Growth Performance Marketing

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
Nowość
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • chcą prowadzić nowoczesny marketing oparty na danych i automatyzacji,
  • szukają praktycznych umiejętności projektowania działań wzrostowych,
  • chcą nauczyć się obsługi narzędzi takich jak GA4, Tag Manager, Looker Studio, BigQuery, Meta Ads, TikTok Ads czy Zapier,
  • pragną wykorzystać sztuczną inteligencję do optymalizacji kampanii,
  • cenią naukę od praktyków branży digital i współpracę z czołowymi markami, jak jak Altkom Akademia oraz Socjomania by Altkom Akademia.
Cena
od 645zł / mies.
561zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
Bezpieczeństwo w biznesie i administracji | Studia I stopnia w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Dwoje studentów omawia projekt przy tablicy z kolorowymi notatkami, w tle widoczne logo Uniwersytetu WSB Merito.
Growth Performance Marketing | Studia podyplomowe w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Grupa studentów pracuje nad projektem przy stole, analizując notatki i szkice.
Zarządzanie | Studia II stopnia w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Pięć osób pracuje kreatywnie przy stole, analizując notatki i rysunki.
Bezpieczeństwo w biznesie i administracji | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Dwoje studentów omawia projekt przy tablicy z kolorowymi notatkami, w tle widoczne logo Uniwersytetu WSB Merito.
Growth Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Grupa studentów pracuje nad projektem przy stole, analizując notatki i szkice.
Zarządzanie | Studia II stopnia w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Pięć osób pracuje kreatywnie przy stole, analizując notatki i rysunki.

Czego się nauczysz?

Growth Performance Marketing | Studia podyplomowe w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Grupa studentów robiąca sobie selfie
  • Nauczysz się projektować i skalować działania marketingowe oparte na danych i automatyzacji.
  • Poznasz strategie wzrostu, reklamy płatne, analitykę oraz nowoczesne narzędzia AI.
  • Opanujesz metody pracy oparte na eksperymentach i analizie danych.
  • Zdobędziesz umiejętności automatyzacji procesów marketingowych, od pozyskania klienta do budowania lojalności.
  • Nauczysz się podejmować decyzje marketingowe na podstawie rzetelnych danych i efektywnych narzędzi.

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

Growth Performance Marketing | Studia podyplomowe w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Grafika baza usług rozwojowych (BUR)

Chcesz skorzystać z dofinansowania w ramach Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź naszą ofertę dostępną w BUR

Wyszukiwarka usług – Baza Usług Rozwojowych – PARP

Nie możesz znaleźć interesującej Cię usługi? 
Skontaktuj się z nami – dodamy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz do nas: [email protected]

5

bezpłatnych szkoleń realizowanych online

92%  

uczestników poleca studia podyplomowe.

 

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Praktyczny charakter studiów:

  • Ponad 70% zajęć to warsztaty na realnych danych i kampaniach.
  • Dostęp do praktyków z topowych marek i agencji marketingowych.
  • Nauka obsługi kluczowych narzędzi marketingowych
2

partnerów kierunku:

 

Altkom Akademia S.A.

 

Socjomania by Altkom Akademia

 

Dostęp online

 

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Kadra złożona z praktyków 

 

Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

182

Liczba godzin zajęć

12

Liczba zjazdów

7

Liczba modułów

2

Liczba semestrów
  •  Filozofia i różnice między Growth a Performance Marketingiem

• Projektowanie skutecznej strategii wzrostu (Growth Strategy)

• Dogłębne mapowanie ścieżki klienta (Customer Journey) i identyfikacja "momentów Aha!"

• Praktyczne wdrażanie eksperymentów, testowania hipotez oraz iteracyjnego skalowania działań (cykl Build-Measure-Learn)

• Analiza i dobór kluczowych wskaźników efektywności (KPIs) i metryk (np. AARRR)

• Tworzenie zaawansowanych lejków marketingowych (Funnels)

• Segmentacja odbiorców i skuteczna personalizacja komunikacji

• Modele i strategie retencji klienta

  • Tworzenie i optymalizacja kampanii: Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads

• Planowanie mediów i budżetowanie kampanii

• Atrybucja i mierzenie konwersji

• Strategie kampanii sprzedażowych i lead generation

  • Tworzenie i optymalizacja kampanii: Google Ads i YouTube Ads
  • Planowanie mediów i budżetowanie kampanii
  • Atrybucja i mierzenie konwersji
  • Lead Generation i Marketing Automation
  • Projektowanie lejków lead generation
  • Tworzenie landing page i formularzy konwersji
  • Narzędzia: SalesManago i przegląd innych narzędzi
  • Scoring i nurturing leadów
  • Analityka i architektura danych marketera
  • Analiza jakościowa i analiza ilościowa w marketingu
  • Budowa modeli atrybucji i analiza ścieżek użytkownika
  • GA4, Google Tag Manager, Looker Studio
  • Integracja danych z różnych źródeł (API, CRM, platformy reklamowe)
  • Wprowadzenie do baz danych w kontekście marketingu
  • Struktura danych i logika zapytań SQL
  • Tworzenie zapytań analitycznych w BigQuery
  • Łączenie danych z wielu źródeł (np. GA4, CRM, platformy reklamowe)
  • Filtrowanie, grupowanie, funkcje agregujące
  • Tworzenie raportów i dashboardów opartych o dane z BigQuery
  • Automatyzacja eksportu danych i integracja z Looker Studio
  • UX i optymalizacja konwersji
  • Audyt ścieżki użytkownika i analiza heatmap
  • Testy A/B
  • Wprowadzenie do UX copywritingu
  • Projektowanie doświadczenia klienta (CX/UX)
  • Zastosowanie narzędzi AI w optymalizacji kampanii
  • Generatywne AI: copy, kreacje, predykcje wyników
  • Automatyzacja pracy z treścią reklamową
  • Tworzenie prostych automatyzacji z wykorzystaniem narzędzie genAI i Zapier
  • AI jako wsparcie w tworzeniu automatycznych rekomendacji optymalizacyjnych na podstawie danych wejściowych
  • Zasady uczciwej komunikacji marketingowej (UOKiK, Kodeks Etyki Reklamy)
  • Oznaczanie treści sponsorowanych i współprac influencerskich
  • Jak legalnie przetwarzać dane użytkowników w działaniach marketingowych
  • Zgody marketingowe – jak zrobić to prawidłowo w świetle RODO i prawa komunikacji elektronicznej
  • Przechowywanie i przetwarzanie danych w CRM-ach, platformach reklamowych i analitycznych
  • AI i dane – wymiar prawny i etyczny
  • Test semestralny i test końcowy

Wykładowcy

    Growth Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
    Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
    • Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem, współwłaścicielka kancelarii mylo.pl Tłumaczy prawo z polskiego na nasze. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych.

    • Pracuje głównie dla firm z branży marketingowej (agencje reklamowe, domy mediowe), dla działów marketingu, a także firm z sektora e-commerce oraz IT.

    • Twórca kursów online „RODO w marketingu” oraz „Prawo w marketingu”. Szkoli i publikuje w Marketer+. Wykłada na studiach podyplomowych w SWPS oraz Politechnice Białostockiej.

    Growth Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: dagmara_kokoszka-lassota
    Dagmara Kokoszka-Lassota
    • Psycholożka, strateg digitalowy i trenerka z ponad 14-letnim doświadczeniem w marketingu, sprzedaży i komunikacji. Praktyk z międzynarodowym doświadczeniem.

    • Łączy psychologię decyzji, customer experience i dane z empatią i językiem klienta. Projektuje strategie marketingowe, lejki sprzedażowe i kampanie reklamowe (Meta, TikTok, LinkedIn, Google Ads).

    • Doradza firmom i ekspertom w budowaniu wizerunku, narracji i obecności online. 

    • Autorka książki „Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?”, ekspertka medialna (Forbes, Puls Biznesu, Onet, TVN, Radio Zet) i prelegentka konferencji (I Love Marketing, Internet Beta).

    Growth Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Karolina Kociolek
    Karolina Kociołek
    • Marketerka, trenerka, entuzjastka nowych technologii. Posiada 9-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu i komunikacji, z doświadczeniem w projektowaniu i wdrażaniu strategii dla marek.

    • Prowadzi projekty strategiczne, edukacyjne i konsultingowe. Współpracowała z takimi markami jak Decathlon, Jack Wolfskin, Acer, Veolia, Lagardère Travel Retail, Saint-Gobain, LUX MED oraz MKiŚ.

    • Przeprowadziła ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów z zakresu digital marketingu, social media, analityki, e-mail marketingu, employer i personal brandingu oraz wykorzystania narzędzi AI.

    • Certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute (najważniejszej globalnej instytucji certyfikującej trenerów w obszarze Digital Marketingu).

    Growth Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Leszek Nowak
    Leszek Nowak
    • Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu.

    • Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych.

    • W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3.

    • Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

    Growth Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: mateusz-muryjas
    Mateusz Muryjas
    • Pracuje jako konsultant i freelancer od 2015 roku wspierając organizacje we wdrażaniu hurtowni danych, konfiguracji narzędzi analitycznych, tworzeniu dashboardów i wizualizacji danych.

    • Posiada 10-letnie doświadczenie, które obejmuje pracę z danymi w chmurze Google (SQL, BigQuery, procesy ETL i modelowanie danych), narzędzia analityczne, wizualizację danych i programowanie.

    • Prowadzi warsztaty i konsultacje, występuje na konferencjach; dzielił się swoją wiedzą m. in. podczas Data Science Summit, I ♥ Ads & Analytics czy wielu spotkań z serii MeasureCamp.

       

    • Założyciel i CTO w re:silo data warehouse - narzędziu dla e-commerce, które pozwala na łączenie danych z różnych źródeł i uruchomienie hurtowni danych na platformie Google Cloud.

    Growth Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Monika Drabczynska
    Monika Drabczynska
    • Strateg w zakresie Digital Marketingu, specjalizujący się w podejściu Human Centred Design. Posiada bogate doświadczenie w marketingu internetowym.

    • Przygotowuje i wspiera realizację strategii oraz procesy digitalizacji przedsiębiorstw. Ekspert w działaniach marketingowych dla e-commerce w sektorach B2B i B2C.

    • Ma na koncie kilkaset godzin doświadczenia szkoleniowego i konsultingowego z zakresu design thinking i marketingu internetowego. Współpracowała z wieloma markami z różnych branż.

    • Prezeska stowarzyszenia I DESIGN, które wspiera polskie NGO ucząc je podejścia projektowego do codziennych zadań.

    Partnerzy kierunku

      Altkom Akademia S.A

      Altkom Akademia S.A. - obecna na rynku od 30 lat firma zajmująca pozycję lidera branży szkoleniowej w Polsce (zgodnie z prestiżowym rankingiem Computerworld Top 200). Oferta edukacyjna Altkom Akademii obejmuje pełne spektrum potrzeb kompetencyjnych nowoczesnego biznesu – technologie i systemy informatyczne, programowanie, zarządzanie projektami, optymalizację procesów, controlling, prawo i umiejętności miękkie. To ponad tysiąc różnorodnych kursów i egzaminów, z których do tej pory skorzystało około 650 tys. osób, edukowanych przez 300 certyfikowanych wykładowców. W samym 2022 roku Altkom Akademia przeszkoliła ponad 40 600 kursantów!

      Socjomania by Altkom Akademia

      To zespół ekspertów od digital marketingu, innowacji i HR. Od 2024 roku działa w strukturach Altkom Akademia, oferując certyfikowane kursy Digital Marketing i Strategy & Leadership.

      Wymiana know-how

      Growth Performance Marketing | Studia podyplomowe w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Wymiana know how
      • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.
      • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.
      • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.
      • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

      Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

      • Proces rekrutacji przejdziesz online.
      • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
      • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
      • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

      Warunki przyjęcia

      Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

       

      • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
      • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
      • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

      Czas do końca promocji

      28 dni 11 h 20 min

      Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

      Możliwości dofinansowania

      • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
      • Oferujemy również specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
      • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
      • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
      • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

      Ceny

      1 rok
      1 rata
      6150 zł 7150 zł (1 x 6150 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7150zł
      2 raty
      3075 zł 3575 zł (2 x 3075 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3575zł
      10 rat
      615 zł 715 zł (10 x 615 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 715zł
      12 rat
      561 zł 645 zł (12 x 561 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
      1 rok
      1 rata
      5750 zł 7150 zł (1 x 5750 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7150zł
      2 raty
      2875 zł 3575 zł (2 x 2875 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3575zł
      10 rat
      575 zł 715 zł (10 x 575 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 715zł
      12 rat
      528 zł 645 zł (12 x 528 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
      Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

      Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

      Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

      W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

      Podobne kierunki i szkolenia

      Polecane kierunki i specjalności

      Studia podyplomowe

      Psychologia skutecznej sprzedaży

      510zł
      426zł / mies.
      Najniższa cena z ostatnich 30dni: 510zł
      Więcej o tym kierunku

      Polecane kierunki i specjalności

      Studia podyplomowe

      Marketing kultury

      475zł
      391zł / mies.
      Najniższa cena z ostatnich 30dni: 475zł
      Więcej o tym kierunku

      Polecane kierunki i specjalności

      Studia podyplomowe

      Psychologia reklamy i komunikacji

      485zł
      401zł / mies.
      Najniższa cena z ostatnich 30dni: 485zł
      Więcej o tym kierunku

      Polecane kierunki i specjalności

      Studia podyplomowe

      Branding i Content Marketing

      570zł
      486zł / mies.
      Najniższa cena z ostatnich 30dni: 570zł
      Więcej o tym kierunku
      Polecane kierunki i szkolenia
      Inni oglądali również

      Polecane kierunki i specjalności

      Studia podyplomowe

      Aranżacja wnętrz

      675zł
      591zł / mies.
      Najniższa cena z ostatnich 30dni: 675zł
      Więcej o tym kierunku

      Polecane kierunki i specjalności

      Studia podyplomowe

      Agile – zwinne metodyki zarządzania projektami

      585zł
      501zł / mies.
      Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
      Więcej o tym kierunku

      Polecane kierunki i specjalności

      Studia podyplomowe

      Akademia menedżera

      695zł
      611zł / mies.
      Najniższa cena z ostatnich 30dni: 695zł
      Więcej o tym kierunku

      Polecane kierunki i specjalności

      Studia podyplomowe

      Automatyzacja procesów biznesowych

      765zł
      681zł / mies.
      Najniższa cena z ostatnich 30dni: 765zł
      Więcej o tym kierunku
      Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

      Masz wątpliwości?

      Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

      Już wiesz, co chcesz studiować?

      Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji