Opis kierunku
Studia w formule online (synchronicznie)
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

Kierunek realizowany w partnerstwie
Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uczelni WSB Merito z całej Polski.
Formę zajęć wybierasz w trakcie zapisu na studia podyplomowe.

Współczesny marketing to rywalizacja marek. Z każdej strony napływają do nas przekazy marketingowe, które mają nas zainteresować i zdobyć naszą sympatię. Ale czy wiesz, że sukces marki zależy od dobrze przemyślanej strategii i planu działania? To nie kwestia wyczucia, lecz zastosowania sprawdzonych metod i ciągłego monitorowania wyników. Jeśli myślisz o budowaniu własnej marki, chcesz zacząć rozwijać się jako content creator lub brand manager, albo marzysz o rozpoczęciu pracy w agencji reklamowej, kierunek Branding i Content Marketing jest idealnym wyborem.
Studia na kierunku Branding i Content marketing przygotowują poszukiwanych na rynku pracy specjalistów dzięki ogromnemu naciskowi na praktyczny, warsztatowy charakter zajęć oraz profesjonalnemu feedbackowi ze strony praktyków brand i content marketingu.

Celem studiów jest budowanie kompetencji wśród specjalistów odpowiedzialnych w organizacjach za komunikację marketingową oraz wśród właścicieli małych firm, poprzez rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek.
Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu.

Co zyskujesz?
Absolwenci studiów Branding i Content Marketing:
-
zdobędą unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, cenione na rynku pracy,
-
poznają najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania,
-
nauczą się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli im na osiąganie lepszych wyników,
-
dowiedzą się, jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej,
-
odkryją i przećwiczą sposoby tworzenia wartościowych treści realizujących strategię komunikacji marki,
-
będą mogli omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej,
-
rozwiną swoją kreatywność i twórcze myślenie.
Dla kogo?
Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę.
Uczymy od podstaw i pomagamy szybko zbudować wiedzę.
Praktyczny charakter studiów
Studia ukierunkowane są na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz mini wykłady z przykładami dobrych praktyk.
Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.
Oferujemy studia w systemie hybrydowym, rozumianym jako możliwość realizacji części zajęć
w formie:
- stacjonarnej dla całej grupy uczestników lub
- zajęć online dla całej grupy uczestników.
W porozumieniu z uczelnią i na jej wyraźne życzenie, jesteśmy gotowi przeprowadzić wszystkie zajęcia online lub wszystkie stacjonarnie.
Realizacja programu na oczekiwanym poziomie uniemożliwia jednak prowadzenie zajęć w systemie, gdy część uczestników bierze udział w zajęciach stacjonarnych, a część ogląda streaming online.
Opinie uczestników

Branding & Content Marketing to kolejny po Administracji kierunek studiów podyplomowych, który wybrałem w WSB (obecnie Uniwersytecie WSB Merito Opole). Dbając o swój rozwój zawodowy i osobisty, postanowiłem skorzystać z bogatej oferty, jaką przygotowała opolska uczelnia. Śmiało mogę potwierdzić, że decyzja o wyborze WSB była jak najbardziej trafna. Wykwalifikowana kadra, profesjonalna organizacja zajęć i praktyczna wiedza przekazywana na zajęciach – to mieszanka wybuchowa. Gorąco polecam! Ja, na pewno jeszcze tu wrócę!
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 3 stycznia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
- 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Czesne już od 340 zł 420 zł miesięcznie! Wpisowe 0 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 420zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskujesz więcej - 1400 zł:
- 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku branding&content marketing w Uniwersytecie WSB Merito Opole.
Studia mają charakter praktyczny i ukierunkowane są na rozwój umiejętności. Łączą teorię, opartą na naukowych dowodach, z elementami warsztatowymi oraz wymianą doświadczeń między uczestnikami. Program realizowany jest w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk.
Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole
E-mail: rekrutacja@opole.merito.pl
Tel.:
77 401 94 44
77 401 94 01/02/03
539 670 648
539 670 650
698 932 970
- pn-pt: 09:00 - 17:00