Zaloguj się do extranetu
Zaloguj się do Extranetu, aby sprawdzić m.in.:
- oceny za cały okres studiów,
- godziny dyżurów i konsultacji,
- harmonogram i plan zajęć,
- katalog biblioteczny,
- terminy nadchodzących egzaminów,
- regulaminy i przepisy uczelniane.
Twoje wsparcie na każdym etapie studiów
Biuro Obsługi Studenta (BOS) to miejsce obsługi kwestii administracyjnych związanych z tokiem studiów. W BOS wykorzystujemy funkcjonalność zarządzania obsługą.
Na wizytę możesz umówić się na dwa sposoby:
- poprzez elektroniczny system rezerwacji, który umożliwia umówienie się na wybrany dzień i godzinę. Wizytę możesz zarezerwować przez stronę internetową,
- w jednym z dwóch biletomatów – pierwszy znajduje się w budynku C, naprzeciwko wejścia do auli, a drugi przy Biurze Rekrutacji.
Co możesz załatwić w Biurze Obsługi Studenta?
- przedłużyć ważność legitymacji studenckiej,
- otrzymać zaświadczenie o statusie studenta,
- złożyć wniosek o stypendium rektora dla najlepszych studentów,
- złożyć podanie dotyczące toku studiów,
- załatwić wszelkie inne sprawy związane z tokiem studiów.
Skontaktuj się z nami online
Jesteś w domu i chcesz złożyć podanie online?
To możliwe! Większość podań do władz uczelni, np. o przedłużenie sesji czy indywidualny tok studiów, znajdziesz w Extranecie w zakładce „druki do pobrania”.
Drogą elektroniczną prześlesz prośbę dotyczącą:
- zaświadczenia o dokonanych wpłatach,
- zaświadczenia po obronie
- odpisu dyplomu w języku angielskim,
- przeksięgowania wpłaty,
- zmiany specjalności,
- duplikatu legitymacji studenckiej.
Jak jeszcze mogę się skontaktować z BOS?
Czekamy na Ciebie od poniedziałku do niedzieli (z wyjątkiem czwartku).
Jeśli planujesz wizytę osobistą – koniecznie sprawdź godziny otwarcia w danym dniu.
Możesz też opisać swoją sprawę mailowo.
Najczęściej zadawane pytania w Biurze Obsługi Studenta
Odebrać legitymację studencką lub przedłużyć jej ważność możesz przez cały rok w Biurze Obsługi Studenta w godzinach pracy biura. Dodatkowo, na początku każdego semestru otwieramy dodatkowe punkty przedłużania legitymacji, więc warto śledzić na bieżąco informacje dostępne w Extranecie.
Nie, organizacją i planowaniem zajęć zajmuje się jednostka odpowiedzialna za planowanie.
Informacje o bieżących rozliczeniach i płatnościach znajdziesz w Extranecie po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce "mój profil" - "płatności i wpłaty".
Możesz to zrobić poprzez e-płatności w zakładce "mój profil" - "płatności i wpłaty" w Extranecie lub wykonując przelew tradycyjny na konto "czesne" (numer konta znajdziesz również w tej zakładce).
Tak, wszystkie podstawowe informacje o studiowaniu znajdziesz w Przewodniku Studiowania oraz w regulaminie studiów, który znajdziesz w extranecie w zakładce "zarządzenia / regulaminy / procedury / przewodniki" - "regulaminy".
Zaświadczenie o studiowaniu możesz samodzielnie pobrać z Extranetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swój profil, wejdziesz w zakładkę "mój profil" i wybierzesz opcję "e-zaświadczenia".
Wszystkie druki podań dostępne są w Extranecie w zakładce "druki do pobrania". Wszystkie podania można składać mailowo z wyjątkiem wniosków stypendialnych i zmian deklaracji czesnego. Za pomocą formularzy można ubiegać się o zaświadczenie o ukończeniu studiów, zmianę specjalności, duplikat legitymacji, odpis dyplomu w języku obcym, przeksięgowanie wpłaty, zaświadczenie o dokonanych wpłatach.
Propozycje miejsc, w których możesz odbyć praktyki zawodowe, znajdziesz w Biurze Karier.
Wszystkie regulacje i zasady realizacji praktyk znajdziesz w Extranecie, w głównym menu w zakładce "praktyki studenckie". Dodatkowe informacje uzyskasz u swojego opiekuna praktyk, którego poznasz w semestrze, od którego wymagana jest realizacja praktyk studenckich.
Informacje o o zasadach ubiegania się o stypendium znajdziesz w Extranecie po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce "stypendia i zniżki".
Skontaktuj się z nami