Digital Marketing Masterclass

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
Certyfikat
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • chcą zdobyć konkretną wiedzę i umiejętności w obszarze digital marketingu,
  • zawodowo zajmują się marketingiem (manager, digital marketer, freelancer itd) i chcą działać bardziej skutecznie online,
  • myślą o przebranżowieniu i startują w świecie nowoczesnych technologii i mediów,
  • mają doświadczenie w e-commerce i chcą je przekuć na realne efekty sprzedaży (w swoich działaniach lub dla klientów),
  • szukają ścieżki rozwoju, która zwiększa szanse na awans lub zmianę pracy.
Cena
od 700zł / mies.
600zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 700zł

Czego się nauczysz?

Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: studenci spacerujący po kampusie
  • Zdobędziesz wiedzę, która przygotuje Cię do zdobycia międzynarodowego certyfikatu kwalifikacji DIMAQ – jednego z najważniejszych w branży.
  • Poznasz efektywne metody wykorzystywania dostępnych narzędzi stosowanych w digital marketingu.
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne strategie digitalowe – od analizy danych po planowanie kampanii i budżetów.

     

  • Dowiesz się, czym jest marketing mobilny i jak go wykorzystać w działaniach komunikacyjnych.
  • Poznasz narzędzia i metody webanalityki i UX, które pomagają zwiększać konwersje i dopasować treść do użytkownika.
  • Zgłębisz tajniki social mediów, SEO, e-commerce i content marketingu – wszystko na realnych przykładach.

     

92%

uczestników poleca studia podyplomowe

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

 

 

Praktyczny charakter studiów:

  • na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies
  • przygotujemy Cię do międzynarodowej certyfikacji

Zdobędziesz międzynarodowy certyfikat DIMAQ, potwierdzający kompetencje w dziedzinie digital marketingu.

Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: DIMAQ

Microsoft 365

 

Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

1

partner kierunku:

  • IAB Polska Sp. z o.o.
Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: IAB Polska

Kadra złożona z praktyków

Zajęcia prowadzą doświadczeni specjaliści, którzy na co dzień pracują w branży digital. To eksperci swojej dziedziny, posiadający certyfikat DIMAQ.

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Konferencja Dimaq Day | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Magdalena Murzyn

Studia oferują możliwość nauki od doświadczonych specjalistów i praktyków branży, co jest nieocenionym źródłem wiedzy i inspiracji. Wiedza przekazywana przez wykładowców opiera się na aktualnych badaniach i najlepszych praktykach, co gwarantuje, że absolwenci będą dysponować najnowszymi informacjami i umiejętnościami poszukiwanymi na rynku pracy. Kierunek posiada najszerszy na rynku szkoleniowym zakres tematów dotyczących działań w Internecie.

Magdalena Murzyn, kierownik merytoryczny kierunku
Digital Marketing Masterclass | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Bartosz Paczyński

Edukacja w zakresie digital marketingu przygotowuje do podjęcia pracy w tej fascynującej branży, oferując zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania kampaniami marketingowymi w Internecie. Specjaliści z tej dziedziny muszą być na bieżąco z najnowszymi trendami i narzędziami, co wymaga ciągłego samorozwoju i adaptacji do szybko zmieniającego się środowiska.

Bartosz Paczyński, wykładowca, trener DIMAQ Professional
Digital Marketing Masterclass | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Kamila Lipińska

W marketingu pracuję od 13 lat i miałam możliwość pracy w różnych jego obszarach. W ubiegłym roku uznałam, że warto zgłębić obszar digital marketingu, w oparciu obserwacji trendów rynkowych, jak i własnego rozwoju z tego obszaru. Był to idealny wybór, zarówno do poukładania wiedzy, jak i jej poszerzenia w tym obszarze. W mojej opinii program obejmował wszystkie kluczowe aspekty marketingu cyfrowego, a zdobyta wiedza pomoże mi szczególnie w codziennej pracy nad raportami prowadzonych kampanii.

Kamila Lipińska, absolwentka

Program studiów

8

Liczba miesięcy nauki

128

Liczba godzin zajęć

8

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • Rynek reklamy internetowej
  • Internauci w Polsce i na Świecie
  • Kanały komunikacji w Internecie – rodzaje, koncepcje klasyfikacji
  • Rodzaje i klasyfikacja podmiotów związanych z rynkiem reklamy w Internecie
  • Podstawowe modele zakupu I emisji reklamy w sieci
  • Współpraca z agencją – podstawowe zagadnienia
  • Marketing offline vs online
  • Koncepcje i modele strategiczne
  • Analiza, metody, narzędzia i źródła informacji
  • Definiowanie celów
  • Definiowanie grup docelowych
  • Definiowanie planu działań i taktyk
  • Metody budżetowania i rozliczania kampanii
  • Pomiar skuteczności
  • Raportowanie wyników
  • Podstawowe pojęcia
  • Formaty reklamy display
  • Mechanika działania display
  • Efektywność reklamy display
  • Parametry kampanii display
  • Planowanie kampanii display
  • Kreacja w kampanii display
  • Pomiar skuteczności i KPI
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje Programmatic
  • Mechanika i działanie Programmatic buying
  • Bidding w Programatic
  • Ewaluacja w kampanii
  • Podstawowe pojęcia
  • Rodzaje i formaty reklamy video
  • Serwisy z treściami video
  • Modele emisji i zakupu
  • Efektywność video advertising
  • Twórcy kontentu – vlogging, youtuberzy
  • VOD i branded content
  • Telewizja hybrydowa
  • Koncepcje i modele związane z SEO i PPC
  • SEM/SEO/SEA – podstawowe pojęcia
  • Efektywność działań SEM
  • Mechanika SEO
  • Optymalizacja on-page i off-page
  • Inbound marketing
  • Definicja słów kluczowych
  • Bidding w reklamie AdWords
  • Copy w reklamie AdWords
  • Pamiar skuteczności i KPI
  • Sposoby, formy i narzędzia tworzenia treści
  • Sposoby redagowania treści w Internecie
  • Reklama natywna
  • Efektywność content marketingu
  • Pomiar skuteczności
  • Trendy w digitalu
  • Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji a reklama w sieci
  • Prawo prasowe a marketing internetowy
  • Prawo karne a marketing internetowy
  • Umowy, składanie zleceń i odpowiedzialność prawna w marketingu internetowym
  • Reklama trudnych grup produktowych (alkohol, papierosy, leki, haznard)
  • Reklama i marketing skierowany do dzieci
  • Aspekty prawa autorskiego w sieci
  • Zarządzanie danymi i prywatność
  • Aspekty prawne e-commerce
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje web 2.0
  • Platformy social media
  • Social Listening i monitoring
  • Planowanie i publikowanie contentu
  • Reklama w sieciach społecznościowych
  • Efektywność social media marketingu
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje handlu w sieci
  • Rynek ecommerce w Polsce
  • Trendy i tendencje
  • Ropo i showrooming
  • M-commerce
  • E-commerce I inne obszary marketingu internetowego
  • Płatności e-commerce
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje związane z marketingiem mobilnym
  • Efektywność mobile marketingu
  • Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
  • Aplikacje mobilne
  • Testowanie aplikacji mobilnych
  • Reklama mobilna
  • Serwisy mobilne i responsywne
  • Proximity marketing
  • SMS marketing
  • Internet of Things
  • Analityka mobilna
  • Podstawowe pojęcia i narzędzia związane z webanalityką
  • Tworzenie i struktura konta Google Analytics
  • Atrybucja i targetowanie stron oraz treści
  • Cele i konwersja
  • Wskaźniki i wymiary
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje User Experience
  • Heurystyki Nielsena
  • Metody i narzędzia analiz i pomiaru UX
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje
  • Planowanie kampanii
  • Online&Offline data capturing
  • Spam i Spam Filters
  • Segmentacja
  • Email design
  • Testowanie
  • Narzędzia do email marketingu
  • Mierniki i efektywność e-mail marketingu
  • Marketing automation
  • Przygotowanie do egzaminu
  • esej zaliczeniowy
  • egzamin końcowy
  • dodatkowo egzamin certyfikujący DIMAQ

Wykładowcy

    Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: mgr Anna Zaborowska
    mgr Anna Zaborowska-Bartoszek
    • Specjalizuje się w copywritingu i webwritingu, szczególnie w treściach SEO, ucząc skutecznego i przyjaznego użytkownikom pisania do internetu.

    • Ekspertka w tworzeniu contentu budującego autorytet witryny oraz pisaniu zgodnym z zasadami Helpful Content.

    • Współautorka książki „SEO w praktyce” pod redakcją A. Strzeleckiego oraz prelegentka Festiwalu SEO.

    • Doświadczenie w tworzeniu treści użytkowych do internetu zdobywała jako copywriter-freelancer i pracownik agencji reklamowej, współtworząc strategie treści dla największych e-commerce w Polsce.

    Michał Krzewicki
    r. pr. dr Michał Krzewicki
    • Radca prawny, absolwent prawa i ekonomii, doktor nauk prawnych – specjalność: prawo cywilne; autor publikacji z zakresu prawa cywilnego oraz prawa reklamy.

    • Od kilkunastu lat prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu prawa cywilnego, dzieląc się wiedzą teoretyczną i praktycznym doświadczeniem, które wspierają rozwój studentów i ich kompetencji.

    • W ramach swojej kancelarii prawnej zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców, w szczególności z branży finansowej, IT, e-commerce i marketingu.

    • Posiada kilkunastoletnie doświadczenie procesowe w prowadzeniu sporów cywilnych, gospodarczych i rodzinnych, skutecznie łącząc wiedzę prawniczą z praktyką sądową.

    Partner kierunku

    Digital Marketing Masterclass | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: IAB Polska

    Zdobądź międzynarodowy certyfikat DIMAQ i wyróżnij się na rynku

    W programie studiów Digital Marketing Masterclass znajdziesz coś więcej niż tylko teorię – przygotowanie do prestiżowego egzaminu DIMAQ. To międzynarodowy standard kwalifikacji w marketingu cyfrowym, uznawany w całej Europie i rekomendowany przez IAB Europe.

     

    Certyfikat DIMAQ to potwierdzenie, że masz aktualną wiedzę, praktyczne skille i rozumiesz cyfrowe środowisko jak zawodowiec.

    Dzięki certyfikacji zyskujesz przewagę na rynku pracy – nie tylko w Polsce, ale też w 8 innych krajach. Dołączasz do społeczności ekspertów, którzy mają dostęp do unikalnej bazy wiedzy, wydarzeń branżowych i materiałów rozwojowych. To szansa na nawiązanie wartościowych kontaktów i wejście na wyższy poziom kariery.

     

    Z DIMAQ zyskujesz wiarygodność i zaufanie klientów oraz partnerów biznesowych – pokazujesz, że jesteś profesjonalistą gotowym działać w oparciu o rynkowe standardy.

    DIMAQ DAY

    Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: dimaq day

    Wspólnie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zorganizowaliśmy konferencję DIMAQ DAY, która odbyła się 9 października na naszej uczelni. 

    DIMAQ DAY to wyjątkowe wydarzenie skupiające pasjonatów i profesjonalistów z branży marketingu cyfrowego, którzy chcą dzielić się wiedzą, doświadczeniami i być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu.

    Dofinansowanie z BUR

    Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: infografika dofinansowanie BUR

    Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych? Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP

     

    Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

     

    Napisz do nas: [email protected]

    Wymiana know-how

    Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: infografika logo wsb merito i dsw

    Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia. Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje. Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.

     

    Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

    Bezpłatne szkolenia biznesowe

    Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: uczestnicy studiów podyplomowych rozmawiający na korytarzu

    Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji przez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach biznesowych (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).

     

    Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych.

    Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

    • Proces rekrutacji przejdziesz online.
    • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
    • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
    • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

     

    Zapisz się online

    Warunki przyjęcia na studia

    Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

    • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
    • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
    • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

    Czas do końca promocji

    28 dni 13 h 35 min

    Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

    Możliwości dofinansowania

    • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
    • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
    • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
    • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

    Ceny

    1 rok
    10 rat
    600 zł 700 zł (10 x 600 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 700zł
    1 rok
    10 rat
    560 zł 700 zł (10 x 560 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 700zł
    Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

    Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

    Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 10 ratach. Zapisz się teraz

    W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

    Podobne kierunki i szkolenia

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Luksus Przyszłości: Moda, Zdrowie i Relaks – Zarządzanie i Marketing w branży FMCG

    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy

    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Growth Performance Marketing

    715zł
    615zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 715zł
    Więcej o tym kierunku
    Polecane kierunki i szkolenia
    Inni oglądali również
    Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

    Masz wątpliwości?

    Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

    Już wiesz, co chcesz studiować?

    Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji