Studia MBA i EMBA
25
lat doświadczenia w prowadzeniu studiów MBA
40
programów MBA do wyboru
MBA
-
Kierowane do menedżerów z min. 2 letnim doświadczeniem na stanowisku kierowniczym.
-
Zjazdy odbywają się średnio raz w miesiącu.
-
Trwają od 2 do 4 semestrów.
Executive MBA
-
Kierowane do menedżerów z min. 5 letnim doświadczeniem na stanowisku kierowniczym.
-
Trwają od 2 do 4 semestrów.
MBA Specjalistyczne
-
Kierowane do menedżerów z min. 2 letnim doświadczeniem na stanowisku kierowniczym.
-
Możliwy wybór spośród kilku specjalizacji.
-
Trwają od 2 do 4 semestrów.
Dlaczego warto wybrać nasze studia MBA?
- Oferujemy programy MBA dostosowane do realiów biznesowych i oczekiwań liderów rynku.
- Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych menedżerów, ekspertów branżowych i praktyków.
- Programy studiów są stale aktualizowane w oparciu o zmiany w gospodarce, trendy zarządcze i potrzeby pracodawców.
Gwarancja jakości
- Gwarantujemy wysokie standardy akademickie i zgodność z międzynarodowymi wymaganiami.
- Część programów posiada międzynarodową akredytację IACBE.
- Współpracujemy z partnerami - uczelniami zagranicznymi oraz uznanymi firmami w Polsce.
- Wykorzystujemy interaktywne formy zajęć: case studies, symulacje, warsztaty nastawione na zdobywanie wiedzy praktycznej.
Przyjazne podejście
- Nasi słuchacze otrzymują bezpłatny dostęp do narzędzi Microsoft 365 (m.in. Outlook, Teams).
- Plany zajęć przygotowujemy tak, by maksymalnie ułatwić uczestnikom łączenie pracy zawodowej i nauki.
- Dostosowujemy godziny pracy działów administracyjnych do potrzeb studentów.
- Udostępniamy zbiory biblioteczne.
Ucz się tak, jak chcesz
Program MBA to Twój AS w rękawie
Sukces w biznesie opiera się na ludziach i ich zaangażowaniu
Kim są uczestnicy studiów MBA?
Uczestnikami studiów MBA są menedżerowie wyższego i średniego szczebla, przedsiębiorcy oraz liderzy zespołów, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania, przywództwa i myślenia strategicznego. Programy MBA przyciągają osoby z różnych branż i sektorów, co sprzyja wymianie doświadczeń, budowaniu szerokiej perspektywy biznesowej oraz nawiązywaniu wartościowych kontaktów zawodowych.
Networking
- Dzięki pracy w grupach poznajesz nowych partnerów biznesowych,
- Twoimi kolegami i koleżankami ze studiów są wyłącznie praktycy biznesu na stanowiskach menedżerskich,
- Nasi studenci wybierają się na wspólne wyjazdy i spotkania integracyjne,
- Zajęcia sprzyjają budowaniu trwałych relacji zawodowych, które często przekładają się na współpracę biznesową po zakończeniu studiów,
- Program sprzyja wymianie kontaktów między przedstawicielami różnych branż i firm z całej Polski.
Warunki przyjęcia
Aby zostać uczestnikiem studiów MBA na Uniwersytecie WSB Merito, należy:
- mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
- spełniać warunki przyjęcia na studia (mogą się różnić pomiędzy rodzajem programów),
- złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne.
Szczegółowe informacje znajdziesz na stronach poszczególnych uczelni.
Możliwości dofinansowania
- Pierwsi zyskują więcej! Im szybciej się zapiszesz, tym większą zniżkę otrzymasz.
- Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
- Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
- Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS.
Program firma
- To inicjatywa Uniwersytetu WSB Merito stworzona z myślą o przedsiębiorstwach, które świadomie inwestują w rozwój swojego zespołu.
- Skierowany jest do organizacji, które rozumieją, że kapitał ludzki to najcenniejszy zasób – a rozwijanie kompetencji pracowników przekłada się bezpośrednio na efektywność, innowacyjność i przewagę konkurencyjną firmy.
- To rozwiązanie dla firm, które chcą wspierać swoich liderów, menedżerów i specjalistów w zdobywaniu nowoczesnej wiedzy i praktycznych umiejętności.
Zapraszamy na naszego bloga eksperckiego!
Adidas: Jak zbudować imperium na ruinach pralni i braterskiej dramie
Historia Adidasa to dzieje triumfu nad przeciwnościami losu, wojną i co najważniejsze, dramatyczną braterską rywalizacją. Jeśli myślisz, że budowanie marki wymaga harmonii rodzinnej i dobrego planu, poznaj Adolfa „Adiego” Dasslera, człowieka, który z chaosu stworzył buty z trzema paskami – ikonę rozpoznawalną na całym świecie.