dr inż. Janusz Sasak

Adiunkt, doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, założyciel i dyrektor ds. doradztwa i szkoleń w firmie SMCG sp. z o. o. Certyfikowany Wykładowca w zakresie zarządzania procesami biznesowymi w środowisku ADONIS. Specjalizuje się w zarządzaniu procesowym, informatycznych systemach zarządzania, zarządzaniu bezpieczeństwem i ryzykiem. Projektant systemów kontroli zarządczej w sferze publicznej. Autor koncepcji i wdrożeń systemów zarządzani ryzykiem oraz zarządzania procesowego w jednostkach sektora finansów publicznych. Współwłaściciel patentu „Algorytmiczna metoda generowania modeli referencyjnych na potrzeby implementacji w zarządzaniu procesowym w administracji publicznej” (zgłoszenie w Urzędzie Patentowym Stanów Zjednoczonych, status Patent Pending nr 616722990). 

dr Krzysztof Krukowski

Sędzia Sądu Okręgowego w Opolu. Specjalizuje się w prawie karnym. W swojej praktyce zawodowej zajmuje się sprawami z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego i gospodarczego. 

Dr hab. Artur Jacek Kożuch
Dr hab. Artur Jacek Kożuch

Dr hab. Artur Jacek Kożuch, prof. WAT. Instytut Organizacji i Zarządzania, na Wydziale Bezpieczeństwa, Logistyki i Zarządzania w Wojskowej Akademii Technicznej im. gen. J. Dąbrowskiego w Warszawie. Kierownik Zakładu Systemów Zarządzania, przewodniczący Rady Dyscypliny NoZiJ. 

Zainteresowania naukowe: zarządzanie publiczne, w szczególności w kontekście usprawniania działalności jednostek sektora finansów publicznych poprzez adaptację i wdrażanie nowoczesnych systemów rachunku kosztów, budowania systemów kontrolingowych, wykorzystania rachunkowości i analizy finansowej w procesach decyzyjnych, a także kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego.  

Autorem ponad 100 publikacji w tym zakresie.  

W latach 1995-2003 pracownik Urzędu Kontroli Skarbowej. 

Posiada dyplom Certyfikowanego Audytora Sektora Finansów Publicznych (CGAP). 

Michał Kossowski
Michał Kosowski

Michał Kosowski (Konsultant Zarządzający, Prezes Zarządu) – Michał Kossowski – od 2003 roku związany z Grupą BOC, kolejno na stanowiskach Konsultant, Starszy Konsultant oraz Prezes Zarządu polskiego oddziału Grupy. Specjalista z zakresu zarządzania procesami, Six Sigma (certyfikat Six Sigma Black Belt) oraz zarządzania strategicznego z użyciem Balanced Scorecard.  

Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu koncepcji oraz narzędzi zarządzania procesami, a także prowadzenia szkoleń i warsztatów w obszarze BPM na różnych poziomach organizacji: od wdrożenia architektury procesów i metody zarządzania procesami, poprzez modelowanie i optymalizację wybranych procesów, aż po ich pomiar i generowanie dokumentacji procesowej. Współtworzył program Certyfikacji procesowej wraz z ZBP. Przeprowadził kilkadziesiąt projektów doradczych w instytucjach z branży finansowej w Polsce, Austrii i Hiszpanii. Jego specjalizacją są metody i techniki modelowania.  

Magda Pietrzyk

Kierownik Biura Cyfryzacji Miasta w Urzędzie Miejskim w Świdnicy 

 

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach „Rachunkowość dla kandydatów na dyplomowanych księgowych” oraz „Audyt bezpieczeństwa systemów informatycznych”. Posiada certyfikat księgowy wydany przez Ministerstwo Finansów, certyfikat Audytora Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych oraz certyfikat Project Managera (PRINCE2 Foundation).  

Przez wiele lat związana z sądownictwem, gdzie w latach 2012- 2017 brała udział we wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr w sądach powszechnych. W projekcie pełniła funkcję Administratora Wiodącego w obszarze Rachunkowości Finansowej oraz Administratora w obszarze Rachunkowości Budżetowej. Była współodpowiedzialna za wdrożenie, utrzymanie i rozwój systemu. Prowadziła szkolenia w zakresie obsługi nowo wdrażanych rozwiązań oraz obsługi zaawansowanych funkcjonalności systemu. 

Od roku 2019 pracuje w Urzędzie Miejskim w Świdnicy, początkowo jako Pełnomocnik Prezydenta ds. Informatyzacji Urzędu a obecnie jako Kierownik Biura Cyfryzacji Miasta. W latach 2022 - 2023 kierowała projektem wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego obejmującego systemy do obsługi podatków i opłat, system do zarządzania dokumentami i sprawami oraz eUrząd, przyczyniając się do digitalizacji procesów urzędowych. Od roku 2023 jest odpowiedzialna za budowę, utrzymanie i doskonalenie Architektury Informacyjnej Miasta, której koncepcja powstała jako Miejska Inicjatywa Działania w latach 2021-2023, w ramach prac Sieci Cyfrowej Partnerskiej Inicjatywy Miast (PIM).

Robert Marchewka

Główny specjalista w Biurze Cyfryzacji Miasta Urzędu Miejskiego w Świdnicy. 

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Trzydzieści lat doświadczenia w branży IT. W tym czasie praca jako informatyk w biznesie, prowadzenie kursów w zakresie korzystania z oprogramowania biurowego i specjalistycznego, nauczyciel informatyki w szkołach średnich. Od ponad dwudziestu lat związany z administracją samorządową. Początkowo jako pracownik Wydziału Informatyki w Urzędzie Miejskim w Świdnicy, następnie komórek zajmujących się rozwojem miasta a obecnie pracownik Biura Cyfryzacji Miasta zajmującego się cyfryzacją różnych sfer funkcjonowania miasta Świdnicy i innych JST.