Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się mistrzowsko planować i koordynować strategie komunikacyjne, wykorzystując najnowsze narzędzia do osiągania ambitnych celów biznesowych.
  • Dowiesz się jak zostać ekspertem w tworzeniu treści dla różnych kanałów i formatów i mistrzem jasnego i skutecznego przekazu.
  • Pozyskasz wiedzę jak tworzyć treści dla mediów społecznościowych, które angażują fanów i zwiększają zasięg oraz jak wykorzystać storytelling, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
  • Nauczysz się tworzyć event marketingowe arcydzieła – wydarzenia, które przyciągną tłumy. Korzystając z aplikacji na bazie sztucznej inteligencji i innowacyjnych checklist, skutecznie zapewnisz płynność procesów, tworząc niezapomniane widowisko.

 

Chłopak korzystający z telefonu

Praca dla Ciebie

  • Rzecznik prasowy lub w dziale Public Relations, zarządzając reputacją firmy lub organizacji oraz budując relacje z mediami
  • W branży reklamowej, tworząc i zarządzając kampaniami dla klientów oraz pomagając im dotrzeć do swojej grupy docelowej
  • W branży eventowej, planując i realizując różnego rodzaju wydarzenia, takie jak konferencje, premierowe pokazy produktów czy targi
  • W dziale komunikacji korporacyjnej, opracowując i wdrażając strategie komunikacyjne dla wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy firmy
  • Specjalista ds. marketingu, kierownik marketingu lub kierownik marki w różnych branżach

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Wizyty studyjne w radiu i telewizji, podczas których zgłębisz tajniki pracy z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i aplikacji.
  • Dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24.
  • Publikowanie własnych artykułów w Magazynie Opolskim.
  • Współredagowanie Magazynu Studenckiego MediaLab, w którym studenci mogą się podzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat mediów i szeroko pojętego marketingu.
Dziewczyna czytająca notatki.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 31 lipca
czesne już od
340 zł
273 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 lipca, zyskujesz:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 273 zł.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.

 

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Program studiów

Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

zdjecie
na zdjęciu wykładowczyni
Dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska
na zdjęciu Adam Ramczykowski - mężczyzna w średnim wieku, ubrany w marynarkę. na nosie ma okulary. w tle widać ściankę.
na zdjęciu Szymon Sikorski
dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt i Menedżer kierunku Media i Komunikacja w Biznesie na Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim...

dr Sandra Murzicz

Doktor nauk o polityce – międzynarodowe stosunki kulturalne, prezeska Fundacji Opolskie Dziouchy i szefowa firmy. Przez wiele lat pracowała w Samorządzie Województwa Opolskiego, najpierw jako specjalista ds. kontaktów międzynarodowych, a następnie w Biurze Sejmiku Województwa...

dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Politolog, medioznawca, wykładowca, dziennikarz. Była współwłaścicielka pierwszej w Polsce firmy skupiającej dziennikarzy freelacerów Dedlajn (Warszawa).  W czasie kariery dziennikarskiej pracowała m.in. w „Super Expressie”, Wprost”, „Życiu”, a wcześniej odbyła staż w...

Adam Ramczykowski

Ekonomista. Ekspert rynku mediów i sektora farmaceutycznego. Praktyk z dziedziny marketingu, sprzedaży i ekonomiki mediów. Dyrektor marketingu Radia Opole. Doświadczony menedżer kultury, producent i wydawca. Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito Opole.

Szymon Sikorski

Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Prezes spółki The Sport. Członek zarządu Stowarzyszenia Agencji PR i członek komisji ds. mediów i marketingu w Polskim Związku Piłki Nożnej. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in....

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF dziedzicz z produktu