Opis kierunku
![]() |
Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne. |
Nasz kierunek skupia się na doskonaleniu umiejętności strategicznego planowania i wdrażania działań marketingowych, wykorzystując najnowsze narzędzia i technologie. Studenci zdobywają wiedzę nie tylko z zakresu tradycyjnych strategii marketingowych, ale również uczą się skutecznego korzystania z nowoczesnych narzędzi, takich jak sztuczna inteligencja, analiza danych czy marketing automation. To pozwala absolwentom wyróżnić się na rynku pracy, będąc gotowymi na wyzwania związane z dynamicznym światem nowoczesnego marketingu.
Program kładzie szczególny nacisk na praktyczne umiejętności, co sprawia, że nasi studenci nie tylko zdobywają teoretyczną wiedzę, ale również mają możliwość jej natychmiastowego zastosowania w praktyce. Duża ilość praktycznych ćwiczeń, symulacji decyzyjnych oraz dyskusji podniesie kompetencje studentów i zwiększy efektywność działań.

Jednym z głównych celów naszego programu jest rozwijanie umiejętności analitycznych słuchaczy. Program obejmuje nie tylko zastosowanie analizy danych w procesie podejmowania decyzji marketingowych, ale także naukę interpretacji danych i wyciągania z nich praktycznych wniosków. Stawiamy na interaktywne zajęcia, warsztaty i case studies, które umożliwiają studentom praktyczne zastosowanie wiedzy analitycznej. Dzięki temu absolwenci naszego kierunku wychodzą z umiejętnościami niezbędnymi do skutecznego monitorowania, oceny i optymalizacji działań marketingowych.
Nasz program wyróżnia się interdyscyplinarnym podejściem, łączącym elementy marketingu z innymi dziedzinami, takimi jak psychologia, technologia czy zarządzanie projektami. Studenci mają okazję rozwijać kreatywność i umiejętność innowacyjnego myślenia, co jest kluczowe w dzisiejszym środowisku biznesowym. Ponadto, współpracujemy z firmami działającymi w sektorze innowacji, co umożliwia studentom bezpośredni dostęp do najnowszych trendów i technologii, wpływając pozytywnie na ich gotowość do adaptacji w dynamicznym świecie marketingu.
Studia realizowane w formie niestacjonarnej (hybrydowej).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym po cześci w salach wykładowych, a po części w formie online na platformie MS Teams, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

Co zyskujesz?
- Zdobędziesz umiejętności w zakresie zarządzania projektami marketingowymi, przygotowania i nadzorowania kampanii reklamowych oraz wykorzystania narzędzi internetowych wspierających realizację celów marketingowych.
- Zwiększysz swoje kompetencje i efektywność podczas aktywnych form nauczania tj.: case studies, burze mózgów, warsztaty tematyczne, gry i symulacje decyzyjne oraz miniprezentacje poparte dyskusjami.
-
Twoje zajęcia będą prowadzone przez zróżnicowaną kadrę praktyków, pracujących w różnych dziedzinach marketingu.
Dla kogo?
Studia przeznaczone są zarówno dla osób, które planują rozpocząć karierę w marketingu, jak i tych, które posiadają już pierwsze doświadczenie i chcą usystematyzować wiedzę oraz poznać praktyczne metody budowania strategii marketingowej.
Kierunek będzie przekazywał wartościową wiedzę dla osób pracujących lub planujących karierę w takich zawodach jak:
- specjalista/menadżer ds. marketingu,
- marketing project manager/coordinator,
- specjalista PR,
- pracowników agencji reklamowych oraz interaktywnych,
- specjalista ds. marketingu online,
- analityk marketingowy,
- czy brand manager.
Studia będą świetnym wyborem dla wszystkich, których interesują zagadnienia związane z nowoczesnym marketingiem.
Dokument ukończenia studiów
Bezpłatne szkolenia biznesowe
Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji przez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach biznesowych (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).
Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych. Szkolenia realizowane są zazwyczaj w wybrany weekend majowy.
Zasady rekrutacji
Pamiętaj, że studia podyplomowe możesz zacząć, jeśli masz wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie lub magisterskie). Oznacza to, że nie musisz posiadać dyplomu magistra i już po studiach I stopnia możesz zacząć studia podyplomowe. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz konieczność złożenia kompletu dokumentów i spełnienia wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Pierwszym krokiem do zapisów na studia jest wypełnienie internetowego formularza rekrutacyjnego.
Zachęcamy do zapoznania się ze stroną zasada rekrutacji, na której krok po kroku przeprowadzimy Cię przez formularz rekrutacyjny. Na stronie znajdziesz też regulaminy oraz wzory dokumentów do druku.
Zastrzegamy sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej ilości zgłoszeń.
Bezzwrotne dotacje na studia
Sprawdź jakie dofinansowanie na studia podyplomowe ze źródeł zewnętrznych możesz otrzymać. Dopłata możliwa jest dzięki współpracy z instytucjami, które przyznają środki na rozwój kompetencji i podnoszenie kwalifikacji zawodowych m.in. Baza Usług Rozwojowych (BUR) czy Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS).
Do zdobycia jest do 100% dofinansowania do studiów podyplomowych. A to oznacza, że studia możesz mieć całkowicie za darmo!
Partnerzy kierunku
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku nowoczesny marketing na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe
W dniach 20.06.2025 (piątek) oraz 21.06.25 r. (sobota) biuro nieczynne.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
- pn-pt: 08:00 - 16:00
- so: 09:00 - 13:00