MBA zarządzanie w biznesie międzynarodowym

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Tradycyjne - Zajęcia na studiach tradycyjnych realizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami grupy w salach wykładowych lub sporadycznie online.

Tradycyjne
Cechy:
Od października
Polski
W partnerstwie
Miasto:
Chorzów
Czas trwania:
4 semestry
To kierunek dla osób, które:
  • kierunek jest przeznaczony dla osób, które chcą zdobyć specjalistyczne wykształcenie niezbędne do dalszego rozwoju zawodowego,
  • dla tych, którzy pragną rozwinąć swoje kwalifikacje i poszerzyć wiedzę z różnych obszarów zarządzania organizacją,
  • dla przedsiębiorców planujących ekspansję działalności firmy na rynki międzynarodowe,
  • dla osób, które awansowały lub przygotowują się do zmiany stanowiska, chcąc wzmocnić kompetencje menedżerskie i lepiej radzić sobie z nowymi wyzwaniami biznesowymi.
MBA Project Management | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: uczestnicy chorzów 6
MBA zarządzanie w biznesie międzynarodowym | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: uczestnicy chorzów 8
MBA zarządzanie w biznesie międzynarodowym | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: uczestnicy chorzów 4
MBA Project Management | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: uczestnicy chorzów 6
MBA zarządzanie w biznesie międzynarodowym | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: uczestnicy chorzów 8
MBA zarządzanie w biznesie międzynarodowym | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: uczestnicy chorzów 4

Czego się nauczysz?

MBA zarządzanie w biznesie międzynarodowym | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: uczestnicy chorzów 2
  • Poznasz strategie zarządzania w środowisku międzynarodowym, które pomogą Ci skutecznie prowadzić firmę działającą na globalnym rynku i dostosowywać działania do zmieniających się warunków.
  • Zdobędziesz wiedzę o różnicach kulturowych i ich wpływie na komunikację oraz negocjacje, co ułatwi Ci budowanie relacji biznesowych w różnych krajach i kulturach.
  • Nauczysz się analizować międzynarodowe rynki finansowe i podejmować trafne decyzje inwestycyjne w oparciu o dane oraz sprawozdania finansowe.
  • Opanujesz techniki zarządzania projektami oraz wdrażania innowacji i transformacji cyfrowej, które zwiększą konkurencyjność Twojej organizacji.
  • Dowiesz się, jak budować skuteczne strategie marketingowe w kontekście globalnym, aby efektywnie promować produkty i usługi na różnych rynkach.
  • Zyskasz orientację w międzynarodowym prawie gospodarczym oraz narzędzia wspierające bezpieczeństwo działalności biznesowej w skali międzynarodowej.

Dodatkowe korzyści

MBA zarządzanie w biznesie międzynarodowym | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: uczestnicy
  • Profesjonalne opracowane materiały dydaktyczne

    Uczestnicy otrzymują gotowe, wydrukowane materiały, które dodatkowo są dostępne 24/7 na platformie internetowej Moodle.

     

  • Networking

    Studia sprzyjają nawiązywaniu kontaktów i wymianie doświadczeń z menedżerami z innych branż, czego efektem są konkretne przedsięwzięcia biznesowe i prywatne.

     

  • Sesja wyjazdowa

    W ramach studiów MBA organizowana jest wyjazdowa sesja szkoleniowa z zajęciami oraz integracją. Koszty związane z sesją wyjazdową pokrywa uczelnia.

  • Angażująca forma zajęć

    Będziesz uczestniczył w warsztatach, studiach przypadków, treningach i symulacjach – zajęciach praktycznych, nastawionych na realne wyzwania i rozwój umiejętności menedżerskich.
     

  • Zwolnienie z egzaminów na członka zarządu

    Posiadanie dyplomu MBA zwalnia z obowiązku zdawania państwowego egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa.


 

Zajęcia z VIP-ami  
W ramach studiów uczestnicy mogą brać udział
również w wykładach prowadzonych przez znanych ekspertów z różnych dziedzin.

25

Lat doświadczenia w prowadzeniu programów MBA.

Kadra złożona z praktyków biznesu    
Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Zjazdy 

Nie częściej niż 2 razy w miesiącu: w soboty i w niedziele po 8 godzin dydaktycznych.


 

98%

uczestników studiów MBA na Uniwersytetach WSB Merito poleciłoby je swoim znajomym

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025".

Uroczyste absolutorium

Zakończenie studiów MBA z wręczeniem dyplomów w obecności władz,
wykładowców i zaproszonych gości.

Akredytacja IACBE

W styczniu 2022 roku program otrzymał prestiżową akredytację od International Accreditation Council for Business Education.

MBA zarządzanie w biznesie międzynarodowym | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: IACBE

Prestiżowy dyplom
Absolwenci programów otrzymują dyplom ukończenia studiów MBA, wystawiony przez Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu Filia w Chorzowie i sygnowany przez Franklin University.

Program studiów

4

Liczba semestrów

424

Liczba godzin zajęć

16

Liczba modułów

Moduł
Opis modułu

Sposobem skondensowanego opisu tego co przynosił nam świat przez ostatnie 30 lat był akronim VUCA. Okazało się, że multiplikacja kryzysów; społecznego, gospodarczego ,politycznego, zdrowotnego, migracyjnego oraz ich wpływ na społeczność międzynarodową, nie mieści się już w tym akronimie. Amerykański futurysta Jamais Casio już w 2020 roku stworzył akronim BANI, który bardziej dosadnie i w sposób zaktualizowany charakteryzuje obecną rzeczywistość. Akronim BANI odnosi się do czterech elementów opisujących świat jako kruchy, niespokojny, nieliniowy i niezrozumiały. Każdy tych elementów wskazuje na potrzebne kompetencje i umiejętności dzięki którym lepiej w nim nawigujemy  i  możemy zareagować na nadchodzącą przyszłość. Są nimi m.in.: empatia, zarządzanie emocjami, myślenie kontekstowe, intuicja i przejrzysta komunikacja.

Moduł dostarcza wiedzę i narzędzia umożliwiające podniesienie samoświadomości, a świat BANI nazywamy jest „światem świadomości," analizę zachowań i budowanie zdrowych relacji, pozwala opisać, ocenić i zanalizować system/organizację/zespół oraz określić kierunki i sposoby zmian. Stosowanie AT daje spojrzenie z wyższego poziomu na funkcjonowanie człowieka, jego wzorce komunikacyjne, sposoby rozwiązywania konfliktów, motywowania pracowników i style pracy. Umożliwia to adekwatne reagowanie na bieżące sytuacje w organizacji i optykę pozwalającą na dostrzeganie wielości zjawisk zachodzących w organizacji.

Opis modułu

Człowiek, jego kompetencje oraz motywacja do działania to klucz do sukcesu nowoczesnego i dobrze zarządzanego przedsiębiorstwa. W ramach modułu uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i ocenią jego wpływ na wydajność i efektywność firmy. Omówione zostaną obszary takie jak: planowanie zasobów ludzkich, rekrutacja i selekcja pracowników, wynagradzanie, motywowanie i ocenianie, szkolenie i rozwój kadry oraz model organizacji uczącej się, a także wielokulturowość w kontekście organizacji międzynarodowych. Po ukończeniu modułu uczestnicy będą potrafili:

  • przeanalizować i ocenić strategię zarządzania zasobami ludzkimi oraz jej wpływ na wydajność i efektywność firmy,
  • stosować narzędzia z obszaru HR wspierające rozwój pracowników i realizację strategicznych celów przedsiębiorstwa,
  • umiejętnie motywować kadrę, uwzględniając aspekty wielokulturowości, w celu zapewnienia sukcesu międzynarodowej firmie.
Opis modułu

Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne to podstawowy obszar kompetencji lidera. Moduł umożliwia uczestnikom zrozumienie natury procesu negocjacyjnego, jego złożoności i wielowymiarowości, włączając w to aspekty międzykulturowe. W ramach modułu uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznego i elastycznego negocjowania. Trenowane będą m.in. fazy, procedury i strategie prowadzenia negocjacji oraz techniki wywierania wpływu i manipulacji. Po ukończeniu modułu uczestnicy będą potrafili:

  • prawidłowo dobierać techniki negocjacyjne, odpowiednie do sytuacji, celu negocjacyjnego oraz otoczenia biznesowego,
  • budować zespoły negocjacyjne, wyznaczać role i określać odpowiedzialność poszczególnych jego członków,
  • w sposób efektywny wdrażać proces negocjacyjny.
Opis modułu

W ramach modułu uczestnicy nabędą wiedzę na temat marketingu relacji i zarządzania relacjami z klientem. Uczestnicy poznają zasady budowania modeli biznesowych nakierowanych na grupy celu działań, tworzenia zestawu wartości oferowanego klientom, który służy zbudowaniu wyróżników rynkowych. Poznają zasady komunikacji i narzędzia gromadzenia i wykorzystywania informacji. Zdobędą wiedzę na temat metod budowania wyróżników rynkowych. Kluczowym założeniem zajęć jest wskazanie potencjału marketingowego i sprzedażowego wynikającego z poprawy zarządzania relacjami. Po ukończeniu modułu uczestnicy studiów będą potrafili:

  • ocenić mocne i słabe strony procesu zarządzania relacjami z klientem w danej firmie oraz zaproponować rozwiązania, które te relacje poprawią,
  • budować model procesu komunikacji z rynkiem,
  • tworzyć propozycje wartości dla klientów,
  • wskazać i wykorzystać narzędzia do budowania relacji z otoczeniem,
  • zbudować model biznesowy i poszukiwać wyróżniki oferty.
Opis modułu

W ramach modułu uczestnicy otrzymają rzetelną wiedzę – warsztat narzędziowy – z obszaru zarządzania finansami, umożliwiającą kolektywne i samodzielne podejmowanie decyzji finansowych w przedsiębiorstwie. Celem jest zrozumienie mechanizmów finansowych z zakresu podejmowania decyzji finansowych adekwatnych do potrzeb podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem zmian zachodzących w ich otoczeniu biznesowym. Po ukończeniu modułu uczestnicy będą potrafili:

  • udzielać rekomendacji wspomagających decyzje zarządcze podejmowane w obszarze operacyjnym lub inwestycyjnym oraz identyfikować źródła i czynniki ryzyka przedsiębiorstw.
Opis modułu

Podczas zajęć uczestnicy zapoznają się z całościową koncepcją zarządzania, czyli zarządzaniem strategicznym. W trakcie zajęć przedstawiane są kwestie dotyczące planowania, wdrażania strategii i kontroli nad nią, oraz problemy z zakresu zarządzania projektami i zmianą. Ważnym elementem jest także ocena wpływu etyki biznesu na strategię i taktykę firmy. Po ukończeniu modułu uczestnicy będą potrafili:

  • analizować kluczowe aspekty otoczenia biznesowego mające wpływ na wyniki przedsiębiorstwa,
  • wykorzystywać narzędzia strategiczne, dzięki którym będą skutecznie konkurować na rynku, a także tworzyć, oceniać i wdrażać najkorzystniejsze strategie, które zapewnią firmie realizację wyznaczonych celów.
Opis modułu

Efektywne przywództwo w XXI wieku to coś więcej niż zarządzanie zespołem – to umiejętność nawigowania w dynamicznym środowisku biznesowym, budowania odpowiedzialnej kultury organizacyjnej i inspirowania do rozwoju. Moduł pozwala uczestnikom zrozumieć, jak indywidualna i kolektywna świadomość lidera wpływa na organizację oraz jakie kompetencje są kluczowe dla skutecznego przywództwa w zmieniającym się świecie. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat relacji między hierarchią a transformacją organizacyjną, poznają wymiary i zależności przywództwa indywidualnego i kolektywnego oraz przeanalizują czynniki, które wzmacniają lub ograniczają efektywność lidera i biznesu. Kluczowe zagadnienia obejmą również teorię integracji i skalowalność przywództwa jako odpowiedź na rozwój organizacji. Zajęcia łączą teorię z praktyką – uczestnicy wezmą udział w zadaniach warsztatowych, analizie case studies, autorefleksji i dyskusjach. Po ukończeniu modułu będą potrafili:

  • świadomie kształtować swoją rolę lidera, rozwijając zarówno kompetencje indywidualne, jak i umiejętność budowania kolektywnego przywództwa,
  • analizować dynamikę organizacji jako ekosystemu i identyfikować kluczowe obszary transformacji,
  • wdrażać strategie empowermentu, które zwiększają zaangażowanie i odpowiedzialność zespołu,
  • skutecznie nawigować w strukturach hierarchicznych i adaptować styl przywództwa do potrzeb organizacji.
Moduł
Opis modułu

Podczas realizacji tego modułu uczestnicy poznają możliwość oceny skutków podejmowanych decyzji finansowych w firmach. Ocena tych decyzji będzie oparta o analizę danych finansowych zaczerpniętych ze sprawozdań finansowych i innych dokumentów źródłowych. Uczestnicy będą mieli także możliwość zapoznania się z możliwością diagnozowania sytuacji kryzysogennych w przedsiębiorstwie w celu uniknięcia negatywnych skutków ich występowania. Po ukończeniu modułu uczestnicy będą potrafili:

  • samodzielnie oceniać skutki podejmowanych decyzji menedżerskich,
  • podejmować decyzje na podstawie zdiagnozowanych sytuacji kryzysogennych.
Opis modułu

Moduł dostarcza uczestnikom praktyczną i szeroką wiedzę z zakresu nowoczesnego marketingu w szczególności nakierowanego na rynki międzynarodowe. Obejmuje wiedzę na temat: instrumentów marketingowych wykorzystywanych przez firmy na rynkach krajowych i międzynarodowych, metod analizy tych rynków oraz zastosowania efektywnych strategii sprzedaży i promocji. Omówione zostaną aspekty mikro i makrootoczenia rynkowego, segmentacji rynku oraz zastosowania elementów marketingu mix, a także problem społecznej odpowiedzialności biznesu w kontekście relacji międzynarodowych. Po ukończeniu modułu uczestnicy będą potrafili:

  • opracować strategię marketingową firmy, uwzględniając jej działalność, również międzynarodową, oraz misję, a także wyznaczać cele strategiczne,
  • wykorzystywać różne metody i techniki badań marketingowych,
  • stosować narzędzia marketingowe w celu skutecznej realizacji strategii firmy.
Opis modułu

Na zajęciach prowadzonych w ramach moduły uczestnicy zapoznają się z podstawowymi regulacjami prawnymi, które wiążą się bezpośrednio z prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówione zostaną m.in. następujące zagadnienia: podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej, rodzaje spółek, aspekty zawierania i wykonywania umów, elementy prawa upadłościowego, prawa podatkowego, a także prawa pracy z uwzględnieniem przepisów dotyczących czasu pracy, samozatrudnienia, systemu wynagrodzeń, praw i obowiązków pracownika oraz pracodawcy. Po ukończeniu modułu uczestnicy będą potrafili:

  • analizować w jaki sposób prawo wpływa na decyzje zarządcze podejmowane w firmach na rynku krajowym i europejskim,
  • wykorzystywać wiedzę z zakresu prawa gospodarczego w prowadzeniu działalności i zarządzaniu przedsiębiorstwem z uwzględnieniem międzynarodowych aspektów jego działalności,
  • odpowiednio stosować przepisy prawa w kontekście międzynarodowej działalności firmy.
Opis modułu

Podczas realizacji tego modułu uczestnicy będą mogli zapoznać się z możliwością lokowania wolnych środków finansowych w produkty i instrumenty finansowe dostępne na rynkach międzynarodowych. W trakcie zajęć uczestnicy poznają główne produkty finansowe dostępne dla biznesu wraz z zastosowaniem. Uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z najważniejszymi aspektami zarządzania finansami na rynkach wschodzących. Po ukończeniu modułu uczestnicy będą potrafili:

  • porównywać produkty finansowe dostępne na rynkach międzynarodowych w kontekście lokowania wolnych środków finansowych,
  • oceniać decyzje menedżerskie w kontekście wykorzystania produktów i instrumentów finansowych w zarządzaniu finansami,
  • umiejętnie zarządzać ryzykiem związanym z wykorzystaniem instrumentów finansowych.
Opis modułu

W ramach modułu uczestnicy zdobędą zarówno teoretyczną, jak i praktyczną wiedzę z zakresu ekonomii i zarządzania firmą w kontekście gospodarki globalnej i jej problemów. Uczestnicy poznają najważniejsze aspekty rynków międzynarodowych oraz wpływ czynników ekonomicznych, polityki międzynarodowej i kwestii wielokulturowości na pozycję przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Bardziej szczegółowo będzie omówiony rozwój gospodarki chińskiej oraz jej miejsce i znaczenie w gospodarce światowej. Po ukończeniu modułu uczestnicy studiów będą potrafili:

  • wykorzystywać poznane koncepcje ekonomiczne w obszarach, w których podejmowane są decyzje zarządcze,
  • analizować czynniki mikro i makroekonomiczne oraz wykorzystywać je do skutecznego prowadzenia firmy,
  • zarządzać firmą w kontekście gospodarki globalnej i jej problemów.
Opis modułu

Moduł wprowadza uczestników w obszar zarządzania projektami, programami oraz portfelami z perspektywy średniej i wyższej kadry zarządzającej. Dobór tematów pozwala na przygotowanie uczestników do pełnienia roli sponsorów, którzy skutecznie realizują założenia strategii poprzez konstruktywną współpracę z kierownikami projektów, programów i portfeli oraz budowanie środowiska pozwalającego na ciągłe doskonalenie podejścia do zarządzania. Po ukończeniu modułu uczestnicy będą potrafili:

  • definiować i nadzorować projekty, programy i portfele oparte na strategii organizacji oraz konstruktywnych uzasadnieniach biznesowych,
  • identyfikować i wpływać na elementy środowiska zarządzania wpływające z kolei na skuteczność projektów, programów i portfeli.
Opis modułu

Pandemiczne lock-downy przyspieszyły proces przenoszenia kluczowych procesów do sfery cyfrowej. Zmiana cyfrowa trwa i stanowi podstawowe wyzwanie liderów. Moduł umożliwia zrozumienie aspektów technologicznych, organizacyjnych, ludzkich i strategicznych procesów transformacji cyfrowej. Uczestnicy zdobędą wiedzę o uwarunkowaniach i szansach transformacji cyfrowej na poziomie pojedynczego pracownika, zespołów oraz całej organizacji. Dowiedzą się jak transformację planować, wdrażać i kontrolować. Zdobędą wiedzę o przekształcaniu modelu biznesowego z tradycyjnego na cyfrowy. Po ukończeniu modułu uczestnicy będą potrafili:

  • rozpoznać i wybrać adekwatne narzędzia i sposoby transformacji cyfrowej organizacji,
  • przygotować oraz przeprowadzić proces transformacji cyfrowej organizacji,
  • efektywnie wykorzystywać cyfrową przestrzeń do osiągania celów biznesowych.

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów MBA na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • spełniać warunki przyjęcia na studia (mogą się różnić pomiędzy rodzajem programów),
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne.

Możliwości dofinansowania

  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

Partner programu

MBA zarządzanie w biznesie międzynarodowym | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: fr

Franklin University, USA

  • USA, Columbus (Ohio),
  • założona w 1996 roku,
  • akredytacje: IACBE, HLC,
  • w 2012 roku Franklin University znalazł się wśród 20 najlepszych uczelni w rankingu przygotowanym przez Online Education Database, instytucję oceniającą programy uczelni oferujących kształcenie online.

Poznaj historię uczestnika | Michał Oglęcki

Michał Oglęcki

uczestnik MBA w Chorzowie, opowiada dlaczego wybrał studia MBA na Uniwersytecie WSB Merito w Chorzowie. 

MBA Project Management | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: uczestnicy chorzów 7

Studia MBA to doskonała inwestycja w rozwój menedżerski! Nasz student, ekspert w zarządzaniu produkcją i automatyzacją, szczególnie docenił zajęcia z komunikacji i analizy transakcyjnej w biznesie. Dzięki praktycznym przykładom lepiej zrozumiał mechanizmy organizacyjne i sposoby unikania nieporozumień. MBA to wiedza, którą można od razu wdrożyć w pracy! Sprawdź, jak może pomóc także Tobie!

Robert Sachajko, Uczestnik studiów MBA

Skontaktuj się z nami

MBA zarządzanie w biznesie międzynarodowym | Studia MBA w Chorzowie | Uniwersytet WSB Merito Chorzów: Uniwersytet WSB Merito Chorzów
I piętro
ul. Armii Krajowej 12, 41-503, Chorzów
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek: 8:00-16:00
środa: 8:00-16:00
czwartek: 8:00-16:00
piątek: 8:00-16:00
sobota: Zamknięte

Formularz kontaktowy

Podaj numer albumu jeśli jesteś naszym studentem lub absolwentem. Przyśpieszy to realizację Twojego zgłoszenia

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu przy ul. Powstańców Wielkopolskich 5.
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: [email protected].

W JAKICH CELACH, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Cele marketingowe
W celach marketingowych Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przesyłać Ci informacje na temat naszej oferty, wydarzeń przez nas organizowanych i promocji, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Realizacja usług edukacyjnych i archiwizacja danych po zrealizowaniu usługi
W celach realizacji usług edukacyjnych oraz archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie zawartej umowy oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Twoje dane będą przechowywane przez:
- 50 lat zgodnie z par. 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 roku w sprawie studiów,
- 25 lat, jeśli dokumentacja dotyczy studiów podyplomowych oraz MBA,
- okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w przypadku innych usług edukacyjnych (np. szkoleń),
- 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, jeśli nie podejmiesz u nas studiów.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Jako uczelnia na co dzień korzystamy z usług firm, dzięki którym zapewniamy Ci najwyższy standard obsługi. Twoje dane osobowe mogą zostać im przekazane do przetwarzania na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych) lub podwykonawcą (np. agencją marketingową). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie przez nas wskazanych. W żadnym przypadku przekazanie danych nie zwalnia nas jako Administratora Danych Osobowych z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane organom publicznym, ale tylko gdy upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Masz prawo:
• dostępu do treści Twoich danych,
• do sprostowania Twoich danych,
• do usunięcia Twoich danych, jeżeli:
- wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu dostosowania naszych usług do Twoich preferencji,
- Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• do ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
• do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych,
• do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych i w celu badania losów absolwentów jest dobrowolne.
Podanie danych w celach realizacji usług edukacyjnych i archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi jest wymagane ustawowo lub jest niezbędne do zawarcia umowy. Jeżeli odmówisz podania swoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować dla Ciebie usługi.

W JAKI SPOSÓB DOPASOWUJEMY USŁUGI DO TWOICH ZAINTERESOWAŃ I PREFERENCJI?
Dane osobowe zebrane w celach marketingowych będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania. Oznacza to, że dzięki analizie podanych przez Ciebie danych przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uniwersytet w celu przetwarzania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i wydarzeń związanych z uniwersytetem. Zgoda obejmuje przesłanie informacji za pośrednictwem:
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji