Kierunek marketing i sprzedaż z certyfikatem DIMAQ
Kierunek marketing i sprzedaż zyskał akredytację DIMAQ. Na specjalności e-marketing studenci będą mogli przystąpić do egzaminu DIMAQ Student a po uzyskaniu pozytywnego wyniku, otrzymają certyfikat.
Akredytacja DIMAQ to program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska.
Podczas studiów, studenci kierunku marketing i sprzedaż mają zajęcia z cenionymi ekspertami w świecie marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.
Na zajęciach uczą się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
Zapoznają się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter, specjalista ds. UX, specjalista SEM/SEO, analityk internetowy. Zdobywają aktualną wiedzę na temat trendów i rozwiązań w świecie marketingu.
"Certyfikat DIMAQ na specjalności e-marketing to realna przewaga konkurencyjna dla naszych studentów – potwierdza ich kompetencje zgodne z rynkowymi standardami. Dzięki temu już w trakcie studiów studenci zdobywają atut ceniony przez pracodawców i szybciej odnajdują się w dynamicznym świecie marketingu cyfrowego. To inwestycja, która otwiera drzwi do kariery w branży digital marketingu w Polsce i za granicą" - Bogumiła Urban, menedżer kierunku.