Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną.  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito, Uczelni WSB Merito z Warszawy i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

 

online

Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią? 
Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych psychologia reklamy i komunikacji. 

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

 

Zostaw kontakt

Kontakt1

Co zyskujesz?

  • Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
  • Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami.
  • Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy content.
  • Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.

Możliwość studiowania online, bez wychodzenia z domu, to duża oszczędność czasu. Dodatkowym atutem studiów w WSB, jest darmowa licencja do MS 365 dla uczestników, dzięki której będziesz mieć dostęp do niezbędnych narzędzi wykorzystywanych w procesie nauczania.

Dla kogo?

  • Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji
  • Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji
  • Dla rzeczników prasowych
  • Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 31 maja
czesne już od
230 zł
185 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 maja, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 185 zł

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej - 1400  zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku psychologia reklamy i komunikacji:

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 141
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Mira Krzyścin
Marta Podsiadło
Michał Zalewski
Anna Ledwoń
dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

Marta Podsiadło

Na co dzień współwłaściciel ALTERATIO Centrum Psychoterapii. Specjalizuje się w psychoterapii uzależnień. Członek Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Uzależnień oraz Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego w Sekcji Naukowej Psychoterapii.


Psycholog z powołania, będący w trakcie...

Michał Zalewski

Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją, właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Obecnie zajmuje stanowisko rzecznika oraz członka dyrekcji KBF.

Z KBF i Centrum Kongresowym ICE Kraków, którego operatorem jest KBF, jest...

Anna Ledwoń

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Pobierz bilet w systemie kolejkowym https://bezkolejki.eu/merito-warszawa

Pokój 002 i 003
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa

E-mail: dsp@wsb.warszawa.pl, mba@wsb.warszawa.pl
Tel.: 22 256 23 19 studia MBA - 539 141 438

Godziny otwarcia:
  • pn-cz: 08:00-16:00
  • pt: 08:00-14:00
Pobierz stronę do PDF