Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się budować strategię marketingową w mediach. społecznościowych, która przyciąga uwagę i generuje imponujące zasięgi.
- Dowiesz się jak tworzyć kampanie marketingowe w mediach społecznościowych.
- Zaczniesz być na bieżąco z najnowszymi algorytmami i politykami mediów społecznościowych, aby skutecznie promować swoją firmę.
- Dowiesz się jak zostać ekspertem w analizie zachowań użytkowników na stronie internetowej i jak optymalizować strony w celu zwiększenia konwersji.
Praca dla Ciebie
- W branży reklamowej, tworząc i zarządzając kampaniami w mediach społecznościowych
- W mediach cyfrowych, tworząc i zarządzając treścią dla witryn internetowych, mediów społecznościowych i innych platform cyfrowych
- W dziale badań rynkowych, zbierając i analizując dane, które pomagają firmom podejmować trafne decyzje biznesowe
- W dziale komunikacji korporacyjnej, opracowując i wdrażając strategie komunikacyjne w mediach społecznościowych
- Jako specjalista ds. marketingu, kierownik marketingu lub kierownik marki w różnych branżach
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Współorganizacja Dni Technologii i Mediów Cyfrowych, co umożliwia zdobycie globalnej perspektywy na rozwijającą się branżę.
- Dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24.
- Projektowanie i realizacja własnych kampanii w mediach społecznościowych dla prawdziwych klientów.
- Współredagowanie Magazynu Studenckiego MediaLab, w którym studenci mogą się podzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat mediów cyfrowych i aplikacji mobilnych.
Program studiów
Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.