To kierunek dla osób, które:
- chcą lepiej rozumieć relacje międzyludzkie i procesy społeczne w pracy i życiu,
- planują rozwój w zarządzaniu zespołami i potrzebują praktycznych narzędzi,
- interesują się komunikacją i chcą skuteczniej budować porozumienie z ludźmi,
- szukają sposobów na rozwiązywanie konfliktów i tworzenie dobrej współpracy,
- chcą świadomie korzystać z wiedzy psychologicznej w biznesie i social mediach.
Czego się nauczysz?
92%
uczestników poleca studia podyplomowe
Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.
Praktyczny charakter studiów:
- wykłady ograniczono do minimum,
- dominują warsztaty, case study i ćwiczenia,
- prace projektowe przygotowywane są zespołowo.
91%
pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze
współpracę z naszymi uniwersytetami
Źródło: „Badanie opinii pracodawców, 2024”
Procesy społeczne
Znajomość procesów kształtujących postawy społeczne ma ogromne znaczenie w zarządzaniu ludźmi, projektowaniu programów rozwoju produktów i usług, ich sprzedaży.
Networking i rozwój kompetencji
Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.
Kadra złożona z praktyków
Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.
8
partnerów kierunku
- Szpitale pomorskie Sp. Z o.o.
- 3city.media
- Gorilla Job
- ACSTH Approved Coach Specific Training Hours International Coach Federation
- Gdańska Fundacja Pomocy Prawno-Psychologicznej