Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się tworzyć profesjonalne blogi, vlogi i podcasty, które zwiększają zasięg i zaangażowanie odbiorców.
  • Opanujesz sztukę tworzenia skutecznych materiałów graficznych i video, idealnych do publikacji w mediach społecznościowych.
  • Poznasz techniki SEO i SEM, które poprawiają widoczność treści w wyszukiwarkach i zwiększają ruch organiczny.
  • Zdobędziesz umiejętności organizowania i zarządzania projektami z zakresu e-commerce i social media, budując strategie marketingowe.
  • Poznasz zasady influencer marketingu, ucząc się współpracy z liderami opinii i budowania zasięgów.
  • Rozwiniesz kompetencje w zakresie strategii biznesowych w social mediach, co pozwoli na skuteczne prowadzenie działań marketingowych.
Grupa dziewczyny dwór woda zeszyt notatki

Praca dla Ciebie:

  • Jako Social Media Manager poprowadzisz profile marek, zwiększając ich widoczność i zaangażowanie odbiorców.
  • Na stanowisku Content Creator będziesz tworzyć oryginalne materiały video i graficzne, które przyciągają uwagę.
  • Pracując jako Specjalista ds. SEO i SEM zoptymalizujesz działania reklamowe, poprawiając pozycjonowanie treści online.
  • W agencjach influencer marketingu zaplanujesz i zrealizujesz kampanie we współpracy z liderami opinii.
  • Jako Specjalista ds. E-commerce i Social Media zarządzisz projektami, które łączą handel internetowy z mediami społecznościowymi.
  • W redakcjach internetowych stworzysz angażujące treści, wspierając rozwój komunikacji cyfrowej.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:

  • stacjonarnej tradycyjnej,
  • niestacjonarnej hybrydowej.

Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to w ramach jednego zjazdu (sobota i niedziela) jeden dzień będziesz miał zdalny (zajęcia synchroniczne z wykorzystaniem MS Teams) i jeden dzień tradycyjny (zajęcia w murach uczelni). Mogą zdarzyć się też zdalne zajęcia synchroniczne w piątki lub poniedziałki po południu z wybranych zajęć.

ludzie budynek wsb nowy bez logo wsb

Program studiów

Program studiów obejmuje m.in.:

  • Branding w Social Mediach
  • E-commerce i Social Media
  • Influencer Marketing
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Karolina Kietla
Wykładowca Mateusz Rak
Karolina Kietla

Dziennikarka, wykładowca akademicki, prowadzi zajęcia na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu oraz na Uniwersytecie Wrocławskim z obszarów: komunikacji społecznej, źródeł informacji w pracy naukowej i w pracy dziennikarskiej, nowych mediów, marketingu i promocji, ocen funkcjonalności...

dr Mateusz Rak

Doktor nauk ekonomicznych, manager kierunku zarządzanie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Od 15 lat wykłada na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Trener biznesu z zakresu marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (ang. corporate social...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
  • so: 09:00 - 13:00
Pobierz stronę do PDF