Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).
- osób, które zajmują się zarządzaniem na dowolnym szczeblu hierarchii organizacyjnej,
- kierowników sprzedaży, dyrektorów handlowych, właścicieli firm,
- osób zainteresowanych pracą na stanowisku menedżerskim w obszarze sprzedaży,
- osób, które chcą skuteczniej zarządzać sprzedażą i pracownikami,
- osób, które planują awans na stanowiska menedżerskie w działach sprzedaży.
Czego się nauczysz?
Gwarancja jakości
Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.
Praktyczny charakter studiów:
- na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies,
- prace projektowe przygotowywane są zespołowo.
certyfikat
bezpłatnych szkoleń
pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami
Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024".
Kadra złożona z praktyków
Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.
Networking i rozwój kompetencji
Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.
Program zajęć
9
172
11
2
- Psychologia efektywności osobistej, radzenie sobie ze stresem (10 godz.)
- Budowanie wizerunku (5 godz.)
- Zapobieganie mobbingowi (5 godz.)
- Techniki menedżerskie (15 godz.)
- Zarządzanie talentami w zespole, poziomy przywództwa (15 godz.)
- Zarządzanie finansami (10 godz.)
- Marketing (10 godz.)
- Negocjacje w biznesie (10 godz.)
- Budowanie strategii sprzedażowej (8 godz.)
- Analiza sprzedaży i potrzeb klienta (6 godz.)
- Wyznaczanie celów i ich korygowanie (4 godz.)
- Aspekty finansowe w zarządzaniu sprzedażą (4 godz.)
- Nowoczesne formy reklamy (8 godz.)
- E-handel (4 godz.)
- Marketing w social media (4 godz.)
- Rekrutacja i selekcja zespołu sprzedażowego (8 godz.)
- Budowanie efektywnego zespołu sprzedażowego, zarządzanie talentami (8 godz.)
- Rozwój kompetencji handlowych zespołu sprzedażowego (8 godz.)
- Motywowanie i ocena zespołu sprzedażowego (6 godz.)
- Customer Experience Management (16 godz.)
- Zarządzanie innowacjami w dziale sprzedaży (6 godz.)
Forma zaliczenia:
- test wiedzy po pierwszym i drugim semestrze (2h)
Podwójna certyfikacja
Studia akredytowane dają podwójny certyfikat:
- ukończenia studiów podyplomowych
- ukończenia kursu ACSTH, wystawiony przez Centrum Life Coaching Polska.
Bezpłatne szkolenia biznesowe
Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowej wiedzy przez uczestnictwo w 5 bezpłatnych szkoleniach biznesowych z obszarów: biznes, marketing, nowe technologia i psychologia (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).
Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych.
Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych
Chcesz skorzystać z dofinansowania w ramach Bazy Usług Rozwojowych?
Sprawdź nasze usługi w BUR: Baza Usług Rozwojowych – PARP
Nie możesz znaleźć interesującej Cię usługi? Skontaktuj się z nami – dodamy ją specjalnie dla Ciebie!
Napisz do nas: [email protected]
Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
Warunki przyjęcia na studia
Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:
- mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
- złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
- o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Możliwości dofinansowania
- Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
- Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
- Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
- Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS.
Ceny
Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz
W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.