Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
- Proces rekrutacji przejdziesz online: dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz płatności rekrutacyjnych.
- Sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów.
- W każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginały wymaganych dokumentów.
Zapisy na studia krok po kroku
Poznaj naszą ofertę i wybierz studia dla siebie
Przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu.
Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów.
Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem Uniwersytetu WSB Merito.
Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.
Skompletuj dokumenty
Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie!
Pamiętaj, aby dostarczyć nam do wglądu oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych lub inne wymagane dokumenty.
Dokończ proces – jesteśmy w kontakcie
W razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
Witaj na Uniwersytecie WSB Merito
Informacje dotyczące pierwszego zjazdu (termin, godziny oraz plan zajęć) otrzymasz z Działu Studiów Podyplomowych na wskazany w formularzu adres e-mail na około 2 tygodnie przed planowanym rozpoczęciem zajęć.
Poznaj naszą ofertę i wybierz studia dla siebie
Przejdź do zapisów online i wypełnij formularz rekrutacyjny.
Wyślemy Ci dokumenty do podpisu
Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.
Skompletuj dokumenty
W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na dwa sposoby:
- przychodząc osobiście,
- wysyłając je do nas pocztą tradycyjną.
Dokończ proces – jesteśmy w kontakcie
W razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym! Pamiętaj, że aby zostać naszym studentem, wcześniej musisz przedstawić nam oryginał ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia.
Witaj na Uniwersytecie WSB Merito
Informacje dotyczące pierwszego zjazdu (termin, godziny oraz plan zajęć) otrzymasz z Działu Studiów Podyplomowych na wskazany w formularzu adres e-mail na około 2 tygodnie przed planowanym rozpoczęciem zajęć.
Do pobrania
Faktura
Zamówienie na fakturę można przesłać:
drogą elektroniczną
na adres e-mail: [email protected]
pocztą tradycyjną
na adres Uniwersytetu WSB Merito Opole: ul. Augustyna Kośnego 72 , 45-372 Opole z dopiskiem: Dział Studiów Podyplomowych
Dla kandydatów z niepełnosprawnościami
Zapraszamy do Biura Rekrutacji przy ulicy A. Kośnego 72 w Opolu.
Nasze biuro znajduje się na lewo od wejścia do budynku. Wystarczy, że wciśniesz przycisk dzwonka, który umieściliśmy na wygodnej wysokości na ścianie, koło schodów, a my zejdziemy i udzielimy Cię wszelkich informacji na temat naszej oferty. Zapraszamy!
Skontaktuj się z nami