Kacper Stachowski
dr Kacper Stachowski

Autor kierunku studiów podylomowych Akademia zarządzania zmianą i strategią.

 

Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Executive Master of Business Administration, członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz członek Polskiego Stowarzyszenia HR. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, począwszy od sektora prywatnego, poprzez NGO, działalność gospodarczą, po sektor państwowy. Zawodowo związany z sektorem energetycznym. Certyfikowany Change Manager. 

W przeszłości wykładowca akademicki Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku, Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Gdańsku czy Collegium Humanum – Głównej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. Obecnie związany z  Uniwersytetem WSB Merito.

Autor licznych publikacji w dziedzinie strategii rozwoju, wynagrodzeń oraz dialogu społecznego. Zainteresowania biznesowe i naukowe: zarządzanie strategiczne, strategie rozwoju, przywództwo, nadzór właścicielski. 

Karolina Łukaszewska - Kempa
Karolina Łukaszewska - Kempa

Doświadczony teoretyk i praktyk marketingu, który ma na swoim koncie ponad 15 lat związanych zawodowo z tym obszarem. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Handlowej w Warszawie i Wyższej Szkole Bankowej. Jest założycielem agencji marketingowo-eventowej WOW-ME, mającej na swoim koncie współpracę zarówno z wieloma dużymi międzynarodowymi korporacjami, jak i małymi biznesami. Jej podejście do marketingu charakteryzuje się kompleksowością i indywidualnym podejściem do każdego klienta. Zawsze dba o dopasowanie oferty do unikalnych potrzeb i wymagań klienta oraz specyfiki rynku, co sprawia, że jej działania przynoszą oczekiwane efekty. Posiada również szczególne zamiłowanie do marketingu internetowego i aktywnie śledzi najnowsze nowinki technologiczne, wykorzystując je aktywnie w swojej pracy.

Alicja Tatarczuk
Alicja Tatarczuk

Ekspertka w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, komunikacji strategicznej i budowania relacji z interesariuszami. Od 2020 roku odpowiada za projekty CSR/ESG w Huawei Polska. Zainicjowała program Huawei Startup Challenge, którego celem jest wspieranie startupów pozytywnego wpływu zaprzęgających technologie do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju. Koordynuje inicjatywy na rzecz inkluzywności, różnorodności a także rozwoju młodych talentów tworząc programy CSR z wiodącymi partnerami społecznymi w Polsce i Europie.

 

Przez ostatnich kilkanaście lat doradzała w strategii komunikacji polskim i międzynarodowym firmom z branży technologicznej oraz innowacyjnym startupom. Pełniła funkcję rzeczniczki kilku instytucji publicznych, w tym Europejskiego Centrum Konsumenckiego oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, London School of Public Relations oraz studiów MBA.

 

Zafascynowana zrównoważonym rozwojem oraz ideami zmieniającymi świat. Zaangażowana w inicjatywy na rzecz wzmacniania roli kobiet w życiu publicznym i biznesie.

dr n. ekon. Magda Ferretti
dr n. ekon. Magda Ferretti

Psycholog organizacji i ekspert pracy zdalnej i hybrydowej. Pracuje z firmami, menedżerami i pracownikami, którzy pracują zdalnie, wracają do biur lub od zawsze współpracują na odległość, m.in. Avon, Cisco, Comarch, GE, PZU, Veolia. Wspiera liderów, którzy zarządzają ludźmi na odległość dając im rozwiązania pozwalające zadbać o rezultaty biznesowe i relacje międzyludzkie. 

Przez 8 lat pracowała w Citibanku m.in. jako Global Account Manager w międzynarodowych rozproszonych zespołach. Aktualnie prowadzi szkolenia, warsztaty, a także prelekcje dotyczące zespołów rozproszonych i pracuje zdalnie z włoskiej Pescary.

W 2022 roku zorganizowała międzynarodową konferencję "Happiness at Hybrid Work" w Krakowie promującą koncepcję szczęścia w pracy zdalnej. Autorka pracy doktorskiej z 2015 roku "Zastosowanie przywództwa rozproszonego w zespołach wirtualnych" i kursu online "Happy Hybrid Teams" dostępnego na platformie Udemy. Prowadzi zajęcia "Home office and virtual team management" w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, Filologii Angielskiej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, studiów International Business i studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej.

Rafał Czarny
Rafał Czarny

Doświadczenie zawodowe
Na sali szkoleniowej spędził ponad 2000 godzin, zajmując się takimi kompetencjami, jak: facylitacja, 
design thinking, zarządzanie zmianą, zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, współpraca, 
komunikacja, zarządzanie sobą w czasie, projektowanie narzędzi szkoleniowych, myślenie strategiczne. 
Szkoli kadrę menedżerską, specjalistów, pracowników liniowych oraz trenerów. Zwolennik 
różnorodnych metod warsztatowych, m.in. gry czy scenki. Swoje szkolenia chce opierać o cykl Kolba, 
dzięki czemu podnosi efektywność przekazywanych kompetencji. Współpracował w projektach 
(zmiany i szkoleniowych) dla takich organizacji jak IKEA Industry (dawniej Sweadwood), Jastrzębska 
Spółka Węglowa S.A., Colgate, Budimex S.A., Orange / TP S. A., Bank BPH, McCain, Etisoft, Polpharma, 
SCA Hygiene i wiele innych. W Inprogress pełni funkcję Dyrektora ds. Innowacji i Rozwoju.


Specjalizacja
Akredytowany trener Zarządzania Zmianą (Change Management) i Facylitacji. Specjalizuje się w 
szkoleniach podnoszących efektywność osobistą: zarządzanie sobą w czasie, efektywna komunikacja, 
skuteczna współpraca, itp. Dodatkowo interesuje się tematyką myślenia strategicznego oraz 
procesów podejmowania decyzji. Poza warsztatami, prowadzi również indywidualne spotkania 
coachingowe w powyższym zakresie.


Wykształcenie
Absolwent psychologii. Posiada nadany przez APMG International certyfikat Approved Trainer in 
Change Management oraz Approved Trainer in Facilitation

Anna Saczuk
Anna Saczuk

Manager z ponaddwudziestoletnim stażem w międzynarodowych korporacjach i administracji publicznej, w tym za granicą na stanowiskach kierowniczych, gdzie odpowiadała za kontrakty i ich realizację, współpracę gospodarczą i międzynarodową.
Od ponad 15stu lat mediator biznesowy i sądowy, przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej, sędzia zawodów w mediacji gospodarczej przy ICC w Paryżu, wykładowca akademicki, trener i mentor dla kobiet biznesu.
Specjalizuje się w komunikacji międzykulturowej.

Marta Pomorska
Marta Pomorska

Trener i coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami i pracy w międzynarodowym środowisku. Odpowiadała za efektywne zarządzanie złożonymi projektami i programami międzynarodowymi zgodnie z podejściem Agile. Doświadczenie
projektowe zdobywała współpracując z takimi firmami jak Microsoft, Volvo, PayPal czy AliExpress.

 

Dynamiczna, ambitna, odpowiedzialna i skuteczna. Specjalizuje się w tematyce Agile. Pomaga optymalizować procesy w organizacjach. Rozwija potencjał i kompetencje zespołów. Posiada doświadczenie trenerskie w obszarze rozwoju osobistego, zarządzania projektami i komunikacji.

 Monika Walewska
Monika Walewska

Radca prawny, broker ubezpieczeniowy, tytuł MBA zdobyła na Politechnice Gdańskiej, gdzie ukończyła też studia podyplomowe pn. „Kontrakty na roboty budowlane według polskich i międzynarodowych procedur”. W codziennej pracy obsługuje przedsiębiorców, doradza zarządom spółek, specjalizuje się też w ubezpieczeniach, w szczególności ubezpieczeniach majątkowych i ubezpieczeniach członków zarządu, oraz prawie budowlanym i prawie nieruchomości.

Marlena Urbaniak
Marlena Urbaniak

Menedżer z bogatym, ponad 17 letnim doświadczeniem w dużej instytucji finansowej na różnych szczeblach zarządzania, od Oddziału po Centralę. Zarządzała  m.in. obszarem/ zespołem: projektem  HR , strategii i rozwoju, obsługi i wsparcia klienta, projektem przygotowania i wdrożenia Call Center/ Help desk dla e-Klientów. Od ponad 8 lat wykładowca/ trener na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu na Studiach Podyplomowych, Studiach I i II stopnia oraz promotor projektów dyplomowych z obszaru umiejętności menedżerskich,  funkcji personalnych. Współpracuje również jako Trener biznesu w obszarze umiejętności menedżerskich, funkcji personalnych, rozwoju pracowników. Prowadząc szkolenia przygotowuje programy dostosowane do potrzeb Klienta. Autor programów szkoleniowych z elementami coachingu. Doradca w obszarze HR, m.in. diagnozy organizacji w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi, opracowywania i wdrażania Strategii Personalnych, rozwoju kadry. Akredytowany Konsultant Insights Discovery® - międzynarodowej metody rozwoju efektywności oraz  Praktyk metody coachingowej Points Of YouTM. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, Studiów podyplomowych Psychologii Zarządzania, Coachingu oraz MBA Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ukończyła kilkanaście szkoleń, m.in. z obszaru zarządzania zespołem, zarządzania sprzedażą, profesjonalnej obsługi Klienta, zarządzania projektami Prince2, zarządzania Projektami PMBok.

Dominika Stryjewska
Dominika Stryjewska

Doktora psychologii, ekspertka w zakresie zarządzania zmianą, zarówno na poziomie indywidualnym, jak i biznesowym. Jej szerokie doświadczenie zawodowe obejmuje wiele sektorów i skal (osoby prywatne, NGO, instytucje publiczne, startupy, małe firmy i globalne korporacje), co pozwala na unikalne i niezwykle precyzyjne analizowanie wyzwań oraz aplikowanie optymalnych rozwiązań. Najbardziej lubi pracować przy projektach na styku technologii i transformacji cyfrowych z tzw. czynnikiem ludzkim - naszymi procesami poznawczymi, percepcyjnymi i adaptacyjnymi. Jej misją jest uświadamianie ludziom korzyści i możliwości, jakie przynosi zmiana oraz eliminowanie niepotrzebnych tarć i nawykowych rutyn.