Program studiów
Przedmioty kierunkowe:
- Podstawy grafiki cyfrowej
- Podstawy fotografii
- Fotografia cyfrowa
- Grafika warsztatowa
- Narzędzia grafiki cyfrowej
- Rysunek tradycyjny
- Kultura masowa i audiowizualna
- Wprowadzenie do marketingu wizualnego
- Wprowadzenie do komunikacji społecznej
- Podstawy sztuki komiksu
- Komiks jako medium społeczne
- Typografia
- Projektowanie stron internetowych
- Projektowanie strategii marketingowych i medialnych
- Grafika reklamowa
- Budowa portfolio
- Podstawy prawa dla grafików
- Praktyka zawodowa
Przedmioty specjalnościowe
- Infografika
- Projektowanie identyfikacji wizualnej
- Ilustracja cyfrowa
- Poligrafia cyfrowa
- Reklama społeczna
- Zarządzanie wydarzeniami artystycznymi
- Rzeźba i druk 3D
- Fotografia reklamowa
- Warsztaty wideo
- Modelowanie etyki postaci w grze
- Projektowanie Visual novels
- Gry komputerowe i cyberkultura
- Animacja klasyczna i cyfrowa
- Modelowanie postaci 3D
- Animacja 3D