Opis kierunku
Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy, dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią? Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych psychologia reklamy i komunikacji.

Wymiana know-how zawsze sprzyja wypracowaniu nowych rozwiązań, Wyższe Szkoły Bankowe i Dolnośląska Szkoła Wyższa połączyły siły w zakresie rozwoju narzędzi i standardów związanych z procesem kształcenia. Kierunek, który Cię interesuje, jest właśnie efektem tej synergii. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z całej Polski i będzie mógł czerpać z ich wiedzy i doświadczenia.

Studia realizowane w formie niestacjonarnej (online).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

Co zyskujesz?
- Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
- Nauczysz się tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
- Opanujesz umiejętność komunikowania się z otoczeniem marki i wszystkimi jej odbiorcami.
- Dowiesz się, jak tworzyć wartościowy content.
- Poznasz współczesnego konsumenta i jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć dobrze dopasowaną komunikację do swojego klienta.
Dla kogo?
Studia skierowane są do:
- osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji,
- pracowników działów marketingu, promocji lub komunikacji,
- rzeczników prasowych,
- kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów.
Dokument ukończenia studiów
Jako absolwent naszej uczelni otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami, jakie zostały określone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Bezpłatne szkolenia biznesowe
Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji przez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach biznesowych (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).
Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych. Szkolenia realizowane są zazwyczaj w wybrany weekend majowy.
Zasady rekrutacji
Pamiętaj, że studia podyplomowe możesz zacząć, jeśli masz wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie lub magisterskie). Oznacza to, że nie musisz posiadać dyplomu magistra i już po studiach I stopnia możesz zacząć studia podyplomowe. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz konieczność złożenia kompletu dokumentów i spełnienia wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Pierwszym krokiem do zapisów na studia jest wypełnienie internetowego formularza rekrutacyjnego.
Zachęcamy do zapoznania się ze stroną zasada rekrutacji, na której krok po kroku przeprowadzimy Cię przez formularz rekrutacyjny. Na stronie znajdziesz też regulaminy oraz wzory dokumentów do druku.
Zastrzegamy sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej ilości zgłoszeń.
Partnerzy kierunku
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku psychologia reklamy i komunikacji w WSB we Wrocławiu.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe
W dniach 8-10.06.2023 r. biuro będzie nieczynne.
bud. A, p.100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
E-mail: sp@wsb.wroclaw.pl
Tel.:
+48 604 138 344
71 376 23 70
Infolinia: PL 71 758 22 30
- pn-pt: 08:00-16:00
- so: 09:00-13:00