Co zyskujesz, studiując media i komunikację w biznesie na Uniwersytecie WSB Merito Opole?

forma studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w jednej z dwóch form: niestacjonarnej lub stacjonarnej.

  • Jeśli wybierzesz studia niestacjonarne, Twój plan zajęć będzie zorganizowany w weekendowe zjazdy, średnio raz na dwa tygodnie.
  • Na studiach stacjonarnych będziesz miał zajęcia w dni powszednie. Staramy się tak ułożyć plany zajęć, abyś mógł wszystkie obowiązkowe zajęcia odbyć w 3 dni w tygodniu.
sposób realizacji studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:

  • tradycyjny - zajęcia na studiach tradycyjnych zrealizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami z grupy w salach wykładowych,
  • hybrydowy - studia realizowane w formie niestacjonarnej. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz zarówno na zajęciach odbywających się online, jak i tych w murach uczelni. Jak wygląda taki hybrydowy układ zajęć? Przykładowo, w sobotę uczysz się online z domu, a na uczelnię przyjeżdżasz w niedzielę.
Dziewczyna robiąca zdjęcia aparatem fotograficznym.

Na tym interdyscyplinarnym kierunku poznasz świat sztucznej inteligencji i jej praktyczne zastosowania. Do perfekcji opanujesz ChatGPT i sztukę tworzenia skutecznych promptów, automatyzacji procesów oraz personalizacji przekazu, co zapewni ci przewagę na przyszłym rynku pracy. 

Dziewczyny oglądające wystawę.

Nauczysz się, jak wykorzystać chatboty i kompatybilne wtyczki do automatyzacji procesów. Opanujesz sztukę niezwykłego przekazu medialnego. Poznasz stylistykę dziennikarską, kreatywny copywriting oraz sekrety neurokomunikacji. Odkryjesz wszystkie aspekty komunikacji wizerunkowej, zintegrowanej z AI.

 

Logo SKN OnPoint

Masz możliwość dołączyć do koła naukowego SKN OnPoint Merito Opole, którego celem jest rozwijanie różnych form aktywności naukowej w obszarze szeroko pojętego marketingu i komunikacji. Dzięki pracy w kole zdobędziesz doświadczenie w organizowaniu wydarzeń tematycznych, warsztatów, konferencji czy webinariów.

Uśmiechnięta dziewczyna.

W tej podróży po cyfrowym świecie poznasz zaawansowane narzędzia i aplikacje zintegrowane z AI, które staną się Twoim orężem sukcesu. Przy użyciu wizjonerskich narzędzi opanujesz sztukę zarządzania treściami i planowania postów w mediach społecznościowych, zapewniając regularny i spójny przekaz dla Twoich obserwatorów. 

Monitor
praktyczne zajęcia prowadzone przez osoby z bogatym doświadczeniem biznesowym
Laptop
dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24
Tryby
specjalistyczny sprzęt i oprogramowanie (eyetracking, VR)
Dyplom
potwierdzenie zdobytej wiedzy i umiejętności poprzez uzyskanie certyfikatów

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
340 zł
273 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 340 zł.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.

 

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Opinia wykładowcy

na zdjęciu kobieta w średnim wieku, uśmiecha się do obiektywu. Na nosie ma okulary, jej szyję zdobi różowy szal. Dr Anna Karwacka, meneger kierunku

Media i Komunikacja w Biznesie to niezrównany kierunek przyszłości, precyzyjnie dostosowany do wymagań dynamicznie rozwijającego się rynku. Program studiów obejmuje atrakcyjne treści ze świata zarządzania mediami, marketingu cyfrowego, przełomowych strategii komunikacyjnych oraz rewolucyjnej analizy danych i sztucznej inteligencji.

Zajęcia są prowadzone przez wybitnych praktyków - ekspertów analizy mediów, wizjonerów planowania kampanii reklamowych i niezrównanych mistrzów projektowania strategii komunikacyjnych. To nie tylko zasila studentów w cenne teoretyczne fundamenty, ale przede wszystkim wyposaża ich w niezbędne praktyczne umiejętności, które są nieocenione w dzisiejszym rynku pracy.

dr Anna Karwacka

menedżer kierunku

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Dziewczyna tworząca notatki.
Poznasz najbardziej innowacyjne narzędzia otoczenia mediowego i Public Relations.
Dziewczyna trzymająca tablet.
Zgłębisz tajniki efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie.
Zdobędziesz niezbędne umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego i nauczysz się wykorzystywać potencjał Internetu.
Dziewczyna korzystająca z telefonu.
Rozwiniesz kompetencje językowe, warsztat copywritera i rzecznika prasowego, sprawdzisz się przed kamerą.
Dwie rozmawiające dziewczyny.
Mężczyzna grający na gitarze.
Wyszkolisz się w obsłudze nowoczesnych narzędzi niezbędnych do tworzenia kampanii promocyjnych, takich jak narzędzia graficzne czy systemy zarządzania treścią.
Dziewczyna słuchająca muzyki.
Odkryjesz możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Trendwatching i analiza danych
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 286 zł 353 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 353 zł
E-Public Relations i creative writing
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 286 zł 353 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 353 zł
Komunikacja wizerunkowa
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 286 zł 353 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 353 zł
Social media i technologie cyfrowe
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 286 zł 353 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 353 zł

Program studiów

Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Na zdjęciu profesor Tworzydło
zdjecie
dr Dagmara Kawoń-Noga
Na zdjęciu dr Szuba - mężczyzna w średnim wieku z okularami na nosie.
dr Agnieszka Gawor
Na zdjęciu Adam Ustrzycki
dr Barbara Pawełko-Czajka
na zdjęciu Adam Ramczykowski - mężczyzna w średnim wieku, ubrany w marynarkę. na nosie ma okulary. w tle widać ściankę.
dr inż. Paula Pypłacz
Dr hab. Dariusz Tworzydło, prof.UW

Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, Uniwersytet Warszawski. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Prezes Zarządu EXACTO sp. z o.o., były Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations,...

dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt w Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu działami PR, marketingu i...

dr Dagmara Kawoń-Noga

Pedagog, wykładowca akademicki, nauczyciel bibliotekarz. Pracuje w obszarach informacji, komunikacji i edukacji. Badacz kultury pedagogicznej i czytelniczej. W latach 2012-2016 dyrektor Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Opolu. Pracownik Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w...

Dr Przemysław Szuba

 

Ekspert Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, kierownik działu badań i analiz strategicznych agencji Exacto (Rzeszów), konsultant SAPR.

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach (Uniwersytet Warszawski, 2022). Ukończył studia...

dr Agnieszka Gawor

Psycholog, trener biznesu, coach, wykładowca akademicki. Specjalistka w zakresie diagnozy psychologicznej, psychologii klinicznej dziecka, obszaru pomocy psychologicznej i psychologii rozwoju człowieka. Od ponad 20 wielu lat dzieli się z nauczycielami, psychologami, pedagogami, logopedami i...

dr Adam Ustrzycki

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o socjologii (Wydział Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Lublinie, 2006). Ukończył studia w zakresie nauk o polityce (Wydział Historyczno-Pedagogiczny Uniwersytetu Opolskiego, 2000). Stypendysta Europejskiego Kolegium Polskich i...

dr Barbara Pawełko-Czajka

Doświadczona wykładowczyni akademicka, ekspertka, konsultantka i trenerka.

 

Właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej Barbara Pawełko-Czajka Positivity Consulting.

 

Doktor nauk prawnych. Wykładowczyni Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu oraz Uniwersytetu Dolnośląskiego...

Adam Ramczykowski

Ekonomista. Ekspert rynku mediów i sektora farmaceutycznego. Praktyk z dziedziny marketingu, sprzedaży i ekonomiki mediów. Dyrektor marketingu Radia Opole. Doświadczony menedżer kultury, producent i wydawca. Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito Opole.

dr inż. Paula Pypłacz

Menedżer kierunku inżynieria zarządzania w Uniwersytecie WSB Merito Opole. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.  Konsultant, a także certyfikowany wykładowca w zakresie zarządzania procesami biznesowymi - Business Process Management with ADONIS Practitioner.  Posiada...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Radio Opole
logo firmy Brand 24 - sam napis nazwy firmy
logo firmy SAPR - po lewej stronie ikona symbolizująca rozmowę, po prawej napis SAPR, pod spodem rozwinięcie pełnej nazwy firmy

Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Mediach

Współczesne media intrygują, dziwią, oburzają, często jednak powodem takiego stanu rzeczy jest brak rzetelnej wiedzy o ich funkcjonowaniu, historii i ewolucji, strukturze i mechanizmach działania. Uniwersytet Warszawski pragnie wyjść naprzeciw temu zjawisku i zachęcić społeczeństwo, a zwłaszcza ludzi młodych do zainteresowania się tym jednym z elementów otaczającej nas rzeczywistości.

Efektem tego jest inicjatywa zorganizowania Olimpiady Wiedzy o Mediach, której celem jest popularyzacja wiedzy z zakresu nauki o mediach oraz promocja edukacji medialnej. Do tej inicjatywy dołączył Uniwersytet WSB Merito Opole.

W kolejnej, X już edycji Olimpiady zorganizowanej przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego wraz z 16 innymi uczelniami na terenie całego kraju uczestnicy - uczniowie szkół ponadpodstawowych - walczyć będą o indeksy na studia dziennikarskie w renomowanych wyższych uczelniach oraz cenne nagrody rzeczowe, ufundowane przez sponsorów. Patronat nad Olimpiadą objął Minister Edukacji i Nauki. 

Przystąp do olimpiady: napisz esej, stwórz film, fotoreportaż lub fotocast na jeden z tematów, a następnie sprawdź swe umiejętności i wiedzę podczas testu na etapie okręgowych i na etapie centralnym. 

 

Więcej informacji dot. Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Mediach 

 

na zdjęciu grupa 3 student rozmawiających ze sobą. W tle widać kolorowe neony.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00 - 17:00
Pobierz stronę do PDF