Kamila C Mnich
Kamila C. Mnich

Praktyk branży kreatywnej, wykładowca, certyfikowany coach i trener.  

Opiekun merytoryczny kierunku Branding i Content Marketing w Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu i Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu.

 

Pracowała w dużych agencjach reklamowych, jako copywriter, członek zespołów kreatywnych i dyrektor artystyczny. Tworzyła kampanie reklamowe, programy edukacyjne i gry miejskie. Współtworzyła i realizowała strategie komunikacji marketingowej dla polskich firm oraz międzynarodowych koncernów.  

 
Pracowała m.in. dla Vattenfall Distribution Poland Sp. z o.o, Vattenfall Sales Poland S.A., Tauron Polska Energia S.A, Krakowskiego Holdingu Komunalnego S.A., Park Wodnego Nemo - Wodny Świat, Beskidzkiego Domu Maklerskiego S.A., Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa S.A., Urzędu Transportu Kolejowego, Instytutu Żywności i Żywienia. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Śląskim oraz studia trenerskie w Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu (wcześniej Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu). Posiada certyfikat Noble Manhattan Coaching oraz IIC&M International Institute of Coaching & Mentoring. 

Krzysztof Wadas

Marketingowiec praktyk, ekonomista, psycholog społeczny i trener biznesu. Laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii zespołowej. Od kilkunastu lat pracuje w biznesie, tworzy strategie marek oraz markami zarządza. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu w Agata S.A., gdzie między innymi odpowiadał za wdrożenie jednej z najbardziej charakterystycznych kampanii reklamowych w Polsce – z Małgorzatą Sochą i Ewą Kasprzyk, która w 2021 roku była nominowana do nagrody Effie. Od wielu lat prowadzi warsztaty z zakresu miedzy innymi strategii marki, reklamy, marketingu.  

Jacek Lipski

Praktyk marketingu z ponad 16 letnim doświadczeniem, które zdobywał w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie, korporacjach (Żagiel S.A., Vattenfall Distribution Poland) oraz we własnej firmie konsultingowo-szkoleniowej (B&L Consulting).

 

Specjalizuje się w audytach marketingowych oraz budowaniu strategii i planów działań marketingowych dla MŚP i startupów. Od 2015 r. zrealizował ponad 20 projektów doradczych w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz internacjonalizacji,  a także przeszkolił i skonsultował blisko 300 projektów biznesowych (m.in.: w ramach takich przedsięwzięć jak Platformy Startowe, Akcelerator Surferzy Wiedzy, Genesis Startup, Przedsiębiorcze Mazowsze, ShareOn Academy, Startup Art, Startup Małopolska, Smart Foodies Weekend oraz Carpathian Startup Fest). 

 

Jest ekspertem współpracującym Instytutu Rozwoju Szkolnictwa Wyższego (IRSW), trenerem Startup Academy oraz prowadzi zajęcia ze studentami w WSB Opole, WSB Chorzów oraz UMCS w Lublinie. Posiada m.in.: Professional Diploma in Digital Strategy & Planning (Digital Marketing Institute) oraz Certificate in Professional Marketing – Award in Marketing (The Chartered Institute of Marketing). 

Więcej informacji: www.jaceklipski.com.pl 

Marcin Woźniak

Ekspert w zakresie marketingu internetowego. Od 8 lat realizuje działania związane  z przygotowywaniem strategii marketingowych, obsługą social media, kampaniami SEM i przygotowywaniem stron internetowych. Od 2015 roku prowadzi własną agencję EPIC, gdzie skupia się kompleksowo na działaniach związanych z marketingiem w Internecie oraz prowadzeniu szkoleń związanych z tą tematyką.  

 

Pracował przy projektach z różnorodnych branż: Edwanex (huta szkła), Pszczółka (FMCG), Szwedzki Stół Lublin (gastronomia), BestStaff (mechanika), Zoopers (sklep dla zwierząt), SzklanyDom.pl, Nutchup PLi GB (e - commerce), OSK Osior (nauka jazdy), Amerpharma (produkcja kontraktowa), Fundacja Sztukmistrze, AZS Lublin i wiele innych. 

 

Od 2016 roku prowadzi szkolenia z tematyki Google Ads i podstaw analityki, marketingu w małej firmie, social media marketingu na Facebooku oraz Instagramie. Przeprowadził kilkadziesiąt szkoleń w firmach i instytucjach takich jak: Fundacja Sztukmistrze, AmerPharma, AZS Lublin, Pierre Lupina, Fundacji Teatrikon, Ogólnopolskie Spotkania Teatralne Zwierciadła, Biuro Karier KUL, Fundacja na rzecz nauki i innowacyjności i inne. Współpracował również ze Startup Academy jako szkoleniowiec i mentor. W 2019 roku został mentorem podczas konferencji SmartFoodies Weekend 2019. 

Oskar Rak

Ekspert w dziedzinie wideo marketingu i komunikacji audiowizualnej. Wiedzę, którą zdobył w katowickiej Szkole Filmowej oraz Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, zmienia w filmy, które sprzedają i wzbudzają emocje. Ceni sobie urozmaicenie w biznesie, dlatego działa jednocześnie w kilku obszarach: jest współwłaścicielem domu produkcyjnego Klik Film [LINK] (klikfilm.pl)– to właśnie tutaj realizuje nagrania kursów online, filmów reklamowych oraz transmisji na żywo, współwłaścicielem agencji butikowej Mrowisko [LINK] (mrowisko.co) – wyjątkowe miejsce, które na pierwszym miejscu stawia etykę i wsparcie innych biznesów na partnerskich zasadach, oraz wykładowcą Krakowskiej Szkoły Filmowej i Uczelni WSB Merito , gdzie dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Miał okazję pracować z wieloma klientami z różnych dziedzin, między innymi: OLX, Tesco Polska, Oki Europe, Idea Bank, DietFood, pracuj.pl czy Ardagh Group. W wolnym czasie szkoli z video, występuje na konferencjach i prowadzi wykłady. Oscar to specjalista z najwyższej półki, który kocha dzielić się swoją wiedzą – i robi to naprawdę dobrze! Darmowe treści możesz znaleźć na kanale na YouTube i na jego blogu. Wieczory spędza w towarzystwie kotki Kikusi i suni Rosy.

Adam Pioch

Od ponad 15 lat specjalizuje się w Storytellingu. Tworzy opowieści i uczy jak to robić.  Storytelling wykorzystuje w marketingu, szkoląc swoich klientów z tworzenia angażujących biznesowych opowieści. 

 

Jest współautorem książki Biblia e-Biznesu 2., oraz Biblii e-Biznesu 3. Przygotował 4 rozdziały, w tym jeden o storytellingu. Trzykrotnie wybrany najlepszym wykładowcą na kierunku Executive MBA WSB Wrocław. W Toastmasters osiągnął najwyższy możliwy poziom DTM (Distinguished Toastmaster). 

 

Wykłada storytelling na uczelniach wyższych: WSB (Executive MBA – Business Trends, Wystąpienia Publiczne), Collegium Da Vinci (Marketing Internetowy), ASBIRO, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki) oraz Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu i Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.

 

Pisze opowieści z gatunku grozy, która jest jego ulubionym gatunkiem literackim. Kolekcjonuje wspomnienia. Stworzył własną markę szkoleń z tworzenia angażujących opowieści: Storytelling Power! 

Anna Przybysz

Szefowa Akademii Icon, Starszy konsultant Icon Strategies. Doświadczenie zdobywała pracując po stronie agencji oraz w działach PR. Przed dołączeniem do Icon Strategies pełniła funkcję PR managera w OFFON Agency, agencji wideomarketingu oraz spółce technologicznej i-systems. Jako doradca public relations pracowała dla Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami, firmy doradczej FUZERS, czy agencji interaktywnej Cyrek Digital. 

 

Prowadzi zajęcia z zakresu public relations w Uniwersytecie WSB Merito Chorzów i w Uniwersytecie WSB Merito Opole, w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na kierunku Marketing Internetowy oraz w Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu i Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Laureatka najważniejszego konkursu w branży PR - Złote Spinacze. 

Dominik Trzmielewski

Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywał początkowo w dużej warszawskiej kancelarii prawnej obsługującej przedsiębiorców. Obecnie, po uzyskaniu tytułu radcy prawnego, prowadzi własną praktykę zawodową, w ramach której świadczy kompleksową obsługę prawną na rzecz m.in. spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej IMS – lidera rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego.  

 

W bieżącej działalności koncentruje się przede wszystkim na zagadnieniach z zakresu prawa gospodarczego, prawa nowych technologii i własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego oraz tworzeniu odpowiednich warunków do prowadzenia biznesu w kreatywny i bezpieczny sposób.