Customer experience management

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od października
Polski
Dofinansowane
Miasto:
Obszar:
Zarządzanie
To kierunek dla osób, które:
  • chcą zdobyć nowe kompetencje w obszarze doświadczeń klienta,
  • chcą zbudować przewagę przez relacje z klientami,
  • chcą działać lepiej w działach sprzedaży, marketingu i obsługi klienta,
  • koordynują jakość i procesy w swoich firmach,
  • cenią empatię, relacje i dobre doświadczenia klienta.
Customer experience management | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: grupa ludzi podczas rozmowy
Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: grupa ludzi rozmawiająca ze sobą
Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Współpraca
Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: grupa ludzi podczas rozmowy
Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: grupa ludzi rozmawiająca ze sobą
Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Współpraca

Czego się nauczysz?

Customer experience management | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: dwie kobiety rozmawiające ze sobą
  • Wdrażać strategie i narzędzia Customer Experience Management (CEM) w codziennym funkcjonowaniu firmy.
  • Budować kulturę organizacyjną opartą na empatii, szacunku i słuchaniu głosu klienta i pracownika.
  • Analizować czynniki wpływające na doświadczenia klientów i wykorzystywać je w optymalizacji działań.
  • Projektować skuteczną, relacyjną komunikację z klientami opartą na zrozumieniu i dialogu.
  • Zwiększać zaangażowanie zespołu i efektywność organizacji poprzez zarządzanie doświadczeniem klienta.
  • Korzystać z praktycznych narzędzi CEM i zdobyć kompetencje do pracy jako Customer Experience Manager.
5

bezpłatnych szkoleń

Praktyczny charakter studiów

 

Zajęcia są interaktywne, co pozwala na wymianę doświadczeń i zdobycie praktycznych umiejętności

92%

uczestników poleca studia podyplomowe

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Gwarancja jakości

 

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.

91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Kadra złożona z praktyków 


 Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Networking i rozwój kompetencji


Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

9

Liczba miesięcy nauki

172

Liczba godzin zajęć

10

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • Persona – zbuduj prawdziwy obraz swojego Klienta (6 godz.)
  • Voice of Customer i customer data (6 godz.)
  • Budowanie relacji i skuteczna komunikacja z klientem (10 godz.)
  • Istota CX i CEM (6 godz.)
  • Audyt CX – co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM (6 godz.)
  • Budowa i wdrażanie strategii CEM (12 godz.)
  • Employee experience – jak doświadczenia pracowników wpływają na doświadczenia Klientów (12 godz.)
  • Zarządzanie procesami nakierowanymi na klienta (8 godz.)
  • Product and service experience – jak projektować produkty i usługi dla klientów (8 godz.)
  • Metody badań opinii i satysfakcji klientów (10 godz.)
  • Zarządzanie call center w służbie CX (4 godz.)
  • Jak mówić i pisać, by klient zauważył, zrozumiał i kupił nasz przekaz (6 godz.)
  • Nowe technologie i digital CX (4 godz.)
  • Omnichannel customer experience management (4 godz.)
  • Aspekty prawne w zarządzaniu relacjami z Klientami (4 godz.)
  • Mapowanie podróży Klienta (8 godz.)
  • CRM – programy do zarządzania Klientami (6 godz.)
  • Lider w procesie zarządzania zmianą (6 godz.)
  • Zarządzanie zmianą we wdrażaniu CX (6 godz.)
  • Wskaźniki biznesowe realizacji CX i EX (8 godz.)
  • CEM w branży bankowo-finansowej (8 godz.)
  • CEM w branży turystyczno-hotelarskiej (8 godz.)
  • CEM w średniej wielkości firmie usługowej (8 godz.)
  • Seminarium dyplomowe (8 godz.)
  • Testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu.

Bezpłatne szkolenia biznesowe

Customer experience management | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: kobieta siedząca przy laptopie

 

 

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowej wiedzy przez uczestnictwo w 5 bezpłatnych szkoleniach biznesowych z obszarów: biznes, marketing, nowe technologia i psychologia (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).

Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych.
 

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych

Customer experience management | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Skorzystaj z dofinansowania

 

 

Chcesz skorzystać z dofinansowania w ramach Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Baza Usług Rozwojowych – PARP

 

Nie możesz znaleźć interesującej Cię usługi? Skontaktuj się z nami – dodamy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz do nas: [email protected]

 

Wymiana know-how

Customer experience management | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Współpraca UWSB Merito_DSW
  • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.
  • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.
  • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.
  • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

 

 

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.

  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.

  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.

  • W dowolnym momencie możesz dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.

Warunki przyjęcia na studia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy: 
 

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

27 dni 15 h 28 min

Koniec promocji 01.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 
Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Kompetencje przyszłości i zarządzanie zasobami ludzkimi

Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Branding i content marketing

570zł
486zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 570zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Digital Marketing Masterclass

630zł
546zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 630zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy

Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji