Niestacjonarne - Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się głównie w weekendy, średnio co dwa tygodnie. Na niektórych kierunkach zajęcia zaczynają się już w piątek po południu, jeśli wymaga tego program nauczania.
Stacjonarne - Zajęcia na studiach stacjonarnych prowadzimy w dni robocze, najczęściej 3–4 dni w tygodniu, więc weekendy masz wolne od spotkań na uczelni. Plan układamy tak, aby zminimalizować liczbę okienek.
Hybrydowe - Na studiach hybrydowych zajęcia odbywają się zarówno online na platformie MS Teams, jak i stacjonarnie w salach wykładowych.
Tradycyjne - Zajęcia na studiach tradycyjnych realizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami grupy w salach wykładowych oraz sporadycznie online.
Czego się nauczysz?
Praca dla Ciebie
Dodatkowe informacje o kierunku
Program
Praktyczne studia
Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.
- Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
- Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
- Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
- Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
- Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
- Case studies – analiza realnych przypadków.
Wybrane zajęcia ogólne i kierunkowe
- Podstawy ekonomii
- Badania marketingowe
- Projektowanie strategii marketingowych i medialnych
- Etyka w biznesie
- Negocjacje w biznesie
- Socjologia w biznesie
- Podstawy zarządzania
- Zarządzanie zespołem
- Psychologia w marketingu i sprzedaży
- Podstawy prawa w biznesie
- Podstawy metod ilościowych
- Marketing na rynkach międzynarodowych
Przedmioty specjalnościowe
- Marketing w sieciach społecznościowych
- Kształtowanie instrumentów marketingu
- Reklama w mediach społecznościowych
- Neuromarketing
- Design w social mediach
- Relacje z mediami
- Zarządzanie projektem medialnym - warsztaty
- Organizacja działu sprzedaży
- Zarządzanie sprzedażą i relacjami
- Techniki sprzedaży i pricing
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym
- Merchandising
- Budowanie ofert sprzedażowych - warsztaty
- Organizacja i zarządzanie e - biznesem
- Instrumenty konkurowania w przestrzeni wirtualnej
- Platformy e - commerce
- E-komunikacja i social media
- Branding cyfrowy
- Motywujący copywriting i digital storytelling
- Wykorzystanie AI w projektowaniu contentu
- Reklama wizualna
- Projektowanie cyfrowe - warsztaty
Nauka języka obcego
Na studiach stacjonarnych:
- 240 godzin nauki jednego języka obcego (60 godzin w semestrze, od 2 do 5 semestru).
Na studiach niestacjonarnych:
- 64 godziny nauki jednego języka obcego w 2 i 3 semestrze.
Możesz wybrać: j. angielski, j. niemiecki, j. hiszpański, j. rosyjski.
Praktyki i staże
Praktyki studenckie to ważny element studiów. Studenci studiów licencjackich oraz jednolitych studiów magisterskich realizują 960 godzin dydaktycznych praktyk (24 tygodnie), (tj. 720 godzin zegarowych), zdobywając doświadczenie zawodowe.
Sposób zaliczenia studiów
Tworzysz w zespole projekt dyplomowy, który rozwiązuje praktyczny lub teoretyczny problem związany z Twoim kierunkiem. Badając literaturę i przeprowadzając własne analizy, pracujesz nad autorską propozycją rozwiązania problemu. Wszystko, czego nauczysz się podczas studiów, pozwala Ci na stworzenie profesjonalnej pracy opartej na realnych danych i działaniach. by uzyskać tytuł licencjata, taki projekt musisz obronić przed komisją. To Ty wyznaczasz kierunek swojego projektu!
Zasady rekrutacji
Aby zostać studentem studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) na Uniwersytecie WSB Merito, należy:
- ukończyć szkołę średnią,
- zdać maturę i uzyskać świadectwo dojrzałości,
- złożyć komplet wymaganych dokumentów,
- spełnić wymogi wynikające z zasad rekrutacji.
Stypendia i zniżki
- Na studiach I stopnia i jednolitych magisterskich możesz skorzystać z programu Very Important Student (VIS) i studiować w pierwszym semestrze nawet za darmo.
- Możesz otrzymać te same stypendia, co studenci uczelni publicznych, w tym naukowe, sportowe, socjalne i zapomogi.
- Elastyczny system opłat pozwala Ci wybrać, w ilu ratach chcesz opłacać czesne.
Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
- Proces rekrutacji przejdziesz online.
- Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
- W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
- Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.
Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości (studia I st. lub jednolite magisterskie), dyplomu ukończenia studiów (studia II stopnia lub podyplomowe) lub inne wymagane dokumenty.
Ceny
Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz
W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.