Branding i Content Marketing

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • odpowiadają za działania wizerunkowe pracodawcy,
  • planują karierę w agencji reklamowej lub dziale komunikacji swojej firmy,
  • rozwijają własną markę i chcą mówić o niej ciekawie i skutecznie,
  • dopiero zaczynają, ale mają pasję i chcą wejść w świat brandingu od podstaw,
  • pracują z contentem i szukają nowych narzędzi, trendów oraz inspiracji.
Cena
od 570zł / mies.
486zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 570zł
Rachunkowość i sprawozdawczość finansowa | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Studenci pracują razem przy stole.
Wyniki wyszukiwania | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Studenci uczą się razem przy stole w bibliotece.
Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Studenci pracują razem przy laptopie
Rachunkowość i sprawozdawczość finansowa | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Studenci pracują razem przy stole.
Wyniki wyszukiwania | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Studenci uczą się razem przy stole w bibliotece.
Branding i Content Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Studenci pracują razem przy laptopie

Czego się nauczysz?

Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Grupa studentów robiąca sobie selfie
  • Zbudujesz silną markę, poznając strategie brandingowe i tworząc spójny wizerunek.
  • Nauczysz się planować i realizować kampanie content marketingowe od podstaw.
  • Zdobędziesz umiejętności tworzenia angażujących treści: tekstów, grafik, wideo.
  • Opanujesz narzędzia i techniki SEO, webwritingu oraz storytellingu.
  • Poznasz zasady komunikacji marki w mediach społecznościowych i współpracy z influencerami.
  • Zrozumiesz, jak analizować efektywność działań marketingowych i optymalizować strategie.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.
  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
  • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.
5

bezpłatnych szkoleń realizowanych online

Praktyczny charakter studiów:

 

  • na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies.
92%

uczestników poleca studia podyplomowe

 

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Microsoft 365

 

Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

 

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Kadra złożona z praktyków  
 

Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej.

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

194

Liczba godzin zajęć

12

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • idea marki
  • podstawy budowania marki
  • określanie osobowości marki
  • praca z archetypami marek
  • klaryfikacja obietnicy marki
  • Value Proposition Design
  • marki w świecie wartości
  • wizerunek docelowy marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • identyfikacja wizualna marki
  • co-branding
  • architektura marki
  • The Business Model Canvas
  • postrzeganie społeczne w kontekście percepcji marki
  • znaczenie błędów poznawczych w komunikacji marki
  • samokoncept a wartość marki dla odbiorcy
  • psychologia cen
  • płeć i wiek w marketingu
  • wrażliwość na markę
  • wpływ emocji na decyzje zakupowe konsumentów
  • metody oddziaływania na motywacje i postawy konsumentów w świetle badań naukowych
  • co działa, a co nie działa w reklamie
  • metoda Design Thinking w projektowaniu doświadczeń klientów
  • projektowanie doświadczeń emocjonalnych – mikrowarsztat
  • personal branding – mikrowarsztat
  • wyznaczanie kierunków rozwoju marki
  • strategia i wyznaczanie celów metodą SMART
  • analiza strategiczna: analiza konsumenta, analiza konkurencji, samoanaliza
  • consumer insight
  • pozycjonowanie marki
  • pojęcie big idea w komunikacji
  • product placement
  • celebrity endorsement
  • rebranding
  • brand extension
  • wskaźniki efektywności działań brandingowych
  • znaczenie i miejsce komunikacji w modelu biznesowym i procesie marketingowym
  • zintegrowana komunikacja marketingowa
  • zasady i wyzwania w obszarze komunikacji marki w XXI wieku
  • planowanie strategicznej komunikacji marki – elementy procesu
  • niestandardowe działania komunikacyjne marek
  • Brand Behaviour & Customer Experience
  • tworzenie Brand Booka
  • ekosystem social mediów
  • strategiczne podejście do mediów społecznościowych
  • zasady prowadzenia skutecznych działań marketingowych w mediach społecznościowych
  • planowanie działań brandingowych w mediach społecznościowych
  • analityka działań w social mediach – mierzenie efektów działań
  • influencer marketing
  • tips & tricks
  • najciekawsze trendy w prowadzeniu mediów społecznościowych
  • trendy, makrotrendy, mikrotrendy, kontrtrendy, sygnały zmian
  • najciekawsze trendy społeczne, technologiczne, środowiskowe i komunikacyjne
  • mikrotrendy w marketingu małych firm
  • Growth Hacking
  • Context Map Canvas
  • Consumer Trend Canvas
  • Consumer Trend Radar
  • content marketing w budowaniu marki eksperckiej i biznesu online
  • wyznaczanie celów działań content marketingowych
  • tworzenie strategii content marketingowej
  • wartościowanie informacji w kontekście brandingu
  • podstawy SEO
  • planowanie tematów
  • opracowywanie harmonogramu publikacji
  • dostosowanie przekazu do kanału komunikacji
  • webwriting
  • content design
  • podstawy komunikacji wizualnej
  • dystrybucja treści w Internecie
  • analizowanie efektywności działań
  • AI w content marketingu
  • najczęściej popełniane błędy w content marketingu
  • content design w praktyce
  • techniki pisania – mikrowarsztat
  • jak robić dobre zdjęcia smartfonem – mikrowarsztat
  • retusz zdjęć – mikrowarsztat
  • projektowanie w programie Canva – mikrowarsztat
  • montaż filmów w bezpłatnych programach – mikrowarsztat
  • popularne narzędzia content marketingowe
  • siła obrazu
  • wideo w strategii marki
  • formaty wideo
  • budowanie społeczności na YouTube
  • błędy w działaniach wideo marketingowych
  • Video Content Marketing – warsztat
  • mitologizacja marki
  • kreowanie doświadczenia poprzez opowieść
  • klasyczne schematy narracyjne i ich zastosowanie w brandingu
  • techniki storytellingowe
  • emotywna funkcja języka
  • eksploracyjna funkcja metafor
  • markery emocjonalne
  • sprzedaż za pomocą opowieści
  • budowanie relacji i networking
  • elementarne zasady współpracy z dziennikarzami
  • mikrowarsztat tworzenia baz mediów
  • formy komunikacji z mediami
  • warsztat tworzenia informacji prasowych
  • komunikacja w sytuacji kryzysu wizerunkowego
  • mikrowarsztat zarządzania sytuacją kryzysową
  • wykorzystanie wizerunku
  • autoryzacja wypowiedzi
  • stosowanie fragmentów cudzych utworów
  • licencje Creative Commons
  • zapisy umowne stosowane w obrocie prawami autorskimi i innymi prawami własności intelektualnej
  • konsekwencje wynikające z naruszenia praw autorskich
  • tworzenie regulaminów konkursów oraz uwarunkowania prawne dotyczące wyłaniania zwycięzców – warsztat
  • umowy z influencerami i freelancerami – warsztat
  • Test sprawdzający wiedzę po I i II semestrze
  • Test sprawdzający wiedzę po I i II semestrze

Wykładowcy

    Branding i Content Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: mgr Kamila Cyran-Mnich
    mgr Kamila Cyran-Mnich
    • Specjalizuje się w brandingu, psychologii marki, content marketingu oraz w kreatywnej komunikacji marketingowej, wspierając firmy w budowaniu rozpoznawalności i trwałych relacji z klientami.
    • Praktyk branży kreatywnej, wykładowca i certyfikowany trener biznesu. Pełni funkcję opiekuna kierunku branding i content marketing w UWSB Merito w Chorzowie, wspierając rozwój studentów.
    • Tworzyła kampanie reklamowe, programy edukacyjne oraz strategie komunikacji marketingowej dla polskich firm oraz międzynarodowych koncernów.
    • Pracowała m.in. dla Vattenfall Distribution Poland Sp. z o.o, Vattenfall Sales Poland S.A., Tauron Polska Energia S.A, Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) - regulatora polskiego rynku kolejowego.
    Branding i Content Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Jacek Lipski
    Jacek Lipski
    • Ponad 20 lat doświadczenia w marketingu zdobytego w agencji marketingowej (Vena Art), korporacyjnych działach komunikacji (Żagiel S.A., Vattenfall DP) oraz jako konsultant i szkoleniowiec.
    • Od czerwca 2024 r. zarządza koszykarskim klubem sportowym Lublinianka KUL Basketball oraz kieruje jego marketingiem. Ponadto prowadzi działalność jako konsultant w obszarze marketingu strategicznego.
    • W latach 2015-2023 pracował jako konsultant i szkoleniowiec startupów. Przeszkolił i skonsultował ponad 300 projektów m.in. w Startup Academy i jako Manager Inkubacji w Platformie Startowej Idealist.
    • Po godzinach fascynuje się koszykówką oraz trenuje dzieciaki w Lubliniance KUL Basketball (licencja trenerska typu C PZKOSZ).
    Branding i Content Marketing | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: mgr Oskar Rak
    mgr Oskar Rak
    • Specjalizuje się w video marketingu i komunikacji wideo. Opracowuje nowoczesne strategie tworzenia oraz promocji treści, szczególnie na platformach takich jak YouTube, TikTok i Instagram.
    • Doświadczony strateg w tworzeniu i wdrażaniu strategii biznesowych. Współwłaściciel domu produkcyjnego Klik Film oraz firmy konsultingowej Mrowisko, wspierających rozwój marek i organizacji.
    • Autor i współtwórca ponad 100 produkcji filmowych, licznych kursów online oraz projektów edukacyjnych, takich jak Filmowiec Pro. Wyróżniany za profesjonalizm i innowacyjne podejście.
    • Posiada biegłość w produkcji filmowej, montażu i projektowaniu strategii contentowych. Prowadzi szkolenia z video marketingu oraz ma bogate doświadczenie biznesowe i zarządcze.

    Wymiana know-how

    Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Logo Uniwersytet WSB Merito
    • Uniwersytety WSB Merito w Poznaniu, Szczecinie, Chorzowie i Warszawie połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.
    • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.
    • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.
    • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

    Dodatkowe informacje

    Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Szczecinie | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Grupa studentów realizuje projekt na Uczelni WSB Merito Szczecin

    Studia są ukierunkowane na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk.

     

    Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

    Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

    • Proces rekrutacji przejdziesz online.
    • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
    • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
    • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

    Warunki przyjęcia

    Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

     

    • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
    • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
    • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

    Czas do końca promocji

    28 dni 13 h 25 min

    Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

    Możliwości dofinansowania

    • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
    • Oferujemy również specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
    • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
    • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
    • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

    Ceny

    1 rok
    1 rata
    5350 zł 6350 zł (1 x 5350 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6350zł
    2 raty
    2675 zł 3175 zł (2 x 2675 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3175zł
    10 rat
    535 zł 635 zł (10 x 535 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 635zł
    12 rat
    486 zł 570 zł (12 x 486 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 570zł
    1 rok
    1 rata
    4950 zł 6350 zł (1 x 4950 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6350zł
    2 raty
    2475 zł 3175 zł (2 x 2475 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3175zł
    10 rat
    495 zł 635 zł (10 x 495 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 635zł
    12 rat
    453 zł 570 zł (12 x 453 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 570zł
    Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

    Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

    Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

    W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

    Podobne kierunki i szkolenia

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Growth Performance Marketing

    645zł
    561zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Digital Marketing Masterclass

    630zł
    546zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 630zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Praktyczny marketing internetowy

    580zł
    496zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 580zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Psychologia reklamy i komunikacji

    485zł
    401zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 485zł
    Więcej o tym kierunku
    Polecane kierunki i szkolenia
    Inni oglądali również

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Automatyzacja procesów biznesowych

    765zł
    681zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 765zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    IT product manager - zarządzanie rozwojem produktów cyfrowych

    605zł
    521zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 605zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Menedżer zarządzania zakupami

    520zł
    436zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 520zł
    Więcej o tym kierunku
    Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

    Masz wątpliwości?

    Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

    Już wiesz, co chcesz studiować?

    Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji