Co zyskujesz, studiując media i komunikację w biznesie na Uniwersytecie WSB Merito Opole?

Na tym unikatowym kierunku poznasz fascynujący świat sztucznej inteligencji i jej praktyczne zastosowania w dziedzinie komunikacji i biznesu. Będziesz zgłębiać teoretyczne podstawy oraz odkryjesz, jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing i strategie komunikacyjne. Zapoznasz się z zaawansowanymi narzędziami i aplikacjami wyposażonymi w sztuczną inteligencję, do perfekcji opanujesz ChatGPT. Dzięki praktycznym ćwiczeniom z ich wykorzystaniem, opanujesz sztukę tworzenia skutecznych komunikatów, automatyzacji procesów oraz personalizacji przekazu, co zapewni ci przewagę na przyszłym rynku pracy.

W tej przyszłościowej podróży po mediach społecznościowych, poznasz wyjątkowe narzędzia i aplikacje, które staną się Twoim tajnym orężem sukcesu. Przy użyciu wizjonerskich platform opanujesz sztukę zarządzania treściami i planowania postów, zapewniając regularny i spójny przekaz dla Twoich obserwatorów. Za pośrednictwem narzędzi do analizy danych odkryjesz kulisy działań w mediach społecznościowych, nauczysz się dostosowywać strategie i identyfikować najbardziej angażujące treści. Wykorzystując te narzędzia, stworzysz emocjonujący i interaktywny świat marki, który pozostawi ślad w sercach i umysłach Twojej widowni, zapewniając zauważalny wzrost zaangażowania i spektakularne rezultaty.

Masz możliwość dołączyć do koła naukowego SKN OnPoint Merito Opole, którego celem jest rozwijanie różnych form aktywności naukowej w obszarze szeroko pojętego marketingu i komunikacji. Dzięki pracy w kole zdobędziesz doświadczenie w organizowaniu wydarzeń tematycznych, warsztatów, konferencji czy webinariów. W planach koła ujęte jest prowadzenie badań z zakresu marketingu, komunikacji i public relations i publikowanie własnych zespołowych prac naukowo-badawczych oraz nawiązywanie współpracy zarówno z kołami naukowymi uczelni krajowych, jak i zagranicznych.

Bierzesz udział w interesujących zajęciach, które w 90% prowadzą praktycy, osoby zarządzające mediami, pracownicy działu PR, dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem. Partnerami kierunku są m.in. firmy, fundacje, agencje interaktywne oraz media np. Radio Opole, Brand 24.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 28 września, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która jest rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 225zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.
Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej.
Opinia wykładowcy

Media i Komunikacja w Biznesie to niezrównany kierunek przyszłości, precyzyjnie dostosowany do wymagań dynamicznie rozwijającego się rynku. Program studiów obejmuje atrakcyjne treści ze świata zarządzania mediami, marketingu cyfrowego, przełomowych strategii komunikacyjnych oraz rewolucyjnej analizy danych i sztucznej inteligencji.
Zajęcia są prowadzone przez wybitnych praktyków - ekspertów analizy mediów, wizjonerów planowania kampanii reklamowych i niezrównanych mistrzów projektowania strategii komunikacyjnych. To nie tylko zasila studentów w cenne teoretyczne fundamenty, ale przede wszystkim wyposaża ich w niezbędne praktyczne umiejętności, które są nieocenione w dzisiejszym rynku pracy.
Czego nauczysz się w trakcie studiów?






Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.
Program nauczania składa się z trzech typów przedmiotów kształcenia: ogólnych (np. Elementy psychologii społecznej, Podstawy ekonomii, Socjologia, Etyka biznesu i mediów), kierunkowych i podstawowych (np. Instrumentarium reklamy i PR, Copywriting, Procesy komunikacji medialnej, Kształtowanie wizerunku organizacji w mediach, Nowe media i e-PR) oraz specjalnościowych (przedmioty specjalnościowe są szczegółowo opisane w zakładkach dotyczących poszczególnych specjalności.).
Proponowany w ramach kierunku media i komunikacja w biznesie program nauczania pozwala na osiągnięcie następujących korzyści:
- wyposażenie studenta w wiedzę ogólną, kierunkową i specjalistyczną;
- umożliwienie indywidualnego kształtowania programu studiów przez studenta dzięki możliwości wyboru z szerokiej listy przedmiotów do wyboru, co zwiększa elastyczność studiowania i umożliwia dostosowanie programu do konkretnych potrzeb studenta i aktualnych wymogów rynku pracy;
- umożliwienie korzystania z programów wymian i staży za granicą tj. Erasmus;
- udział studentów w wybranych przedmiotach prowadzonych w języku angielskim.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Mediach
Współczesne media intrygują, dziwią, oburzają, często jednak powodem takiego stanu rzeczy jest brak rzetelnej wiedzy o ich funkcjonowaniu, historii i ewolucji, strukturze i mechanizmach działania. Uniwersytet Warszawski pragnie wyjść naprzeciw temu zjawisku i zachęcić społeczeństwo, a zwłaszcza ludzi młodych do zainteresowania się tym jednym z elementów otaczającej nas rzeczywistości.
Efektem tego jest inicjatywa zorganizowania Olimpiady Wiedzy o Mediach, której celem jest popularyzacja wiedzy z zakresu nauki o mediach oraz promocja edukacji medialnej. Do tej inicjatywy dołączył Uniwersytet WSB Merito Opole.
W kolejnej, X już edycji Olimpiady zorganizowanej przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego wraz z 16 innymi uczelniami na terenie całego kraju uczestnicy - uczniowie szkół ponadpodstawowych - walczyć będą o indeksy na studia dziennikarskie w renomowanych wyższych uczelniach oraz cenne nagrody rzeczowe, ufundowane przez sponsorów. Patronat nad Olimpiadą objął Minister Edukacji i Nauki.
Przystąp do olimpiady: napisz esej, stwórz film, fotoreportaż lub fotocast na jeden z tematów, a następnie sprawdź swe umiejętności i wiedzę podczas testu na etapie okręgowych i na etapie centralnym.

Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole
E-mail: opole@wsb.wroclaw.pl
Tel.:
77 401 94 44
77 401 94 01/02/03
539 670 648
539 670 650
698 932 970
- pn-śr: 09:00-17:00
- cz: 09:00-18:00
- pt: 09:00-17:00
- so: 10:00-14:00