Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).
- chcą rozwijać się w social mediach i influencer marketingu,
- są właścicielami firm i sami prowadzą działania promocyjne w mediach społecznościowych,
- pracują na stanowiskach specjalistów i kierowników ds. marketingu i PR,
- chcą profesjonalnie zarządzać kampaniami w SM,
- chcą skutecznie docierać do klientów online.
Czego się nauczysz?
Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)
Chcesz skorzystać z dofinansowania w ramach Bazy Usług Rozwojowych?
Sprawdź naszą ofertę dostępną w BUR
Wyszukiwarka usług – Baza Usług Rozwojowych – PARP
Nie możesz znaleźć interesującej Cię usługi?
Skontaktuj się z nami – dodamy ją specjalnie dla Ciebie!
Napisz do nas: [email protected]
bezpłatnych szkoleń lub webinarów
Praktyczny charakter studiów:
- na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies,
- prace projektowe przygotowywane są zespołowo.
uczestników poleca studia podyplomowe
Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.
Dostęp online
Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.
pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami
Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"
Wykładowcy-praktycy
Wykładowcy to praktycy biznesu, którzy dzielą się doświadczeniem i case studies ze swojej codziennej pracy.
Networking i rozwój kompetencji
Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.
Program studiów
9
164
10
2
PODSTAWY SOCIAL MEDIA MARKETINGU (36 godz.)
- Social media i influencer marketing w strategii firmy (8 godz.)
- Podstawy strategii social media (16 godz.)
- Narzędzia social media (8 godz.)
- Content marketing w social media (4 godz.)
KONSUMENT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH – TRENDY, ZACHOWANIA, ANALIZY (32 godz.)
- Trendy konsumenckie i ich implementacja w social media (8 godz.)
- Analiza zachowań konsumenta w social media – narzędzia (8 godz.)
- Persona i podróż klienta w social media (8 godz.)
- Zarządzanie kryzysem w social mediach (8 godz.)
KANAŁY SOCIAL MEDIA I ICH WYKORZYSTANIE W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH (48 godz.)
- Facebook marketing (8 godz.)
- Instagram marketing (8 godz.)
- LinkedIn marketing (8 godz.)
- YouTube i wideo marketing (16 godz.)
- TikTok (8 godz.)
INFLUENCER MARKETING (32 godz.)
- Blogosfera i influencer marketing (8 godz.)
- Planowanie kampanii z influencerami (16 godz.)
- Storytelling (8 godz.)
PRAWNE ASPEKTY MARKETINGU W SOCIAL MEDIACH (8 godz.)
- Prawne aspekty marketingu w social mediach
SEMINARIUM DYPLOMOWE (8 godz.)
- Seminarium dyplomowe
Forma zaliczenia:
- projekt,
- praca dyplomowa w formie projektu,
- grupowa obrona projektu.
Wykładowcy
Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
Warunki przyjęcia
Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:
- mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
- złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
- o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Możliwości dofinansowania
- Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
- Oferujemy również specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
- Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
- Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
- Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS.
Ceny
Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz
W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.