Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie)

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

sposób realizacji studiów: online
Kierunek realizowany w partnerstwie

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uczelni WSB Merito z całej Polski.

 

Formę zajęć wybierasz w trakcie zapisu na studia podyplomowe.

 

Studenci z laptopem i kawą.

Współczesny marketing to rywalizacja marek. Z każdej strony napływają do nas przekazy marketingowe, które mają nas zainteresować i zdobyć naszą sympatię. Ale czy wiesz, że sukces marki zależy od dobrze przemyślanej strategii i planu działania? To nie kwestia wyczucia, lecz zastosowania sprawdzonych metod i ciągłego monitorowania wyników. Jeśli myślisz o budowaniu własnej marki, chcesz zacząć rozwijać się jako content creator lub brand manager, albo marzysz o rozpoczęciu pracy w agencji reklamowej, kierunek Branding i Content Marketing jest idealnym wyborem.

Studia na kierunku Branding i Content marketing przygotowują poszukiwanych na rynku pracy specjalistów dzięki ogromnemu naciskowi na praktyczny, warsztatowy charakter zajęć oraz profesjonalnemu feedbackowi ze strony praktyków brand i content marketingu.

na zdjęciu studentka, trzymająca w dłoniach teczkę. Jest ubrana w golf oraz marynarkę. Uśmiecha się do obiektywu. W tle wystawa Muzeum Polskiej Piosenki

Celem studiów jest budowanie kompetencji wśród specjalistów odpowiedzialnych w organizacjach za komunikację marketingową oraz wśród właścicieli małych firm, poprzez rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek.

Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu.

na zdjęciu 3 studentki idące oświetlonym korytarzem. Patrzą w kadr. Za nimi w tle widać fortepian. Dziewczyna z lewej strony trzyma w dłoniach notatnik.

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej, zostaw do siebie kontakt!


Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

 

Zostaw kontakt

Skontaktuj się z nami

Co zyskujesz?

Absolwenci studiów Branding i Content Marketing:

  • zdobędą unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, cenione na rynku pracy, 

  • poznają najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania, 

  • nauczą się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli im na osiąganie lepszych wyników, 

  • dowiedzą się, jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej, 

  • odkryją i  przećwiczą sposoby tworzenia wartościowych treści realizujących strategię komunikacji marki, 

  • będą mogli  omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej, 

  • rozwiną swoją kreatywność i twórcze myślenie. 

Dla kogo?

Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę. 

Uczymy od podstaw i pomagamy szybko zbudować wiedzę. 

Praktyczny charakter studiów

Studia ukierunkowane są na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz mini wykłady z przykładami dobrych praktyk.

 

Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

 

Oferujemy studia w systemie hybrydowym, rozumianym jako możliwość realizacji części zajęć 
w formie:
-  stacjonarnej dla całej grupy uczestników lub 
- zajęć online dla całej grupy uczestników. 


W porozumieniu z uczelnią i na jej wyraźne życzenie, jesteśmy gotowi przeprowadzić wszystkie zajęcia online lub wszystkie stacjonarnie. 

 

Realizacja programu na oczekiwanym poziomie uniemożliwia jednak prowadzenie zajęć w systemie, gdy część uczestników bierze udział w zajęciach stacjonarnych, a część ogląda streaming online. 

Opinie uczestników

Branding & Content Marketing to kolejny po Administracji kierunek studiów podyplomowych, który wybrałem w WSB (obecnie Uniwersytecie WSB Merito Opole). Dbając o swój rozwój zawodowy i osobisty, postanowiłem skorzystać z bogatej oferty, jaką przygotowała opolska uczelnia. Śmiało mogę potwierdzić, że decyzja o wyborze WSB była jak najbardziej trafna. Wykwalifikowana kadra, profesjonalna organizacja zajęć i praktyczna wiedza przekazywana na zajęciach – to mieszanka wybuchowa. Gorąco polecam! Ja, na pewno jeszcze tu wrócę!

Bartosz Banachowski

Absolwent kierunku Branding & Content Marketing

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 29 lutego
czesne już od
420 zł
380 zł
miesięcznie

Zapisując się do 29 lutego, zyskujesz 800 zł:

  • 400 zł dzięki zniżce w czesnym,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 340  zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskujesz więcej - 1000 zł:

  • 600 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku branding&content marketing w Uniwersytecie WSB Merito Opole.

 

Studia mają charakter praktyczny i ukierunkowane są na rozwój umiejętności. Łączą teorię, opartą na naukowych dowodach, z elementami warsztatowymi oraz wymianą doświadczeń między uczestnikami. Program realizowany jest w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk.

 

Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Kamila C Mnich
Jacek Lipski
Marcin Woźniak
Krzysztof Wadas
Dominik Trzmielewski
Adam Pioch
Anna Przybysz
Oskar Rak
Kamila C. Mnich

Praktyk branży kreatywnej, wykładowca, certyfikowany coach i trener.  

Opiekun merytoryczny kierunku Branding i Content Marketing w Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu i Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu.

 

Pracowała w dużych agencjach reklamowych, jako copywriter, członek...

Jacek Lipski

Praktyk marketingu z ponad 16 letnim doświadczeniem, które zdobywał w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie, korporacjach (Żagiel S.A., Vattenfall Distribution Poland) oraz we własnej firmie konsultingowo-szkoleniowej (B&L Consulting).

 

Specjalizuje się w audytach marketingowych...

Marcin Woźniak

Ekspert w zakresie marketingu internetowego. Od 8 lat realizuje działania związane  z przygotowywaniem strategii marketingowych, obsługą social media, kampaniami SEM i przygotowywaniem stron internetowych. Od 2015 roku prowadzi własną agencję EPIC, gdzie skupia się kompleksowo na...

Krzysztof Wadas

Marketingowiec praktyk, ekonomista, psycholog społeczny i trener biznesu. Laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii zespołowej. Od kilkunastu lat pracuje w biznesie, tworzy strategie marek oraz markami zarządza. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu w Agata...

Dominik Trzmielewski

Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywał początkowo w dużej warszawskiej kancelarii prawnej obsługującej przedsiębiorców. Obecnie, po...

Adam Pioch

Od ponad 15 lat specjalizuje się w Storytellingu. Tworzy opowieści i uczy jak to robić.  Storytelling wykorzystuje w marketingu, szkoląc swoich klientów z tworzenia angażujących biznesowych opowieści. 

 

Jest współautorem książki Biblia e-Biznesu 2., oraz Biblii e-Biznesu 3....

Anna Przybysz

Szefowa Akademii Icon, Starszy konsultant Icon Strategies. Doświadczenie zdobywała pracując po stronie agencji oraz w działach PR. Przed dołączeniem do Icon Strategies pełniła funkcję PR managera w OFFON Agency, agencji wideomarketingu oraz spółce technologicznej i-systems. Jako...

Oskar Rak

Ekspert w dziedzinie wideo marketingu i komunikacji audiowizualnej. Wiedzę, którą zdobył w katowickiej Szkole Filmowej oraz Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, zmienia w filmy, które sprzedają i wzbudzają emocje. Ceni sobie urozmaicenie w biznesie, dlatego działa jednocześnie w...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00 - 17:00
Pobierz stronę do PDF