Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się tłumaczyć teksty pisane i mówione - zarówno z języka ojczystego na obcy, jak i z obcych na ojczysty.
- Będziesz umiał efektywnie i skutecznie używać języka obcego w biznesie.
- Dowiesz się, jak stosować zasady komunikacji językowej i międzykulturowej w przedsiębiorstwach.
- Nauczysz się wykorzystywać język obcy w mediach, w tym w mediach społecznościowych.
- Opanujesz sztukę prowadzenia prezentacji, spotkań firmowych i zebrań w języku obcym.
- Będziesz wiedział, jak korzystać z nowoczesnych narzędzi i technologii informatycznych w komunikacji językowej.
Praca dla Ciebie:
- copywriter IT,
- pracownik korporacji międzynarodowej,
- Product Manager w branży IT,
- pracownik środków masowego przekazu.


Od zawsze lubiłam się uczyć języków, przychodziło mi to naturalnie i hiszpański był zawsze gdzieś tam moim marzeniem, żeby się go nauczyć, dlatego właśnie ten kierunek. Do nauki zainspirowała mnie między innymi fonetyka. Gdy miałabym polecić innym studiowanie na tej uczelni to przede wszystkim ze względu na niesamowitą atmosferę na zajęciach, na świetne i profesjonalne podejście prowadzących do uczniów, ale też przede wszystkim na to, że uczymy się rzeczy praktycznych, które jestem przekonana, że przydadzą mi się w przyszłości, nie tylko w pracy, ale też w życiu osobistym.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Na tej specjalności możesz zrealizować wybraną specjalizację:
JĘZYK HISZPAŃSKI W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM
Na tej specjalizacji nauczysz się posługiwać językiem specjalistycznym, właściwym dla środowiska biznesowego. Będziesz mieć możliwość rozwijania umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w przedsiębiorstwie, negocjacji oraz prezentowania treści w sposób atrakcyjny. Zapoznasz się z językiem właściwym dla marketingu, HR, zarządzania oraz finansów i bankowości.
Możliwości zatrudnienia m.in. jako dziennikarz w nowych i tradycyjnych mediach, specjalista ds. kultury, redaktor tekst, konsultant ds. komunikacji międzykulturowej czy pracownik działu HR.
LEKTOR JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO
Na tej specjalizacji nauczysz się posługiwać językiem specjalistycznym, właściwym dla środowiska biznesowego. Będziesz mieć możliwość rozwijania umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w przedsiębiorstwie, negocjacji oraz prezentowania treści w sposób atrakcyjny. Zapoznasz się z językiem właściwym dla marketingu, HR, zarządzania oraz finansów i bankowości.
Możliwości zatrudnienia m.in. jako dziennikarz w nowych i tradycyjnych mediach, specjalista ds. kultury, redaktor tekst, konsultant ds. komunikacji międzykulturowej czy pracownik działu HR.
TŁUMACZENIA W BIZNESIE

- Na wybranych specjalnościach poznajesz 2 języki obce: hiszpański i włoski (na studiach stacjonarnych w formie lektoratów, na studiach niestacjonarnych na platformie online).
- Do rozpoczęcia studiów nie jest wymagana znajomość języka hiszpańskiego, nauczysz się go podczas zajęć.

Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:
- stacjonarnej tradycyjnej (język hiszpański w środowisku biznesowym, lektor języka hiszpańskiego)
- niestacjonarnej hybrydowej (język hiszpański w środowisku biznesowym, lektor języka hiszpańskiego, tłumaczenia w biznesie)
Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

Program studiów
Program studiów obejmuje m.in.:
- przedmioty praktycznej nauki języka,
- przedmioty kierunkowe, czyli kulturę i historię kraju,
- przedmioty specjalizacji zawodowej.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
W sobotę 29.03 biuro nieczynne.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
- pn-pt: 08:00 - 16:00
- so: 09:00 - 13:00