Growth i Performance Marketing

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
Nowość
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • chcą prowadzić nowoczesny marketing oparty na danych i automatyzacji,
  • szukają praktycznych umiejętności projektowania działań wzrostowych,
  • chcą nauczyć się obsługi narzędzi takich jak GA4, Tag Manager, Looker Studio, BigQuery, Meta Ads, TikTok Ads czy Zapier,
  • pragną wykorzystać sztuczną inteligencję do optymalizacji kampanii,
  • cenią naukę od praktyków branży digital i współpracę z czołowymi markami, jak jak Altkom Akademia oraz Socjomania by Altkom Akademia.
Cena
od 645zł / mies.
561zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
Psychoneuroimmunologia (PNI) | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: dwie kobiety analizujące notatki zapisane na kolorowych karteczkach
Growth i Performance Marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: trójka osób rozmawiająca ze sobą na schodach
Growth i Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: dwie kobiety podczas rozmowy
Psychoneuroimmunologia (PNI) | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: dwie kobiety analizujące notatki zapisane na kolorowych karteczkach
Growth i Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: trójka osób rozmawiająca ze sobą na schodach
Growth i Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: dwie kobiety podczas rozmowy

Czego się nauczysz?

Growth i Performance Marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: studentka
  • Nauczysz się projektować i skalować działania marketingowe oparte na danych i automatyzacji.
  • Poznasz strategie wzrostu, reklamy płatne, analitykę oraz nowoczesne narzędzia AI.
  • Opanujesz metody pracy oparte na eksperymentach i analizie danych.
  • Zdobędziesz umiejętności automatyzacji procesów marketingowych, od pozyskania klienta do budowania lojalności.
  • Nauczysz się podejmować decyzje marketingowe na podstawie rzetelnych danych i efektywnych narzędzi.
5

bezpłatnych szkoleń 

Praktyczny charakter studiów:

  • Ponad 70% zajęć to warsztaty na realnych danych i kampaniach.
  • Dostęp do praktyków z topowych marek i agencji marketingowych.
  • Nauka obsługi kluczowych narzędzi marketingowych

Dostęp online

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

2

partnerów kierunku:

Altkom Akademia S.A.

Socjomania by Altkom Akademia

92%

uczestników poleca studia podyplomowe.

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Kadra złożona z praktyków 

Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Networking i rozwój kompetencji

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

182

Liczba godzin zajęć

12

Liczba zjazdów

7

Liczba modułów

2

Liczba semestrów
  • Filozofia i różnice między Growth a Performance Marketingiem
  • Projektowanie skutecznej strategii wzrostu (Growth Strategy)
  • Dogłębne mapowanie ścieżki klienta (Customer Journey) i identyfikacja "momentów Aha!"
  • Praktyczne wdrażanie eksperymentów, testowania hipotez oraz iteracyjnego skalowania działań (cykl Build-Measure-Learn)
  • Analiza i dobór kluczowych wskaźników efektywności (KPIs) i metryk (np. AARRR)
  • Tworzenie zaawansowanych lejków marketingowych (Funnels)
  • Segmentacja odbiorców i skuteczna personalizacja komunikacji
  • Modele i strategie retencji klienta
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii: Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads
  • Planowanie mediów i budżetowanie kampanii
  • Atrybucja i mierzenie konwersji
  • Strategie kampanii sprzedażowych i lead generation
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii: Google Ads i YouTube Ads
  • Planowanie mediów i budżetowanie kampanii
  • Atrybucja i mierzenie konwersji
  • Lead Generation i Marketing Automation
  • Projektowanie lejków lead generation
  • Tworzenie landing page i formularzy konwersji
  • Narzędzia: SalesManago i przegląd innych narzędzi
  • Scoring i nurturing leadów
  • Analityka i architektura danych marketera
  • Analiza jakościowa i analiza ilościowa w marketingu
  • Budowa modeli atrybucji i analiza ścieżek użytkownika
  • GA4, Google Tag Manager, Looker Studio
  • Integracja danych z różnych źródeł (API, CRM, platformy reklamowe)
  • Wprowadzenie do baz danych w kontekście marketingu
  • Struktura danych i logika zapytań SQL
  • Tworzenie zapytań analitycznych w BigQuery
  • Łączenie danych z wielu źródeł (np. GA4, CRM, platformy reklamowe)
  • Filtrowanie, grupowanie, funkcje agregujące
  • Tworzenie raportów i dashboardów opartych o dane z BigQuery
  • Automatyzacja eksportu danych i integracja z Looker Studio
  • UX i optymalizacja konwersji
  • Audyt ścieżki użytkownika i analiza heatmap
  • Testy A/B
  • Wprowadzenie do UX copywritingu
  • Projektowanie doświadczenia klienta (CX/UX)
  • Zastosowanie narzędzi AI w optymalizacji kampanii
  • Generatywne AI: copy, kreacje, predykcje wyników
  • Automatyzacja pracy z treścią reklamową
  • Tworzenie prostych automatyzacji z wykorzystaniem narzędzie genAI i Zapier
  • AI jako wsparcie w tworzeniu automatycznych rekomendacji optymalizacyjnych na podstawie danych wejściowych
  • Zasady uczciwej komunikacji marketingowej (UOKiK, Kodeks Etyki Reklamy)
  • Oznaczanie treści sponsorowanych i współprac influencerskich
  • Jak legalnie przetwarzać dane użytkowników w działaniach marketingowych
  • Zgody marketingowe – jak zrobić to prawidłowo w świetle RODO i prawa komunikacji elektronicznej
  • Przechowywanie i przetwarzanie danych w CRM-ach, platformach reklamowych i analitycznych
  • AI i dane – wymiar prawny i etyczny
  • Test semestralny
  • Test końcowy

Bezpłatne szkolenia biznesowe

Growth i Performance Marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: kobieta siedząca przy laptopie

 

 

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowej wiedzy przez uczestnictwo w 5 bezpłatnych szkoleniach biznesowych z obszarów: biznes, marketing, nowe technologia i psychologia (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).

Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych.
 

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych

Growth i Performance Marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Skorzystaj z dofinansowania

 

 

Chcesz skorzystać z dofinansowania w ramach Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Baza Usług Rozwojowych – PARP

 

Nie możesz znaleźć interesującej Cię usługi? Skontaktuj się z nami – dodamy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz do nas: [email protected]

 

Wymiana know-how

Growth i Performance Marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Współpraca UWSB_DSW

 

 

 

Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia. Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje. Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.

Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

 

 

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.

  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.

  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.

  • W dowolnym momencie możesz dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.

Warunki przyjęcia na studia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy: 
 

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

27 dni 17 h 22 min

Koniec promocji 01.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

Ceny

1 rok
1 rata
6150 zł 7150 zł (1 x 6150 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7150zł
2 raty
3075 zł 3575 zł (2 x 3075 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3575zł
10 rat
615 zł 715 zł (10 x 615 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 715zł
12 rat
561 zł 645 zł (12 x 561 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
1 rok
1 rata
5750 zł 7150 zł (1 x 5750 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7150zł
2 raty
2875 zł 3575 zł (2 x 2875 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3575zł
10 rat
575 zł 715 zł (10 x 575 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 715zł
12 rat
528 zł 645 zł (12 x 528 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Zarządzanie sprzedażą

670zł
586zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 670zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Social media i influencer marketing

645zł
561zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Digital Marketing Masterclass

630zł
546zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 630zł
Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

ESG - menedżer ds. zrównoważonego rozwoju

635zł
551zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 635zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Lean Management

600zł
516zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 600zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Neuroprzywództwo

605zł
521zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 605zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Sztuczna inteligencja w biznesie

555zł
471zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 555zł
Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji