Niestacjonarne - Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się głównie w weekendy, średnio co dwa tygodnie. Na niektórych kierunkach zajęcia zaczynają się już w piątek po południu, jeśli wymaga tego program nauczania.
Hybrydowe - Na studiach hybrydowych zajęcia odbywają się zarówno online na platformie MS Teams, jak i stacjonarnie w salach wykładowych.
Czego się nauczysz?
Praca dla Ciebie
Specjalistyczne laboratoria
W trakcie studiów będziesz mieć możliwość uczestnictwa w szkoleniach i warsztatach rozwijających umiejętności.
Nauczysz się korzystać z nowoczesnych narzędzi SaaS oraz programów komputerowych, odbywając zajęcia w profesjonalnych pracowniach i laboratoriach.
Realne doświadczenia
Program studiów
Praktyczne studia
Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.
- Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
- Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
- Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
- Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
- Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
- Case studies – analiza realnych przypadków.
Wybrane zajęcia kierunkowe:
- Big data i analiza danych 360
- Branding
- Marketing społeczny i ESG
- Negocjacje
- Planowanie budżetu
- Rachunkowość zarządcza
- Strategie marketingowe na rynkach międzynarodowych
- Zarządzanie kanałem sprzedażowym
- Zarządzanie z wykorzystaniem AI
Wybrane zajęcia specjalnościowe:
- Customer Experience – projektowanie i realizacja
- Digital Innovations
- Design Thinking, Product Design
- Marketing wielokanałowy
- Strategiczne zarządzanie marketingowe
- Zaawansowany handel elektroniczny
- Wywieranie wpływu i perswazja w sprzedaży
- Trening praktycznych umiejętności negocjatora
Rozwijaj kompetencje językowe
Podczas studiów zrealizujesz przedmiot język obcy na poziomie B2+
Na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych:
- 80 godzin nauki w 2 semestrze
Praktyki i staże
Praktyki zawodowe to ważny element studiów. Studenci studiów magisterskich realizują 480 godzin praktyk w całym toku studiów, zdobywając doświadczenie zawodowe. Jeśli pracujesz w zawodzie zgodnym z kierunkiem studiów, możesz zaliczyć praktyki na podstawie zatrudnienia. W trakcie studiów masz też szansę na płatny staż. Programy stażowe przygotowują pracodawcy, z którymi współpracujemy, dostosowując wymagania do stanowisk, co ułatwia pierwsze kroki zawodowe.
To kierunek dla osób, które:
- Chcą łączyć kreatywność z realnym wpływem, wspierać działania biznesowe poprzez marketing i sprzedaż
- Planują karierę w marketingu, sprzedaży, strategii marki lub e-commerce w agencjach, firmach, startupach i korporacjach
- Szukają studiów uczących praktycznych narzędzi (Brand24, Shoper, Google Ads, Senuto, Prowly, Office365) oraz pracy z realnymi danymi i kampaniami
- Lubią wyzwania, myślenie strategiczne i rozumieją rynek i chcą mieć kompetencje, które są dziś niezwykle cenione przez pracodawców
Zasady rekrutacji
Aby zostać studentem studiów II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito, należy:
- ukończyć studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie,
- złożyć komplet wymaganych dokumentów,
- spełnić warunki określone w zasadach rekrutacji,
- o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń oraz kompletność dokumentów.
Stypendia i zniżki
- Możesz otrzymać te same stypendia, co studenci uczelni publicznych, w tym naukowe, sportowe, socjalne i zapomogi.
- Dodatkowo, elastyczny system opłat pozwala Ci wybrać, w ilu ratach chcesz opłacać czesne.