Czego się nauczysz wybierając tę specjalność?
- Dowiesz się jak wykorzystać swoją autentyczność i indywidualność do budowania silnego i rozpoznawalnego wizerunku osobistego i nauczysz się jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy i przyciągać najlepszych pracowników do swojej organizacji.
- Poznasz aspekty komunikacji wizerunkowej, zintegrowanej z nowoczesnymi technologiami.
- Nauczysz się jak projektować spójne i rozpoznawalne systemy identyfikacji wizualnej dla firm i organizacji.
- Dowiesz się jakie są najnowsze trendy i narzędzia w dziedzinie marketingu politycznego i jak wykorzystaj je w kampanii wyborczej.
- Zdobędziesz wiedzę na temat Place Brandingu i opanujesz sztukę Employer Brandingu, Personal Brandingu, dzięki czemu staniesz się rozpoznawalnym i autentycznym liderem w dynamicznie zmieniającym się świecie.
Praca dla Ciebie
- Specjalista ds. PR, kierownik projektu, analityk wizerunkowy, kierownik ds. mediów społecznościowych, strateg komunikacyjny
- Specjalista ds. marketingu, kierownik ds. marketingu, kierownik marki, kierownik ds. komunikacji marketingowej
- Specjalista ds. employer brandingu, kierownik ds. employer brandingu
- Specjalista ds. CSR, kierownik ds. CSR
- W branży reklamowej, tworząc kampanie wizerunkowe marki
- W mediach cyfrowych, tworząc i zarządzając treścią dla witryn internetowych, mediów społecznościowych i innych platform cyfrowych
Program studiów
Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.