Program studiów

Przedmioty podstawowe i kierunkowe

  • Storytelling
  • Budowanie portfolio
  • Kompozycja i psychologia widzenia
  • Grafika rastrowa
  • Grafika wektorowa
  • Fotografia
  • Przygotowanie projektu do druku
  • Typografia
  • Podstawy projektowania stron internetowych
  • Branding i rebranding
  • Podstawy projektowania postaci
  • Silniki gier
  • Podstawy grafiki 3D
  • Technologie VR
  • Praca z kamerą, z dźwiękiem i montaż
  • Historia gier komputerowych
  • Animacja 2D
  • Podstawy teksturowania
  • Reklama i marketing produktu kreatywnego
  • Komunikacja z grupą
  • Historia mediów audiowizualnych
  • Wprowadzenie do historii sztuki
  • Podstawy komunikacji
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Język obcy
  • Podstawy zarządzania
  • Podstawy ekonomii
  • Metodyka pracy projektowej
  • Wprowadzenie do pracy dyplomowej
  • Wyzwania rynku pracy
  • Przedmiot kierunkowy w języku obcym
  • BHP
  • Seminarium dyplomowe 
  • Przedmioty specjalnościowe obowiązkowe (godziny w semestrze w zależności od specjalności) 
  • Praktyka zawodowa

Oraz przedmioty specjalnościowe, które realizowane są od II roku studiów.