Logopedia

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Tradycyjne - Zajęcia na studiach tradycyjnych realizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami grupy w salach wykładowych lub sporadycznie online.

Tradycyjne
Cechy:
Od października
Polski
Dofinansowane
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Pedagogika
To kierunek dla osób, które:
  • planują zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe w zawodzie logopedy
  • posiadaja dyplom magistra.
  • interesują się terapią mowy, głosu, słuchu i języka na różnych etapach życia
  • pracują w edukacji i chcą się przekwalifikować.
  • szukają solidnych podstaw do pracy jako logopeda.
Logopedia | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
Rachunkowość i finanse przedsiębiorstw | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
Logopedia | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
Logopedia | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
Rachunkowość i finanse przedsiębiorstw | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
Logopedia | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp

Czego się nauczysz?

Logopedia | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
  • Zdobędziesz kwalifikacje do prowadzenia terapii logopedycznej w różnych placówkach.
  • Poznasz najnowsze metody wspierania rozwoju mowy i komunikacji.
  • Nauczysz się diagnozować i prowadzić terapię zaburzeń mowy i języka.
  • Zdobędziesz doświadczenie praktyczne dzięki zajęciom i praktykom zawodowym.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać technologię i AAC w terapii mowy.
  • Rozwiniesz warsztat pracy o innowacyjne narzędzia, np. One Brain, M-Terapia, logorytmika.
5

bezpłatnych szkoleń lub

warsztatów realizowanych online

Praktyczny charakter studiów:

  • 605 godzin zajęć,
  • 180 godz. praktyk,
  • wykłady odbywają się w formie tradycyjnej i warsztatowej,
  • prace projektowe indywidualne i zespołowe.
92%

uczestników poleca studia podyplomowe

 

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Dostęp online

 

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

2

partnerów kierunku:

  • Przedszkole Niepubliczne Jeność
  • Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczy EMEDEA

     

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Kadra złożona z praktyków 

 

Zajęcia prowadzą eksperci celni i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Program studiów

21

Liczba miesięcy nauki

605

Liczba godzin zajęć

24

Liczba zjazdów

4

Liczba semestrów

Wprowadzenie do logopedii (5 godz.)

  • terminologia
  • prawne aspekty pracy logopedy
  • zakres oraz działy logopedii
  • specjalizacje w logopedii
  • logopedia a inne dziedziny wspomagające
  • status zawodowy i etyka pracy logopedy 
     

Audiologia z metodyką (15 godz.)

  • podstawy audiologii dziecięcej
  • zaburzenia słuchu i leczenie
  • aparaty słuchowe, protezowanie ubytków słuchu
  • otolaryngologia
  • wstępne badanie słuchu
  • audiometria tonalna *
  • audiometria impedancyjna
  • metodyka pracy logopedy 
     

Diagnoza i terapia logopedyczna (12 godz.)

  • wywiad z pacjentem, rodzicami dziecka
  • badanie sprawności narządów artykulacyjnych
  • badanie mowy pod względem sprawności artykulacyjnych
  • sprawdzenie kompetencji językowej (rozumienie i nadawanie mowy)
  • orientacyjne badanie słuchu
  • badanie lateralizacji (określenie dominującej strony ciała)
  • badanie słuchu fonematycznego
  • przekazanie wskazówek do pracy w domu
  • nawiązanie kontaktu werbalnego z pacjentem
  • stymulowanie rozwoju mowy
  • usuwanie deformacji artykulacyjnych oraz przyczyn niechęci do mówienia
  • usprawnianie aparatu artykulacyjnego, oddechowego oraz słuchu fonematycznego.

 

Wczesna interwencja logopedyczna (15 godz.)

  • wczesna ocena logopedyczna noworodka,
  • karmienie dzieci z wyzwaniami
  • stymulacja rozwoju mowy dzieci w pierwszym roku życia
  • czynności przygotowujące niemowlęcy narząd artykulacyjny do mówienia
  • metodologia postępowania logopedy
  • rola pediatry w profilaktyce logopedycznej

 

Podstawy anatomii i fizjologii dla logopedów (15 godz.)

  • budowa, funkcje, patologia jamy ustnej
  • budowa, funkcje, patologia jamy nosowej
  • budowa, funkcje, patologia jamy gardłowej i krtani
  • budowa, funkcje, patologia układ u oddechowego
  • budowa, funkcje, patologia narządu słuchu

 

Ortodoncja z metodyką (18 godz.)

  • definicja i zadania ortodoncji
  • systematyka wad zgryzu
  • diagnoza zaburzeń wymowy u osób z wadami zgryzu
  • zasady współpracy z ortodontą
  • wczesne wykrywanie wad zgryzu
  • metodologia pracy z dziećmi z wadami zgryzu i aparatem ortodontycznym

 

Foniatria – anatomia i patologia narządu mowy (18 godz.)

  • anatomiczne podstawy procesu komunikatywnego
  • najczęstsze zaburzenia i schorzenia głosu u dzieci i dorosłych
  • systematyka zaburzeń mowy i języka*zaburzenia słuchu w wieku rozwojowym
  • pomoc instytucjonalna

 

Surdologopedia z metodyką (15 godz.)

  • surdologopedia w definicjach
  • etiologia głuchoty
  • najczęstsze przyczyny niedosłuchu i głuchoty
  • metody badania stosowane u dzieci z niedosłuchem
  • metodyka pracy z dzieckiem głuchym i niedosłyszącym
  • poradnictwo rodzinne i rola rodziców w terapii dzieci niesłyszących
  • determinanty mowy u dzieci z wadą słuchu
  • język migowy
  • współpraca z psychologiem

 

Psychiatria i neurologia dziecięca (18 godz.)

  • neuropsychologia języka i mowy człowieka
  • nowoczesna diagnostyka neuropsychologiczna
  • reakcje nerwicowe
  • autyzm dziecięcy
  • dziecko z chorobami nerwowo-mięśniowymi
  • postępowanie logopedy z dziećmi
  • współpraca z psychiatrą i psychologiem

Rozwój sprawności językowych u dzieci (12 godz.)

  • Komunikowanie dzieci-język, mowa
  • Etapy rozwoju mowy dziecka
  • Wadliwe realizacje na  różnych etapach rozwoju mowy
  • Determinanty mowy dziecka 
     

Dykcja i emisja głosu (7 godz.)

  • Higiena głosu – jak dbać o głos
  • Najczęstsze przyczyny występujących zaburzeń głosu
  • Ćwiczenia: oddechowe, fonacyjne, głosowe, aparatu mowy: relaksacyjno-rozluźniające aparat mowy
  • Ćwiczenia dykcji z uwzględnieniem fonetyki języka polskiego

 

Semantyka a podstawy komunikacji językowej (12 godz.)

  • Ogólna teoria znaków
  • Relacje między językiem a rzeczywistością
  • Analiza znaczenia jednostek językowych z perspektywy różnych zaburzeń mowy
  • Zapis eksplikacji znaczenia wyrażeń językowych  
  • Zastosowanie różnych metod opisu znaczenia w terapii logopedycznej

 

Kultura języka (6 godz.)

  • Kultura języka w definicjach
  • Elementy dykcji 
  • Prozodia mowy w żywym słowie
  • Poprawność językowa
  • Zasady kształtowania pozytywnej postawy wobec języka
  • Działalność kulturalno-językowa

 

Glottodydaktyka (18 godz.)

  • Wprowadzenie do glottodydaktyki
  • Glottodydaktyka a dysleksja i analfabetyzm funkcjonalny
  • Metoda zabawy i poznawania znaków graficznych
  • Techniki płynnego czytania ze zrozumieniem i płynnego pisania

 

Fonetyka z metodyką (24 godz.)

  • Fonetyka jako dział lingwistyki
  • Narządy mowy biorące udział w powstawaniu głosek
  • Artykulacja
  • Akcent, intonacja, iloczas
  • Alfabet i zapis fonetyczny 
  • Metody somatyczne: metoda kimograficzna, laryngoskopowa, palatograficzna, rentgenograficzna

Psychologia rozwojowa i kliniczna (16 godz.)

  • Elementy psychologii rozwojowej
  • Rozwój psychiczny dziecka
  • Rola psychologii klinicznej w zaburzeniach mowy
  • Determinanty zaburzeń psychicznych i emocjonalnych
  • Narzędzia wywiadu i obserwacji dziecka
  • Diagnoza psychologiczna i kliniczna
  • Pomoc psychologiczni-pedagogiczna

 

Wybrane zagadnienia z pedagogiki specjalnej (12 godz.)

  • Podstawy pedagogiki specjalnej
  • Podstawy rewalidacji, resocjalizacji, rehabilitacji i terapii pedagogicznej
  • Podstawy oligofrenopedagogiki i tyflopedagogiki
  • Metodyka pracy z dziećmi z dysfunkcjami  
  • Zasady organizacji zajęć terapeutycznych

 

Metodyka logopedii z elementami tyflopedagogiki (12 godz.)

  • Specyfika pracy logopedycznej z dziećmi z niepełna sprawnością wzroku
  • Poznanie metod pracy logopedycznej, ale także istotnych różnic występujących w funkcjonowaniu osób widzących, słabo widzących i niewidomych
  • Przegląd dostępnych pomocy logopedycznych dla osób słabo/niewidzących; samodzielne tworzenie określonych pomocy

 

Zaburzenia procesów emocjonalno-motywacyjnych u dzieci (12 godz.)

  • Najczęstsze odchylenia w budowie i funkcjonowaniu organizmu dziecka
  • Rodzaje zaburzeń procesowych
  • Zaburzenia rozwoju procesów emocjonalno-motywacyjnych
  • Współpraca z psychologiem
  • Wsparcie instytucjonalne

 

Neuropsychologia dziecięca (12 godz.)

  • Neuropsychologia wieku rozwojowego
  • Neuropsychologiczne mechanizmy powstawania zaburzeń rozwojowych
  • Upośledzenie umysłowe, mózgowe porażenie dziecięce, specyficzne zaburzenia językowe u dzieci
  • Specyficzne trudności w uczeniu się
  • ADHD zespół nadpobudliwości ruchowej z deficytem uwagi
  • Psychospołeczne aspekty rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami mózgu
  • Neuropsychologia w logopedii

 

Neurologopedia  dziecięca (12 godz.)

  • Funkcjonowanie mózgu, ze szczególnym uwzględnieniem struktur ważnych dla funkcjonowania mowy
  • Niedokształcenia mowy towarzyszące niepełnosprawności intelektualnej
  • Uszkodzenia mózgu
  • Mowa osób z zaburzeniami psychicznymi
  • Terapia neurologopedyczna
  • Rehabilitacja fizjoterapeutyczna
  • Współpraca logopedy z neurologiem

Balbutologopedia z terapią (18 godz.)

  • Balbutologopedia jako dział w logopedii
  • Przyczyny jąkania się u dzieci i dorosłych
  • Metody stosowane leczeniu niepłynności mówienia
  • Echokorekcja
  • Profilaktyka w zakresie niepłynności mówienia, w tym jąkania się

 

Dyslalia z terapią (25 godz.)

  • Dyslalia w definicjach
  • Dyslalia pochodzenia ośrodkowego
  • Dyslalia motoryczną
  • Dyslalia sensoryczną  
  • Diagnoza dyslalii
  • Terapia dyslalii
  • Metodologia postępowania 

 

Dysfagia – postępowanie rehabilitacyjne (15 godz.)

  • Techniki stymulujące połykanie
  • Techniki pracy nad rozwojem funkcji spożywania pokarmów
  • Znaczenie jakości funkcji spożywania pokarmów dla rozwoju mowy
  • Problemy towarzyszące dysfagii

 

Bilingwizm (14 godz.)

  • Logopeda bilingwalny - rola i zadania zawodowe logopedów w XXI wieku. Co rodzice i pedagodzy powinni wiedzieć o dwujęzyczności, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • Zagadnienia dwujęzyczności: rodzaje dwujęzyczności, parametr wieku w przyswajaniu języka drugiego, dwujęzyczność a rozwój językowy i poznawczy dziecka, czynniki społeczno-psychologiczne w rozwoju języka drugiego
  • Formy wychowania dwujęzycznego w rodzinie i środowisku wielojęzycznym
  • Charakterystyka dziecka wielojęzycznego – rozwój i zaburzenia mowy
  • Praca z dzieckiem bilingwalnym – narzędzia pracy. 
     

Afazja i dysfazja z metodyką (18 godz.)

  • Przyczyny powstawania afazji
  • Przyczyny powstawania dysfazji  
  • Uszkodzenia ośrodków mowy w mózgu człowieka dojrzałego
  • Uszkodzenia okolic ważnych dla przyszłego rozwoju mowy u małego dziecka
  • Teorie klasyfikacji
  • Podział kliniczny afazji i dysfazji
  • Diagnoza logopedyczna  
  • Zasady pracy logopedycznej
  • Wczesna terapia i metody pracy

 

Diagnoza i terapia zaburzeń mowy osób z niepełnosprawnością intelektualną (18 godz.)

  • Podstawowe pojęcia  w ogólnej terapii zaburzeń mowy u dzieci z upośledzeniami
  • Rozwój dziecka a stopnie niepełnosprawności intelektualnej
  • Zasady diagnostyki logopedycznej
  • Korelacje dysfunkcji umysłowych z innymi zaburzeniami rozwoju
  • Terapia mowy u dzieci z porażeniem mózgowym
  • Metodologia pracy logopedy

 

Dysglosja z metodyką (18 godz.)

  • Podstawowe pojęcia
  • Diagnoza dysglosji
  • Logopedyczna terapia wad wymowy u osób z dysglosją wargową, zębową, językową, podniebienną
  • Wczesna opieka logopedyczna dzieci z wadami zgryzu i rozszczepem
  • Dokumentacja procesu diagnostyczno-terapeutycznego osób z dysglosją
  • Warsztat pracy logopedy

 

Dysartria z metodyką (18 godz.)

  • Uszkodzenia ośrodków i dróg unerwiających aparat mówienia
  • Podział dysartrii według kryterium przyczynowego
  • Diagnoza i terapia osób dorosłych z dysartrią
  • Diagnoza i terapia osób dzieci z dysartrią
  • Budowanie kontaktu z pacjentem z dysartrią
  • Postępowanie logopedyczne

Metodyka pracy i warsztat logopedy (16 godz.)

  • Podstawy prawne pracy logopedy
  • Narzędzia w pracy logopedy
  • Dokumentowanie pracy logopedycznej  
  • Zasady współpracy instytucjonalnej
  • Służba zdrowia w pracy logopedy  
  • Podstawowe procedury postępowania logopedycznego: diagnozowanie, budowanie programu terapii, postępowanie terapeutyczne.

 

Wspomaganie rozwoju psychoruchowego z elementami integracji sensorycznej (20 godz.)

  • Integracja Sensoryczna – co to jest?
  • Dlaczego zmysły i ruch są ważne w rozwoju i funkcjonowaniu człowieka
  • ABC uczenia się. (A=attention (ang. skupienie uwagi), B=balance (ang. równowaga), C=coordination (ang. koordynacja)
  • Dlaczego mamy siedem zmysłów i jak one funkcjonują oraz które są najistotniejsze dla rozwoju dziecka
  • Programy stymulowania zmysłów oraz ruchowe programy z zakresu terapii bilateralnej 
     

Wysoka technologia a mowa (5 godz.)

  • Wpływ nowych technologii na rozwój układu nerwowego małego dziecka, na rozwój poznawczy dzieci i młodzieży oraz na rozwój mowy i kompetencji językowych
  • Treści zawarte w przekazach medialnych a rozwój lęków wśród dzieci i młodzieży.
  • Zjawisko uzależnienia od nowych technologii wśród dzieci i młodzieży oraz jego przyczyny
  • Miejsce nowych technologii w relacjach rodzinnych. Aktualne zalecenia WHO dotyczące czasu ekranowego dzieci
  • W jaki sposób mądrze korzystać z urządzeń cyfrowych?

 

Logorytmika i emisja głosu (18 godz.)

  • Rola ćwiczeń słuchowych, wokalnych, ruchowych i słuchowo-ruchowych w stymulacji rozwoju mowy
  • Charakterystyka metody i możliwości jej wykorzystania w profilaktyce i terapii
  • Ćwiczenia z zakresu techniki ruchu, poczucia metrum i tempa, ćwiczenia rytmiczne 
  • Ćwiczenia inhibicyjno-incytacyjne, gra na instrumentach perkusyjnych
  • Logorytmika jako forma kinezyterapii
  • Wykorzystaniem muzyki w logopedii 
  • Kształtowanie prawidłowej postawy i koordynacji oddechowo-artykulacyjno-fonacyjnej      
  • Emisja, impostacja i higiena głosu u dzieci
  • Zasady prewencji zdrowego głosu
  • Wadliwe realizacje-postępowanie terapeutyczne

 

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w logopedii (12 godz.)

  • Ogólne założenia pracy korekcyjno – kompensacyjnej w logopedii
  • Podstawy terapii pedagogicznej
  • Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-kompensacyjnej
  • Ćwiczenia praktyczne – konstruowanie programów i konspektów do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
  • Ćwiczenia w usprawnianiu analizy i syntezy słuchowej, mowy i koordynacji słuchowo-wzrokowej
  • Usprawnianie zaburzonych procesów psychomotorycznych

 

Laryngologopedia z metodyką (14 godz.)

  • Funkcjonowanie narządów po całkowitym usunięciu krtani 
  • Cechy głosu i mowy przełykowej
  • Ćwiczenia w wywoływaniu i utrwalaniu pseudogłosu i pseudomowy 
  • Rehabilitacja motoryczna laryngektomowanych 
  • Rehabilitacja psychologiczna osób po laryngektomii
  • Współpraca z laryngologiem
  • Postępowanie logopedyczne

 

Metodyka relaksacji (20 godz.)

  • Cele i zadania relaksacji
  • Relaksacja oddechowa dla dzieci
  • Pranajama dla przedszkolaków
  • Oddychanie wg De Mill'a
  • Metody dotykowe w relaksacji logopedycznej

 

Pedagogika zabawy (14 godz.)

  • Pedagogika zabawy w teorii
  • Zasady pedagogiczne, psychologiczne i lingwistyczne pracy z dzieckiem
  • Rola zabawy w edukacji językowej dzieci
  • Metody, formy i środki
  • Rodzaje zabaw logopedycznych

 

Podstawy komunikacji wspomagającej (12 godz.)

  • Ogólna teoria komunikacji niewerbalnej
  • Komunikacja niewerbalna dzieci upośledzonych umysłowo  
  • Systematyka znaków i znaczeń
  • Diagnoza dziecka w zakresie jego możliwości stosowania pozawerbalnych form komunikacji
  • Alternatywne formy komunikowania się z dzieckiem

 

Wykorzystanie informatyki w logopedii (12 godz.)

  • Komputer w pracy logopedy i wspomaganiu terapii osób z uszkodzeniami neurologicznymi  
  • Programy komputerowe w pracy logopedy indywidualizacja procesu terapeutycznego
  • Wykorzystanie komputera w przygotowaniu warsztatu pracy logopedy

 

Konsultacje logopedyczne (16 godz.)

  • Zasady konsultacji z rodzicami 
  • Wymiana doświadczeń
  • Konsultacje on-line

 

Gerontologopedia (8 godz.)

 

Onkologopedia (8 godz.)

  • W trakcie praktyk uczestnicy poznają warsztat pracy nauczyciela logopedy. Zapoznają się z narzędziami oraz metodami wykorzystywanymi w pracy logopedy. 
  • Obserwacja warsztatu pracy logopedy 
  • Praktyczne zapoznanie z różnymi formami oceny, diagnozy i terapii przydatnymi w pracy    logopedycznej
  • Posługiwanie się dokumentacją logopedyczną
  • Zastosowanie teorii w praktyce 
  • Realizacja praktyki zgodnie z programem

W ramach praktyk współpraca z Niepublicznym Przedszkolem MaliWielcy w Gostyniu i możliwość odbywania tam całodziennych praktyk.

Partnerzy kierunku

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

Logopedia | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Skorzystaj z dofinansowania

Dodatkowe korzyści

Logopedia | Studia podyplomowe w Poznaniu | Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu: Sesja sp
  • W ramach przedmiotu metodyka pracy i warsztat logopedy uczestnicy poznają najnowocześniejsze narzędzia dostępne na naszym rynku oraz metody znane oraz mniej znane, a znakomicie wspierające terapię logopedyczną: One Brain, Orginal Play, Muzykoterapia Dogłębna Komórkowa, Feldenkrais, Taktylna, Sensopaka, M-Terapia, Sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych wg A. Regner.

• W ramach przedmiotu wykorzystanie informatyki w logopedii możliwość zapoznania się z urządzeniem C Eye.

• W ramach przedmiotu podstawy komunikacji wspomagającej i alternatywnej możliwa wizyta i zapoznanie się z praktycznym funkcjonowaniem AAC w Ośrodku Rewalidacyjno-Wychowawczym SANCJA w Poznaniu.

• W ramach praktyk współpraca z Niepublicznym Przedszkolem MaliWielcy w Gostyniu i możliwość odbywania tam całodziennych praktyk.

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

28 dni 17 h 23 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 
Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów

290zł
234zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 290zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu – dla pedagogów specjalnych

Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Administracja publiczna

370zł
286zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 370zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Agile – zwinne metodyki zarządzania projektami

585zł
501zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Akademia coachingu zespołowego i facylitacji

Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji