Studia w formule online (synchronicznie)

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uczelni WSB Merito z całej Polski. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

studia online

Produkty Salesforce zdobywają ogromną popularność na naszych rynkach, coraz więcej firm wdraża je własnymi siłami lub z pomocą firmy zewnętrznej. Wymaga to udziału konsultanta i to na każdym etapie projektu. Tymczasem nadal na rynku pracy zauważalny jest niedobór specjalistów z tej dziedziny. 

Opis specjalności

Studia na kierunku „Analityk i konsultant Salesforce” wyposażą Cię w umiejętności niezbędne w pracy konsultanta i analityka biznesowego:   

  • prowadzenie spotkań z klientem, analiza potrzeb 

  • zbieranie i notacja wymagań, mapowanie na system, współpraca z zespołem biznesowym i wytwórczym, wiedzę produktową z obszaru produktu Salesforce 

  • poznanie procesów biznesowych z obszaru sprzedaży, obsługi po sprzedaży, marketingu i e-commerce  

  • zrozumienie metodyk prowadzenia projektów. 

SP

Studia wprowadzają w świat zaawansowanych procesów biznesowych implementowanych w ekosystemie Salesforce – CRM nr 1 na świecie. Celem studiów jest przygotowanie studenta do pracy z klientem, przeprowadzenie klienta przez proces edukacji produktowej (konsulting), prawidłowym opisaniem wymagań oraz odwzorowaniu tych wymagań na platformie.

SP

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach rekrutacji (np. ilość dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym Biurem Rekrutacji:

skontaktuj sie

Korzyści?

  • Po ukończeniu studiów absolwent będzie przygotowany do podjęcia pracy w obszarach takich jak: konsultant biznesowy/techniczny CRM lub obsługi po sprzedaży, administrator systemów Salesforce, analityk biznesowy CRM.  

  • Przygotowanie do certyfikacji Salesforce. Certyfikacja znacząco zwiększa atrakcyjność kandydata na rynku pracy oraz otwiera możliwości pracy w środowisku międzynarodowym. 

  • Dla 3 najlepszych studentów zapewnione będą vouchery na podejście do certyfikatu. 

 

Efekty kształcenia

Wiedza:  

  • znajomość platformy Salesforce (Sales Cloud, Service Cloud, Pardot) 

  • podstawowe zrozumienie funkcjonalności Marketing Cloud.  

  • poznanie specyfiki branży (m.in. retail, healthcare, manufacturing), ich procesów i  używanych systemów informatycznych  

  • zrozumienie modeli danych  

  • Analityka Biznesowa w środowisku Salesforce 

  • Podstawy Zarządzania Projektami 

  • znajomość rynku i narzędzi IT w obszarze CRM i rozwiązań chmurowych służących automatyzacji procesów (sprzedaż, marketing, obsługa klienta) 

Umiejętności: 

  • budowanie strategii sprzedażowej opartej o systemy CRM (Customer Relationship Management)  

  • budowanie strategii marketingowej dla klientów B2B  

  • wykonywanie notacji biznesowej wymagań  

  • podstawowa konfiguracja i dopasowanie systemu Salesforce Sales Cloud, Service Cloud, Pardot  

Społeczne: 

  • efektywna komunikacja z klientem  

  • współpraca z zespołem technicznym 

 

Dla kogo?

  • Osób na stanowiskach związanych z procesami biznesowymi (sprzedaż, marketing, obsługa klienta), analitycy biznesowi, programiści, użytkownicy Salesforce lub innych systemów klasy CRM. Dla osób z doświadczeniem w roli konsultanta lub administratora Salesforce studia pomogą głównie usystematyzować wiedzę. 

  • Kandydaci kierunku powinni wykazywać się określonymi cechami m.in. posiadać umiejętności komunikacyjne szczególnie w relacjach biznesowych, kreatywność w szukaniu i proponowaniu rozwiązań, podstawowe umiejętności techniczne. 

  • Efektywność nauki znacznie zwiększa znajomość określonych procesów biznesowych i branżowych m.in sprzedaż w kanale tradycyjnym i e-commerce, obsługa posprzedażowa klienta, działania marketingowe. 

  • Wymagane doświadczenie w pracy z oraz znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2. 

 

Praktyczny charakter studiów

  • Praca na programie Salesforce dostępnym całkowicie w chmurze. Największe na świecie zintegrowane środowisko do uczenia się i dostępem do wstępnie skonfigurowanych środowisk. 

 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
230 zł
185 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz 1200 zł, dzięki: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400  zł: 

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Program studiów

Program studiów na kierunku Analityk i konsultant Salesforce

 
 
Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Rafał Modelski
Łukasz Bujło
Jakub Kątny
Nina Jachna
Wojciech Niżankowski
Bartosz Matuszczak
Aleksandra Raźniak-Kowalska
Rafał Modelski

Rafał Modelski w swojej karierze zawodowej skupia się na łączeniu różnych obszarów biznesu z technologią. W Software Center, Capgemini Polska pracuje z klientami znanymi na całym świecie tworząc i wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania szyte na miarę. W poprzedniej pracy...

Łukasz Bujło

Łukasz to ekspert w dziedzinie architektury biznesowej, specjalizujący się w rozwiązaniach Salesforce. Jego bogate doświadczenie, w tym w samej technologii Salesforce zdobywane przez ponad 8 lat na różnych stanowiskach pozwala mu na pełne zrozumienie i efektywne zarządzanie projektami w...

Jakub Kątny

Lider technologiczny Salesforce z wieloletnim doświadczeniem w pracy w międzynarodowych zespołach oraz absolwent Politechniki Świętokrzyskiej. Swoją przygodą z technologią Salesforce rozpoczynał ponad 5 lat temu od roli Junior Salesforce Developer. Jako Salesforce Technical Leader...

Nina Jachna

Od początku swojej kariery aktywnie działa w ekosystemie Salesforce. Ponad 3 lata temu dołączyła do organizacji Salesforce jako Solution Engineer w obszarze Presales, gdzie miała już okazję pracować z przedsiębiorstwami we wszystkich segmentach w Europie Środkowo-Wschodniej, Niemczech...

Wojciech Niżankowski

Wojciech od początku swojej kariery zawodowej zawsze pozostawał blisko świata biznesu, koncentrując się na bezpośrednim wsparciu i optymalizacji procesów biznesowych. Jego doświadczenie zawodowe rozpoczęło się od pracy jako prawnik korporacyjny dla największego pracodawcy w Polsce,...

Bartosz Matuszczak

Z IT związany zawodowo od ponad 20 lat glównie jako lead-developer oraz architekt oprogramowania. Przed Capgemini pracował w Siemensie oraz Nokii w obszarze embedded (C/C++). Od 2016 konecetruje się głównie na rozwiazaniach low-code oraz SaaS pomagając swoim klientom wdrożyć i...

Aleksandra Raźniak-Kowalska

Współwłaścicielka i Prezes firmy IT muffinsoft, której głównym obszarem działalności są wdrożenia i konsulting w technologii Salesforce. Inżynier z pasji i wykształcenia. Swoją karierę zawodową rozpoczęła 8 lat temu w korporacji, zdobywając doświadczenie od Programisty do...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF