Rozważasz zmianę uczelni? Zostań studentem Uniwersytetu WSB Merito!
Dziękujemy za zainteresowanie podjęciem studiów na Uniwersytecie WSB Merito Chorzów!
Jeśli jesteś lub byłeś studentem innej uczelni i studiujesz lub studiowałeś pokrewny kierunek oraz masz zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów, możesz zostać przyjęty na pierwszy semestr i uzyskać zgodę na przeniesienie na semestr wyższy.
Brzmi interesująco? Zapraszamy!

Krok 1.
Napisz na adres: przeniesienia@chorzow.wsb.pl by poznać więcej szczegółów na temat możliwości przeniesienia.
Krok 2.
Zapisz się on-line na studia i złóż wymagane dokumenty, w kilku krokach:
- Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie.
- Przejdź do zapisów online.
- W prawym górnym rogu wybierz opcję, ,,Załóż konto’’.
- Po założeniu Konta Kandydata przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów.
- W przypadku przeniesienia, czesne wnosi się w systemie stopniowanego czesnego dla roku studiów, na który zostaje przeniesiony student, zgodnie z tabelą czesnego standardowego zawartą w obowiązującej Studenta Umowie, chyba, że na tym roku występuje tylko stałe czesne. Koniecznie zapoznaj się z regulaminem opłat oraz wzorem umowy. Podczas zapisu wybierz system stopniowanego czesnego.
Masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów, a zrobisz to bez wychodzenia z domu.
Po skompletowaniu dokumentów na Koncie Kandydata, musisz dostarczyć do Biura Rekrutacji:
- oryginał świadectwa dojrzałości do wglądu lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- oryginał podania z załącznikami o przeniesienie.
Krok 3.
Złóż podanie o przeniesienie w Biurze Rekrutacji.
Podania o przeniesienie przyjmowane są do 15 września na semestr zimowy i do 15 lutego na semestr letni. W trakcie trwania semestru przeniesienie nie jest możliwe.
Jeżeli masz aktywny status studenta na innej uczelni, złóż osobiście oryginały odpowiednich dokumentów, Dziekan nie przyjmuje dokumentów w formie skanów:
- Podanie o przeniesienie dla aktywnego studenta
- Kartę przebiegu studiów, czyli wykaz zaliczonych przedmiotów, wydany przez dziekanat dotychczasowej uczelni (z podaniem liczby godzin zajęć, form zajęć, form zaliczenia, punktów ECTS, ocen i okresów studiów),
- Zaświadczenie wydane przez dziekanat dotychczasowej uczelni o liczbie zaliczonych semestrów, wraz z informacją , na jakim kierunku specjalności oraz w jakim systemie student pobierał naukę (zaświadczenie powinno zawierać informację o terminie rozpoczęcia studiów),
- Pisemną zgodę na przeniesienie od uprawnionej do tego osoby z dotychczasowej uczelni.
Pamiętaj! Student może przenieść się z innej uczelni pod warunkiem, że uzyskał zgodę osoby do tego uprawnionej oraz wywiązał się ze wszelkich zobowiązań wobec uczelni macierzystej (potwierdzisz to pisemnym zaświadczeniem z dotychczasowej uczelni, które jest obowiązkowe w celu uzyskania wpisu na listę studentów).
Jeżeli nie masz aktywnego statusu studenta, ale studiowałeś kiedyś na innej uczelni, złóż osobiście oryginały odpowiednich dokumentów, Dziekan nie przyjmuje dokumentów w formie skanów:
- Podanie o przeniesienie dla byłego studenta
- Kartę przebiegu studiów, czyli wykaz zaliczonych przedmiotów, wydany przez dziekanat dotychczasowej uczelni (z podaniem liczby godzin zajęć, form zajęć, form zaliczenia, punktów ECTS, ocen i okresów studiów),
- Zaświadczenie wydane przez dziekanat dotychczasowej uczelni o liczbie zaliczonych semestrów, wraz z informacją , na jakim kierunku specjalności oraz w jakim systemie student pobierał naukę (zaświadczenie powinno zawierać informację o terminie rozpoczęcia studiów).
Krok 4.
Poczekaj na decyzję dziekana.
Po rozpatrzeniu podania przez Dziekana skontaktujemy się z Tobą i przekażemy szczegóły decyzji, dotyczącej m.in. liczby różnic programowych czy obowiązku dostarczenia dodatkowych dokumentów.
Krok 6.
I JUŻ! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!
Witamy Cię serdecznie w gronie Studentów. Zapraszamy do Dziekanatu w celu odbioru karty różnic programowych oraz legitymacji.
Dostęp do Extranetu
Numer albumu i informacje o dostępie do Extranetu otrzymasz z Biura rekrutacji na swój adres e-mail.
W Extranecie sprawdzisz, m.in.
- nazwę swojej grupy,
- plan zajęć i harmonogram roku akademickiego (terminy zjazdów dla studiów niestacjonarnych),
- indywidualny numer konta bankowego, na który należy wpłacać czesne,
- oraz aktywujesz mLegitymację.

PODANIA DO POBRANIA
- W celu rozpatrzenia prośby o przeniesienie, należy złożyć do Biura Rekrutacji podanie (wzory do pobrania: przeniesienie na wyższy semestr, przeniesienie z innej uczelni)
- W celu rozpatrzenia prośby o wznowienie, należy złożyć do Dziekanatu podanie (wzór do pobrania).