego jest inicjatywa zorganizowania Olimpiady Wiedzy o Mediach, której celem jest popularyzacja wiedzy z zakresu nauki o mediach oraz promocja edukacji medialnej. Kolejny rok partnerem wydarzenia jest Uniwersytet WSB Merito w Opolu.
W kolejnej, XI już edycji Olimpiady zorganizowanej przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego wraz z 16 innymi uczelniami na terenie całego kraju uczestnicy - uczniowie szkół ponadpodstawowych - walczyć będą o indeksy na studia dziennikarskie w renomowanych wyższych uczelniach oraz cenne nagrody rzeczowe, ufundowane przez sponsorów. Od ubiegłego roku olimpiada wpisana jest na listę olimpiad uwzględnianych w rankingu szkół organizowanym przez „Perspektywy”.
Przystąp do olimpiady: napisz esej, stwórz film, fotoreportaż lub fotocast na jeden z tematów, a następnie sprawdź swe umiejętności i wiedzę podczas testu na etapie okręgowych i na etapie centralnym.

Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole
- pn-śr: 09:00 - 17:00
- cz: 09:00 - 18:00
- pt: 09:00 - 17:00
- so: 10:00 - 14:00