Program studiów
Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 141 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest obecność na zajęciach, zaliczenie wszystkich modułów objętych programem oraz zaliczenie testu końcowego.
Psychologia reklamy
(65 godz.)
- wstęp do psychologii
- procesy poznawcze, nastrój, emocje
- psychologia społeczna i poznawcza w reklamie
- psychologia mediów
Komunikacja marketingowa
(25 godz.)
- budowanie strategii marketingowej
- public relations
Współczesny konsument
(50 godz.)
- promocje konsumenckie i perswazyjność reklamy
- zachowania konsumenckie
- motywacja i postawy konsumentów
Forma zaliczenia
Zaliczenie wszystkich przedmiotów objętych programem studiów, zaliczenie egzaminu końcowego obejmującego cały zakres studiów.