Praktyczny marketing internetowy

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • prowadzą własną firmę i chcą lepiej promować ją w internecie,
  • pracują w marketingu w różnych firmach i chcą poszerzyć kompetencje o działania digital,
  • chcą zdobyć praktyczne umiejętności do pracy w e-commerce lub agencji,
  • planują przebranżowienie i interesują się komunikacją online,
  • działają jako freelancerzy i chcą zwiększyć skuteczność swoich działań.
Cena
od 645zł / mies.
545zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: studenci pracujący nad wspólnym projektem
Praktyczny marketing internetowy | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: studentka korzystająca z tabletu
Dietetyka w sporcie | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: IKONA: Studia podyplomowe zaraz po licencjacie.
Praktyczny marketing internetowy | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: studenci pracujący nad wspólnym projektem
Praktyczny marketing internetowy | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: studentka korzystająca z tabletu
Dietetyka w sporcie | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: IKONA: Studia podyplomowe zaraz po licencjacie.

Czego się nauczysz?

Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: student pozujący do zdjęcia
  • Poznasz wszystkie narzędzia marketingu online – social media, Google Ads, SEO, content marketing, e-mailing, wideo i więcej.
  • Nauczysz się planować i realizować kampanie – od ustalenia celów, przez przygotowanie strategii, po analizę wyników i optymalizację.
  • Zdobędziesz umiejętności analityczne – poznasz Google Analytics, techniki monitoringowe i mierzenie efektywności działań.
  • Opanujesz marketing w e-commerce – stworzysz skuteczny sklep online i nauczysz się działań m-commerce oraz na platformach typu Amazon czy Allegro.
  • Rozwiniesz kompetencje w automatyzacji – CRM, generowanie leadów, segmentacja i prowadzenie kampanii omnichannel.
  • Poznasz zasady UX i psychologii konsumenta – dowiesz się, co przyciąga uwagę i jak zwiększać zaangażowanie użytkowników.

Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: student korzystający z laptopa
  • Nauczysz się narzędzi praktycznych – obsługi WordPressa, tworzenia landing page’y, podcastów, grafiki w marketingu czy działań na TikToku i LinkedIn. 
     
  • Zrealizujesz konkretne projekty – zdobędziesz doświadczenie przez warsztaty i przygotujesz własną mini-kampanię online.
4

bezpłatne szkolenia.

Praktyczny charakter studiów:

  • na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies,
  • prace projektowe przygotowywane są zespołowo.
91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami.

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Microsoft 365

 

Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

1

partner kierunku:

  • Fundacja Analityczna

Kadra złożona z praktyków 

 

Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

9

Liczba miesięcy nauki

194

Liczba godzin zajęć

14

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • definicja pojęć i wskaźników,
  • trendy,
  • kanały komunikacji,
  • zasady zakupu i dystrybucji mediów,
  • systemy i nośniki aukcyjne,
  • internet polski i światowy,
  • rodzaje agencji marketingowych i współpraca z nimi,
  • kursy, certyfikaty.
  • koncepcje i modele strategii,
  • strategia vs. taktyka,
  • budżetowanie kampanii,
  • definicja celów, planów działania,
  • określanie grup docelowych,
  • raportowanie i pomiar skuteczności.
  • SEM / SEO / SEA
  • modele związane z SEO i PPC
  • SEO – zasada działania
  • mechanika wyszukiwarki
  • profil użytkownika w wyszukiwarce
  • kampanie ADS w wyszukiwarce
  • optymalizacja i analityka
  • planer słów kluczowych
  • warsztaty
  • monitoring social mediów
  • rodzaje contentu
  • modele reklamowe
  • analityka social mediów
  • warsztaty
  • rola content marketingu
  • formaty i narzędzia
  • redagowanie i dobre praktyki
  • efektywność i pomiar skuteczności
  • reklama natywna
  • wprowadzenie pojęć
  • planowanie i testowanie kampanii
  • narzędzia do e-mail marketingu
  • segmentacja
  • dobre praktyki anty-SPAM
  • projektowanie e-mail marketingu
  • rynek e-commerce
  • trendy, pojęcia
  • integracje, migracje danych
  • mCommerce
  • marketplace (Allegro, Amazon, eBay)
  • metody płatności
  • logistyka
  • struktura Google Analytics
  • wskaźniki, interpretacja danych
  • atrybucja
  • definiowanie celów
  • mierzenie konwersji
  • warsztaty
  • istota systemu
  • CRM
  • lead generation
  • lead nurturing
  • lead scoring
  • omnichannel
  • narzędzia i integracje
  • pojęcia podstawowe
  • heurystyki Nielsena
  • narzędzia UX
  • metody analizy UX
  • statystyki konsumenckie
  • decyzje konsumenckie i marketing
  • prawo Webera-Fechnera
  • informacje podprogowe
  • pamięć konsumencka
  • motywacje zakupowe
  • rola influencerów
  • dobór: influencer – content – target
  • rodzaje kampanii
  • narzędzia
  • zagrożenia
  • tworzenie aplikacji
  • aplikacje natywne i hybrydowe
  • optymalizacja www
  • SMS marketing
  • proximity marketing
  • internet rzeczy
  • analityka
  • display i programmatic
  • instalacja
  • wtyczki
  • landing page
  • integracje
  • WooCommerce
  • Analiza słów i fraz
  • Budowa clustrów tematycznych
  • Analiza konkurencji
  • Analiza techniczna SEO
  • LinkBuilding
  • Budowa strategii SEO
  • Zasady dźwięku i obrazu
  • Typy contentu
  • Marka osobista
  • Analiza narzędzi wspierająca sprzedaż
  • Analiza skutecznych kampanii digital
  • Zasady synergii marketingu i sprzedaży w firmie
  • Budowa profilu
  • Zasady publikacji treści
  • Algorytm LinkedIn
  • Fundamenty marki osobistej
  • Sprzęt
  • Scenariusz podcastu
  • Zasady nagrywania
  • Zasady algorytmu
  • Trendy
  • Typy treści
  • Trendy
  • Treści
  • Kampanie
  • Komunikacja statyczna
  • Komunikacja video
  • Marka osobista
  • Kreacje i content
  • Zasady budowy profilu
  • Zasady kreacji social media
  • Zasady kreacji display
  • Komunikacja wizualna w digital marketingu
  • narzędzia AI w SEO
  • narzędzia AI w content marketingu
  • test sprawdzający wiedzę po I i II semestrze

Wykładowcy

    Praktyczny marketing internetowy | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: dr Jędrzej Paulus
    dr Jędrzej Paulus
    • Entuzjasta dobrych treści w marketingu B2B. Współtworzy rynek podcastów w Polsce od ponad dekady. Pomaga budować marki osobiste przedsiębiorców. Zwykły użytkownik technologii, zwany native AI.
    • Od 2019 roku działa w obszarze wykorzystania AI w marketingu: tworzenie treści audio, video, tekstowych. Rozwinął marki firm IT od startupów do firm w pierwszej dziesiątce Deloitte Fast 50.
    • Wykładowca uniwersytecki na UAM w Poznaniu (AI dla humanisty). Autor bloga podcastuje.pl, marketer podcastów (escola AI). Opracował własną metodę recyclingu treści i utrzymania ich jakości.
    • Biegłość w użyciu AI w marketingu B2B i budowaniu marek osobistych przedsiębiorców. 10+ lat tworzenia podcastów, video i copy w branży IT, HR i zarządzaniu. Trenuje firmy w tworzeniu treści z GenAI.
    Praktyczny marketing internetowy | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: mgr Oskar Rak
    mgr Oskar Rak
    • Specjalizuje się w video marketingu i komunikacji wideo. Opracowuje nowoczesne strategie tworzenia oraz promocji treści, szczególnie na platformach takich jak YouTube, TikTok i Instagram.
    • Doświadczony strateg w tworzeniu i wdrażaniu strategii biznesowych. Współwłaściciel domu produkcyjnego Klik Film oraz firmy konsultingowej Mrowisko, wspierających rozwój marek i organizacji.
    • Autor i współtwórca ponad 100 produkcji filmowych, licznych kursów online oraz projektów edukacyjnych, takich jak Filmowiec Pro. Wyróżniany za profesjonalizm i innowacyjne podejście.
    • Posiada biegłość w produkcji filmowej, montażu i projektowaniu strategii contentowych. Prowadzi szkolenia z video marketingu oraz ma bogate doświadczenie biznesowe i zarządcze.

    Dofinansowanie z BUR

    Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: infografika dofinansowanie BUR

    Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych? Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP

     

    Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

     

    Napisz do nas: [email protected]

    Wymiana know-how

    Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: infografika logo wsb merito i dsw

    Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia. Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje. Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.

     

    Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

    Bezpłatne szkolenia biznesowe

    Praktyczny marketing internetowy | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: uczestnicy studiów podyplomowych rozmawiający na korytarzu

    Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji przez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach biznesowych (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).

     

    Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych.

    Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

    • Proces rekrutacji przejdziesz online.
    • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
    • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
    • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

     

    Zapisz się online

    Warunki przyjęcia na studia

    Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

    • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
    • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
    • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

    Czas do końca promocji

    28 dni 12 h 13 min

    Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

    Możliwości dofinansowania

    • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
    • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
    • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
    • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

    Ceny

    1 rok
    10 rat
    545 zł 645 zł (10 x 545 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
    1 rok
    10 rat
    505 zł 645 zł (10 x 505 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
    Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

    Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

    Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 10 ratach. Zapisz się teraz

    W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

    Podobne kierunki i szkolenia

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Luksus Przyszłości: Moda, Zdrowie i Relaks – Zarządzanie i Marketing w branży FMCG

    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Psychologia reklamy i komunikacji

    540zł
    440zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 540zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Marketing kultury

    530zł
    430zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Digital Marketing Masterclass

    700zł
    600zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 700zł
    Więcej o tym kierunku
    Polecane kierunki i szkolenia
    Inni oglądali również

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    CyberAI: zintegrowane bezpieczeństwo i sztuczna inteligencja

    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Fintech - innowacje technologiczne na rynku finansowym

    Więcej o tym kierunku
    Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

    Masz wątpliwości?

    Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

    Już wiesz, co chcesz studiować?

    Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji