Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną.  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z całej Polski.

 

 

.

Nie istnieje dziś marketing bez użycia kanałów internetowych. Mało tego – użytkownicy oczekują reklam, wręcz lubią, gdy docierają do nich informacje o nowych produktach czy usługach w obszarach, które ich interesują. To gigantyczny potencjał sprzedażowy. Studia na kierunku „Praktyczny marketing internetowy” rozłożą przed Tobą cały wachlarz narzędzi internetowych: social media, kampanie Ads, SEO, content marketing, PR, e-mailing, wideo marketing i wiele innych. Nauczysz się wyznaczać cele, tworzyć kampanie marketingowe i mierzyć ich efektywność. Te studia nie tylko podniosą Twoją wartość na rynku pracy, zobaczysz, jak zmienia się również Twoje prywatne funkcjonowanie w wirtualnej przestrzeni i jak świadomie korzystasz z możliwości, które daje Internet.  

studia podyplomowe, Wyższa Szkoła Bankowa

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej, napisz do nas!

 

Zapytaj o studia podyplomowe

.

Co zyskujesz?

  • W elementarny sposób wyjaśnimy pojęcia i skróty używane w świecie współczesnego marketingu. 

  • Rozwiniesz najlepsze techniki marketingowe i współczesne trendy. 

  • Poznasz kluczowe narzędzia marketingowe i nauczysz się z nich korzystać. 

  • Zajęcia prowadzone są przez praktyków. 

  • Na zajęciach omawiane są realne case study.  

  • Zdobyta wiedza i umiejętności realnie podnoszą Twoje kwalifikacje na rynku pracy. 

  • Poznasz metody analizy zachowań e-konsumentów, wyciągania wniosków i implementacji wiedzy w narzędziach marketingu internetowego. 

  • Nauczysz się budowania strategii marketingowych i ich wdrażania. 

  • Zdobędziesz umiejętności tworzenia procesów marketingowych w organizacjach lub optymalizacji już istniejących. 

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców oraz menedżerów mikroprzedsiębiorstw i MŚP 

  • Właścicieli startupów 

  • Samodzielnych handlowców B2B 

  • Firm e-commerce 

  • Specjalistów ds. marketingu 

  • Jednoosobowych działalności gospodarczych 

  • Sektora NGO 

  • Freelancerów 

  • Pracowników agencji marketingowych 

  • PR-owców 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Fundacja Analityczna

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
230 zł
180 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskacsz jeszcze więcej 1400  zł: 

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 230 zł

Program studiów

Studia w całości zrealizujesz w formule zdalnej. Z wykładowcą spotykasz się online w czasie rzeczywistym także podczas zaliczeń, projektów czy egzaminów.

 

Program kierunku praktyczny marketing internetowy

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Łukasz Miller
Maja Wiśniewska
Wojciech Włodarczyk
Joanna Stefaniak
Łukasz Miller

Founder & CEO Fundacji Analityczna. Ekspert w dziedzinie CRM i  marketing automation. Doświadczenie zdobywał w agencjach marketingowych, oraz w spółkach technologicznych notowanych na GPW, gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemów CRM i marketing automation.
Wieloletni dyrektor...

mgr Kamil Zieliński

Psycholog i trener biznesu. Kierownik programowy i menedżer kierunku Psychologia w biznesie. Aktywny przedsiębiorca. Autor książek „Psychoefekty. 50 zjawisk psychologicznych, które wpływają na Twoje życie” oraz "Psychokompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto...

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co...

Wojciech Włodarczyk

Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w digital marketingu, ze szczególnym naciskiem na obszar reklamy display oraz video. Pracował zarówno po stronie dużych grup mediowych, takich jak Wirtualna Polska, ZPR czy Goldbach, jak również w działach marketingu liderów ecommerce w swoich...

Joanna Stefaniak

 Obecnie Senior Performance Managerka w BeeTalents, ekspertka w obszarze marketingu rekrutacyjnego, mobile marketing i social media ads.
Zrealizowała ponad 500 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorskie szkolenia oraz współpracując m.in. z Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu i...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów podyplomowych

przerwa od 29 marca do 1 kwietnia, zapraszamy od wtorku – 2 kwietnia.

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja.sp@chorzow.merito.pl
Tel.: +32 349 84 78 +48 602 279 894

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF