Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie).

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uczelni WSB Merito z całej Polski. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

studia online

Celem studiów jest przygotowanie menedżerów i liderów organizacji do nowoczesnego i skutecznego zarządzania. Studia pomogą spojrzeć menedżerom na ich organizacje w nowy, wizjonerski sposób, a do tego wyzwolą energię, która będzie przydatna do angażowania pracowników, partnerów i interesariuszy. Przyszli absolwenci poznają wyszukane arkana świata biznesu, sprawdzone sposoby tworzenia modeli biznesowych, rozwoju organizacji, przygotowania i wdrazania zmian oraz budowania siły organizacji w atmosferze szerokiego dialogu. Wszystko po to, aby organizacje niesione ich przywództwem rozwijały się, zmieniały, umiały przezwyciężać kryzysy, wreszcie zarabiały pieniądze, ale też i po to, aby nie były samotną wyspą na oceanie, tylko żeby swoją siłę i wpływy mogły wykorzystywać do poprawy życia lokalnych społeczności czy uczestnictwa w globalnych wyzwaniach cywilizacyjnych.

SP

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach rekrutacji (np. ilość dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym Biurem Rekrutacji:

skontaktuj sie

Dla kogo?

Studia adresowane są do:

  •   członków zarządów,
  •   kadry menedżerskiej,
  •   właścicieli firm / prywatnych przedsiębiorców,
  •   menedżerów zajmujących się wprowadzaniem zmian w organizacjach,
  •   menedżerów zajmujących się dialogiem społecznym oraz negocjacjami,
  •   reprezentantów organizacji pracodawców i organizacji pracowniczych,
  •   pracowników administracji publicznej oraz jednostek samorządu terytorialnego,
  •   wszystkich osób, chcących rozwijać się zawodowo.

Studia są otwarte na wszystkie osoby, bez względu na branżę, w której osoby te zarządzają lub planują zarządzać.

Korzyści

  • Studia podyplomowe Akademia zarządzania zmianą i strategią są unikatowym programem dostarczającym praktycznej wiedzy, która przekazywana jest przez ekspertów ze świata biznesu.
  •  Zdywersyfikowana forma prowadzenia zajęć w postaci połączenia wykładu, case studies czy szkolenia sprawiają, że zaciekawieni i zaangażowani w zajęcia słuchacze, nawet nie zdążą spojrzeć na zegarek, gdy te się zakończą.
  •  Uczestnicy zyskują know-how w zakresie zarządzania zmianą w organizacji, jak i poznają techniki, dzięki którym są w stanie wynieść je na wyższe poziomy efektywności oraz skutecznie budować w nich kulturę dialogu społecznego.
  •  Kluczową korzyścią jest nabycie wiedzy bazującej na najnowszych trendach rynkowych, która pozwoli absolwentowi budować i wdrażać modele biznesowe oraz skuteczne strategie rozwoju, co świetnie przygotuje go na awans pionowy oraz dostarczy mu osobistej przewagi konkurencyjnej.
  • Udział w programie jest także dobrą okazją do nawiązania cennych kontaktów networkingowych z przedstawicielami świata biznesu i nauki, co w przyszłości ma szanse zaowocować cennymi relacjami i nowymi kontraktami.
  • Słuchacze mają możliwość uczestnictwa w wielu eventach towarzyszących studiom (webinary, wywiady online z ekspertami, konferencje vip).

Co będzie efektem kształcenia?

Wiedza:

  • nabycie wiedzy o tworzeniu skutecznych modeli biznesowych i strategii rozwoju organizacji,
  • nabycie wiedzy o zarządzaniu zmianą oraz tworzeniu elastycznych organizacji zdolnych rozwijać się w warunkach VUCA,
  • nabycie wiedzy o prowadzeniu dialogu jako podstawy działania organizacji społecznie odpowiedzialnych,
  • nabycie wiedzy, jak w nowoczesny sposób zarządzać kapitałem ludzkim, znajdywać i zatrzymywać talenty,
  • nabycie wiedzy z zakresu negocjacji i komunikacji oraz przywództwa i mentoringu,
  • nabycie wiedzy z zakresu nowych modeli zarządzania zespołami rozproszonymi i wirtualnymi,
  • nabycie wiedzy czym jest marka osobista i jak jest ona istotna w rozwoju biznesu.

Umiejętności:

  • budowa modeli biznesowych i strategii rozwoju organizacji z wykorzystaniem poznanych narzędzi,
  • przygotowanie każdego procesu zmiany w organizacji i przeprowadzenie jej przez zmianę,
  • zwinne zarządzanie każdą zmianą i sytuacją,
  • budowa wielokanałowego systemu dialogu społecznego z wykorzystaniem narzędzi ESG i CSR,
  • zarządzanie potencjałem ludzkim oraz przyciąganie i kreowanie talentów,
  • prowadzenie negocjacji i wzmocnienie osobistego modelu przywództwa na miarę XXI wieku,
  • budowa marki własnej.

Społeczne:

  • rozpoznawanie potrzeb rynkowych i ich kreowanie,
  • budowa siły organizacji w globalnym otoczeniu VUCA z uwzględnieniem potrzeb społecznych i interesariuszy zewnętrznych,
  • samodzielna i zespołowa praca nad budową i realizacja strategii rozwoju biznesu,
  • świadomość własnego potencjału i jego wykorzystanie do rozwoju osobistego i rozwoju biznesu.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
PSHR-LOGOTYP_Kolor_1106310.png

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
230 zł
185 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz 1200 zł, dzięki: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400  zł: 

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Program studiów

Program studiów

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 152
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Kacper Stachowski
Karolina Łukaszewska - Kempa
Alicja Tatarczuk
dr n. ekon. Magda Ferretti
Rafał Czarny
Anna Saczuk
Marta Pomorska
 Monika Walewska
Marlena Urbaniak
Dominika Stryjewska
dr Kacper Stachowski

Autor kierunku studiów podylomowych Akademia zarządzania zmianą i strategią.

 

Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Executive Master of Business Administration, członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz członek...

Karolina Łukaszewska - Kempa

Doświadczony teoretyk i praktyk marketingu, który ma na swoim koncie ponad 15 lat związanych zawodowo z tym obszarem. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Handlowej w Warszawie i Wyższej Szkole Bankowej. Jest założycielem...

Alicja Tatarczuk

Ekspertka w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, komunikacji strategicznej i budowania relacji z interesariuszami. Od 2020 roku odpowiada za projekty CSR/ESG w Huawei Polska. Zainicjowała program Huawei Startup Challenge, którego celem jest wspieranie startupów pozytywnego wpływu...

dr n. ekon. Magda Ferretti

Psycholog organizacji i ekspert pracy zdalnej i hybrydowej. Pracuje z firmami, menedżerami i pracownikami, którzy pracują zdalnie, wracają do biur lub od zawsze współpracują na odległość, m.in. Avon, Cisco, Comarch, GE, PZU, Veolia. Wspiera liderów, którzy zarządzają ludźmi na...

Rafał Czarny

Doświadczenie zawodowe
Na sali szkoleniowej spędził ponad 2000 godzin, zajmując się takimi kompetencjami, jak: facylitacja, 
design thinking, zarządzanie zmianą, zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, współpraca, 
komunikacja, zarządzanie sobą w czasie, projektowanie...

Anna Saczuk

Manager z ponaddwudziestoletnim stażem w międzynarodowych korporacjach i administracji publicznej, w tym za granicą na stanowiskach kierowniczych, gdzie odpowiadała za kontrakty i ich realizację, współpracę gospodarczą i międzynarodową.
Od ponad 15stu lat mediator biznesowy i...

Marta Pomorska

Trener i coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami i pracy w międzynarodowym środowisku. Odpowiadała za efektywne zarządzanie złożonymi projektami i programami międzynarodowymi zgodnie z podejściem Agile. Doświadczenie
projektowe zdobywała współpracując z takimi...

Monika Walewska

Radca prawny, broker ubezpieczeniowy, tytuł MBA zdobyła na Politechnice Gdańskiej, gdzie ukończyła też studia podyplomowe pn. „Kontrakty na roboty budowlane według polskich i międzynarodowych procedur”. W codziennej pracy obsługuje przedsiębiorców, doradza zarządom spółek,...

Marlena Urbaniak

Menedżer z bogatym, ponad 17 letnim doświadczeniem w dużej instytucji finansowej na różnych szczeblach zarządzania, od Oddziału po Centralę. Zarządzała  m.in. obszarem/ zespołem: projektem  HR , strategii i rozwoju, obsługi i wsparcia klienta, projektem przygotowania i wdrożenia...

Dominika Stryjewska

Doktora psychologii, ekspertka w zakresie zarządzania zmianą, zarówno na poziomie indywidualnym, jak i biznesowym. Jej szerokie doświadczenie zawodowe obejmuje wiele sektorów i skal (osoby prywatne, NGO, instytucje publiczne, startupy, małe firmy i globalne korporacje), co pozwala na...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF